Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
konto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Myślę, że nie są to informacje, które można swobodnie udostępniać, stąd nie liczyłbym na wiele odpowiedzi. Mówiąc ogólnie zaczynamy od najniższej krajowej ...
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: Zarobki w branży :-)
Nie chodzi mi o to, że Jan Kowalski powie, że zarabia na łapę,....... PLN. Tylko że np. średnio u niego świeży pracownik dostaje X, supervisor- Y, i takie tam.konto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Do póki nie będzie w Polsce kultury udostępniania danych dotyczących wynagrodzeń, informacje na forach dotyczące wynagrodzenia będą przynajmniej nie weryfikowalne. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że są zbliżone z dokładnością do regionów. Wyjątek stanowią firmy wchodzące na rynek szukające doświadczonych ludzi na już, ale po nasyceniu kadry nowych już zatrudniają po stawkach rynkowych.konto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Michał, ja Tobie jednak odpowiem, bo nie cierpię robienia "niby tajemnicy" z informacji, jakie są podawane przez samych zainteresowanych na różnych blogach, forach itp, lub umieszczane w ogłoszeniach rekrutacyjnych.Agent call center w zależności od regionu i wymagań akcji dostanie od 8 (to najniższe wynagrodzenie) do 13 pln brutto podstawy za roboczogodzinę - w takich ramach będzie miał to wpisane w umowę.
Ma szansę zarobić średnio o złotówkę więcej za roboczogodzinę, za przychodzenie do pracy każdego dnia, punktualnie lub zostawanie dłużej. Umowa na ten dodatek najczęściej ma postać umowy ustnej, choć dobre CC umieszczają je w umowach pisemnych.
Zatrudniony będzie na zlecenie, dzieło (to dla mnie totalna egzotyka) albo umowę pracę.
W zależności od rozsądku właścicieli firmy może też liczyć na premię miesięczna od 10 pln do nawet 3000 pln (to najwyższa wypłacona Agentowi, z jaką się spotkałam)
Bardzo rzadko Agent call center możne liczyć na negocjację stawki przy rozpoczynaniu pracy.
Mam nadzieję, ze te informacje są dla Ciebie wystarczające.
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: Zarobki w branży :-)
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Ale spróbuję z innej strony. Znalazłem coś takiego: http://gazetapraca.pl/gazetapraca/2,79052,,,,85812037,...Na ile to jest prawda?
Marcin
Sosnowski
standards &
methodologies
Temat: Zarobki w branży :-)
Moim zdaniem to nie jest wiarygodna info. Owszem - może to być prawda dla konkretnego pracownika w konkretnym cc, ale jako średnia jest dalekie od prawdy.Wg mojej wiedzy to co napisała Aneta jest ok. Dla outsourcingu nawet bardzo precyzyjna info (choć samych sposobów rozliczeń i "kruczków" jest znacznie więcej).
W in-house sytuacja jest chyba dużo bardziej skomplikowana - zdarzają się firmy, które wynagradzają ludzi podobnie jak outsourcing, ale są też takie, które dają umowę o pracę, dobry pakiet socjalny i 3500 brutto.
Jeśli chodzi o kadrę operacyjną (supervisorzy, trenerzy, kierownicy, koordynatorzy projektów) to zaryzykowałbym stwierdzenie, że przedział zaczyna się około 2500-3000, a kończy na około 10000 (z taką kwotą się spotkałam).
Podobny przedział - choć to już tylko moje przypuszczenia - ma zastosowanie dla specjalistów wspierających pracę cc (analityków, planerów, i innych).
Pozdrawiam,
Marcin
Michał Szybalski:
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Ale spróbuję z innej strony. Znalazłem coś takiego: http://gazetapraca.pl/gazetapraca/2,79052,,,,85812037,...
Na ile to jest prawda?
konto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Zwróćcie uwagę, że w kwestii wysokości wynagrodzenia znaczenie ma jeszcze miasto. Logiczne jest, że konsultant w Warszawie zarobi średnio 30, 40 % więcej niż inny na podobnym stanowisku w Poznaniu. Poza tym w wielu firmach znaczną część wynagrodzenia stanowią wszelkiego rodzaju dodatki w tym przede wszystkim system motywacyjny. Da się jednak zauważyć wzrost zarobków w tej branży na przestrzeni ostatnich kilku lat. Zapewne ma to związek z rosnąca popularnością i zapotrzebowaniem na pracę konsultanta telefonicznego.
Marcin
Sosnowski
standards &
methodologies
Temat: Zarobki w branży :-)
z tą rosnącą popularnością to trochę przesadziłeś :Pkonto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
nie przesadził, sprawdź o ile wzrosła ilość aplikacji w kadrach na stanowiska telemarketera.Po pierwsze zaczęły się zwolnienia wśród "targetu" potencjalnie zainteresowanych tą pracą.
Po drugie w ciągu ostatnich dwóch lat stawki na tyle wzrosły, że ta praca pozwala się utrzymać.
Call Cenetr to chyba jedyna branża gdzie nie ma zwolnień:-)
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: Zarobki w branży :-)
...no dobra, a taki serwis, i dane z niego?http://pensje.net/job/Obsluga_klienta_Call_Center_28.html
co o tym sądzicie?
konto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Michał - no i mniej więcej prawda - 160x10=1600 plnkonto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Marcin Sosnowski:
Moim zdaniem to nie jest wiarygodna info. Owszem - może to być prawda dla konkretnego pracownika w konkretnym cc, ale jako średnia jest dalekie od prawdy.
