konto usunięte

Temat: Zasoby w CC

Call Center to przede wszystkim ludzie. Ciekawy jestem z jakich narzędzi korzystacie przy planowaniu etatyzacji - mam na myśli np. liczbę niezbędnych stanowisk do zapewnienia odpowiedniego service level lub abandon rate ?
Michał Ł.

Michał Ł. Menedżer IT

Temat: Zasoby w CC

Czesc,

Pare dni temu byla podoba dyskusja w tym oto watku

http://www.goldenline.pl/forum/call-center-contact-cen...
Rafał P.

Rafał P. Dyrektor ds.
sprzedaży aplikacji
biznesowych i
contact ce...

Temat: Zasoby w CC

Marcin Zakrzewski:
Call Center to przede wszystkim ludzie. Ciekawy jestem z jakich narzędzi korzystacie przy planowaniu etatyzacji - mam na myśli np. liczbę niezbędnych stanowisk do zapewnienia odpowiedniego service level lub abandon rate ?

Witam serdecznie

Jeśli nie jest za późno bo fyskusja była zawiązana dużo wczesniej to chętnie pomogę. Wiem co nie co o systemach WFM więc służę radą.

pozdrawiam
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Zasoby w CC

do planowania etatyzacji czy grafikowania?
Bo (nie korzystam z WFMa i az tak sie na nim nie znam) ta aplikacja to raczej do grafikowania niz do planowania etatyzacji.

Jesli to ma byc planowanie etatyzacji to podstawą moga byc różne formuły Erlanga
do zdobycia z netu i doinstalowania do excela
mając załozenia do biznesu mozna obliczyc etatyzacje czy tez ilosc koniecznych stanowisk, albo linii niezbednych do funkcjonowania CC.
Rafał P.

Rafał P. Dyrektor ds.
sprzedaży aplikacji
biznesowych i
contact ce...

Temat: Zasoby w CC

Jeżeli celem jest odpowiedni service level bez dużych wahań i na wysokim poziomie to zdecydowanie pomoże WFM. Dobry system weźmie pod uwagę skille, zaproponuje różne czasy rozpoczęcie i końca zmian i inne...

Jednak wdrożenie takiego systemu trzeba poprzedzić odpowiednią analizą. Służę pomocą i informacjami.

Rafał
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Zasoby w CC

To zapytam sie tak
czy WFM uwzglednia polskie prawo pracy, różnorakie formy zatrudnienia , obsługe pracowników np z krótszym czasem pracy (kobiety z opieka nad dzieckiem), różnej długości zmiany, itd
Rafał P.

Rafał P. Dyrektor ds.
sprzedaży aplikacji
biznesowych i
contact ce...

Temat: Zasoby w CC

Zbigniew Błażejczyk:
To zapytam sie tak
czy WFM uwzglednia polskie prawo pracy, różnorakie formy zatrudnienia , obsługe pracowników np z krótszym czasem pracy (kobiety z opieka nad dzieckiem), różnej długości zmiany, itd

Dobry system WFM, który zaprojektowany jest pod CC musi brać pod uwagę czynniki, o których piszesz. Wdrożenie systemu w Polsce, który nie jest dostosowany do polskiego prawa pracy jest bez sensu. Tworząc harmonogram definiujemy różne skille agentów,bierzemy pod uwagę także ich preferencje. To między innymi cechy dobrego systeu WFM.

pozdrawiam
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: Zasoby w CC

Zbigniew Błażejczyk:
To zapytam sie tak
czy WFM uwzglednia polskie prawo pracy, różnorakie formy zatrudnienia , obsługe pracowników np z krótszym czasem pracy (kobiety z opieka nad dzieckiem), różnej długości zmiany, itd

Na ostatniej konferencji GigaCon dot. CallCenter swojego WFM prezentowała firma Teleopti. Z tego co pamiętam mówili, że dostosowali swój system nawet do "prawa" pracy w którymś z krajów arabskich, myśle że polskie prawo pracy nie jest aż tak skomplikowane. :)Marcin Tarapata edytował(a) ten post dnia 11.12.07 o godzinie 08:38
Rafał P.

Rafał P. Dyrektor ds.
sprzedaży aplikacji
biznesowych i
contact ce...

Temat: Zasoby w CC

Marcin Tarapata:
Zbigniew Błażejczyk:
To zapytam sie tak
czy WFM uwzglednia polskie prawo pracy, różnorakie formy zatrudnienia , obsługe pracowników np z krótszym czasem pracy (kobiety z opieka nad dzieckiem), różnej długości zmiany, itd

Na ostatniej konferencji GigaCon dot. CallCenter swojego WFM prezentowała firma Teleopti. Z tego co pamiętam mówili, że dostosowali swój system nawet do "prawa" pracy w którymś z krajów arabskich, myśle że polskie prawo pracy nie jest aż tak skomplikowane. :)Marcin Tarapata edytował(a) ten post dnia 11.12.07 o godzinie 08:38

Znam ten system i faktyczni mogę go polecić. Szykuje mi się wdrożenie WFM tej firmy u jednego z moich Klientów. Polecam ten system.

konto usunięte

Temat: Zasoby w CC

Zbigniew Błażejczyk:
To zapytam sie tak
czy WFM uwzglednia polskie prawo pracy, różnorakie formy zatrudnienia , obsługe pracowników np z krótszym czasem pracy (kobiety z opieka nad dzieckiem), różnej długości zmiany, itd

Tak, ale musisz to ustalić z firmą, która będzie to wdrazać, na etapie tzw. Kustomizacji.
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Zasoby w CC

ja jestem na etapie kastomizacji juz długo i wiem jakie sa z tym problemy dlatego nie wierze ze wdrozenia aplikacji typu WFM jest proste i nieskomplikowane ;-))

konto usunięte

Temat: Zasoby w CC

Zbigniew Błażejczyk:
ja jestem na etapie kastomizacji juz długo i wiem jakie sa z tym problemy dlatego nie wierze ze wdrozenia aplikacji typu WFM jest proste i nieskomplikowane ;-))

A jaka metodologią pracujesz wdrażając projekt, polecam metodologię PRINCE2 - firmy, które tak pracują zwykle radzą sobie dobrze w okresach kastomizacji, bo prowadzą dobrze administracyjno-dokumentacyjną częśc projektu.



Wyślij zaproszenie do