Wg mojej wiedzy to co napisała Aneta jest ok. Dla outsourcingu nawet bardzo precyzyjna info (choć samych sposobów rozliczeń i "kruczków" jest znacznie więcej).
W in-house sytuacja jest chyba dużo bardziej skomplikowana - zdarzają się firmy, które wynagradzają ludzi podobnie jak outsourcing, ale są też takie, które dają umowę o pracę, dobry pakiet socjalny i 3500 brutto.
Jeśli chodzi o kadrę operacyjną (supervisorzy, trenerzy, kierownicy, koordynatorzy projektów) to zaryzykowałbym stwierdzenie, że przedział zaczyna się około 2500-3000, a kończy na około 10000 (z taką kwotą się spotkałam).
Podobny przedział - choć to już tylko moje przypuszczenia - ma zastosowanie dla specjalistów wspierających pracę cc (analityków, planerów, i innych).
Pozdrawiam,
MarcinMichał Szybalski:
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Ale spróbuję z innej strony. Znalazłem coś takiego: http://gazetapraca.pl/gazetapraca/2,79052,,,,85812037,...
Na ile to jest prawda?
Witam,
jezeli chodzi o wynagrodzenie analitykow, plnerow itp. to z mojego doswiadczenia zawezil bym przedzial do 2500 - 7000 jednak jest to tylko poparte moimi osobistymi doswiadczeniami i obserwacjami.
pozdrawiam,
pawel
Marcin
Sosnowski
standards &
methodologies
Temat: Zarobki w branży :-)
Aneta M.:
nie przesadził, sprawdź o ile wzrosła ilość aplikacji w kadrach na stanowiska telemarketera.
Po pierwsze zaczęły się zwolnienia wśród "targetu" potencjalnie zainteresowanych tą pracą.
Po drugie w ciągu ostatnich dwóch lat stawki na tyle wzrosły, że ta praca pozwala się utrzymać.
Call Cenetr to chyba jedyna branża gdzie nie ma zwolnień:-)
Może mam wyolbrzymione ambicje, ale nie taka popularność branży mnie interesuje :P - wzrost aplikacji spowodowany ogólnymi zmianami na rynku i nie większy niż w innych branżach nie zmienia sytuacji.
A zwolnień u nas nie ma, bo podaż była i nadal jest istotnie większa niż popyt - nie ma się czym chwalić jako branża :(.
Zjawiska o których piszesz (wzrost aplikacji - swoją drogą ciekaw jestem konkretnych danych "o ile?", "da się utrzymać") są prawdziwe, ale nie popadałbym w zachwyt nad nimi - nie zmienia to naszej sytuacji systemowo. Nadal długa droga przed nami, żeby praca w call center była pożądana i miała dobry PR.
pozdrawiaM
Piotr Sadowski Fotograf
Temat: Zarobki w branży :-)
Stawki siegaja juz ponad 20zl/godz (netto). Najwyzsza prowizja z jaka mialem do czynienia do ok 10.000zl (netto).Temat: Zarobki w branży :-)
Piotr Sadowski:
Stawki siegaja juz ponad 20zl/godz (netto). Najwyzsza prowizja z jaka mialem do czynienia do ok 10.000zl (netto).
W jakiej branży? Gdzie tak płacą (ponad 20 zł/godz)? - chodzi mi o specyfikę pracy/branżę - nie o konkretną firmę.
8 - 14 zł brutto dla osób studiujących/godz - to moje doświadczenia
Piotr Sadowski Fotograf
Temat: Zarobki w branży :-)
chodzi mi konkretnie o outsourcing. stawka rosnie im bardziej oryginalny jest jezyk i im bardziej specyficzny jest charakter rozmow. zeby podac przyklad - np sprzedaz ubezpieczen na rynkach zagranicznych, chociazby w krajach Beneluksu. oczywiscie sprzedaz z Polski (outsourcing).
Małgorzata
Izdebska
“The universe may
not always play
fair, but at least
it's...
Temat: Zarobki w branży :-)
CapgeminiIT Analyst
język- angielski
Klient- 8 firm z USA
system- 24\h, 4 zmiany (14-22,30; 19- 3,30; 12- 8,30; 8,30- 17)
7 dni w tygodniu
Telefonów\maili na osobę dziennie- do 40
Na start 2100 brutto
pakiet socjalny- bdb
konto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Ocenzurowane przez ACTA.Mariusz J. edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 21:41konto usunięte
Temat: Zarobki w branży :-)
Co rozumiesz przez "Zaczęły się zwolnienia wśród targetu potencjalnie zainteresowanych tą pracą." ?
Średnie wykształcenie
niekaralność
chętnie młode matki i emeryci
Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » Telemarketer - zarobki. -
-
Call Center / Contact Center » Call Center - integracja tej branży -
-
Call Center / Contact Center » CC dla branży medycznej -
-
Call Center / Contact Center » zarobki Konsultanta Telesprzedaży Windykacja -
-
Call Center / Contact Center » Boom w branży call center -
-
Call Center / Contact Center » PODSUMOWANIE ROKU 2011 W BRANŻY CALL/CONTACT CENTER -
-
Call Center / Contact Center » Kolejne problemy w branży -
-
Call Center / Contact Center » Ogólnopolskie badanie branży Contact Center -
-
Call Center / Contact Center » Czyli kryzys w branży już przyszedł -
-
Call Center / Contact Center » Ekspansja branży call center do mniejszych lokalizacji... -
Następna dyskusja: