Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Zaglądam...

...zaglądam od dłuższego czasu na grupę i za każdym razem nucę...

Na ulicach cichosza
na chodnikach cichosza
nie ma Mickiewicza
i nie ma Miłosza
Tu cichosza tam cicho
szaro brudno i zima
nie ma Słowackiego
i nie ma Tuwima...

...W związku z tym podrzucę temat... Ponieważ bałwochwalczo wyznaję bożka First Contact Resolution, zastanawiam się, czy nie czas pomału wybiec w przyszłość i zastanowić się nad opcją Zero Contact Resolution?:))))) Co wy na to?
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Zaglądam...

Ponieważ nadal cisza, sam sobie odpowiem...

...Drogi Rafale, poruszyłeś ciekawe zagadnienie...Dlatego należałoby kategoryzować interakcje z Klientami i postarać się opracować inicjatywy mające na celu podniesienie wskaźnika First Contact Avoidance...
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Zaglądam...

Odpowiem Ci od razu, gdyż przypadkiem właśnie byłem przy komputerze. Całkowicie się z Tobą zgadzam - piszę to tutaj, gdyż moja przeglądarka nie pozwala mi oznaczyć Twojej wypowiedzi jako wartościowej.
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Zaglądam...

Dzięki
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Zaglądam...

Nie ma za co...:)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Zaglądam...

Zawsze możesz liczyć na grupę :-). Jak będziesz miał kolejne pytanie- wal śmiało ;-)
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Zaglądam...

Rafał J.:
Dzięki
Nie ma to jak liczyć na grupę, prawda?
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: Zaglądam...

Niewatpliwie ciekawy watek. Powinnismy kontynuowac ta dyskusje, ale przy piwie. Rafale, Michale, czy jestescie chetni? :)
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: Zaglądam...

Pani Kasiu, takze zapraszamy!
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Zaglądam...

Rozumiem że skoro ja- Kraków, ty- Gdańsk, to zupełnie naturalna jest Warszawa ;-)?
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Zaglądam...

Jakub Pawełczak:
Pani Kasiu, takze zapraszamy!
Uff.. Jakubie, uratowałeś honor :-)
Michał Szybalski:
Rozumiem że skoro ja- Kraków, ty- Gdańsk, to zupełnie naturalna jest Warszawa ;-)?
A jakaś ciekawa konferencja tematyczna w najbliższym czasie?
Maciej Młynarczyk

Maciej Młynarczyk Senior Business
Development Manager,
Blue Business Media

Temat: Zaglądam...

Kasiu,

'jakaś' zawsze się znajdzie. słyszałem coś o Customer Contact Management Summit. Ale to nie miejsce na ogłoszenia, więc chyba więcej google podpowie :)

chyba mały OT patrząc na post Rafała...
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Zaglądam...

Dokładnie proponuję Warszawę. :)

Już prawie rok będzie od naszego ostatniego spotkania. Ostatnio spotkałam się z Rafałem i tak długo rozmawialiśmy, że zamknęli nam lokal :))) Większe grono, więcej merytoryki, innego kąta patrzenia, taka mini Akademia Call Center w wydaniu lunchowym.

Śniadania już były... Mhmmm to może czas na Call Center Brunch? :)
Co Wy na to?

W tygodniu czy w weekend?
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Zaglądam...

Jako że chętnie przyklaskuję tego typu ideom, proponuję spotkanie objąć patronatem medialnym pod hasłem "od Kliniki do klinika - historia browarna branżą okraszona:)"
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Zaglądam...

Rafał J.:
Jako że chętnie przyklaskuję tego typu ideom, proponuję spotkanie objąć patronatem medialnym pod hasłem "od Kliniki do
klinika - historia browarna branżą okraszona:)"
Brunch z klinikiem? Albo tylko browarem?!
O tej godzinie to tylko szampana pić wypada.
"Studium przypadków dla nie-studentów w towarzystwie truskawek i szampana"
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: Zaglądam...

Z przyczyn logistycznych, proponuję odległą datę 22.03.2010, godzina 20:00, Warszawa, knajpa dowolna gdzie podają browarka :)
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Zaglądam...

Kasia W.:

"Studium przypadków dla nie-studentów w towarzystwie truskawek i
szampana"

Kasiu mnie szampan i truskawki kojarzą się z czymś innym i nie chciałabym łączyć tego z call center :)
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Zaglądam...

22.03 to poniedziałek. Godz. 20.00
Miejsce w centrum ustalimy i zarezerwujemy.
Call Center Meeting I pod patronatem Kliniki Call Center.

Kogo jeszcze tam nie zabraknie?
Proszę się dopisywać.

1. Marzena Sawicka
2. Jakub Pawelczak
3. Rafał Jarosz (skoro pod patronatem tzn. pewne ;) )
4.
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Zaglądam...

Tak jest - będę i w kalendarz piszę:))) A zaraz nagłośnię to w mediach inkszych również... Proponuję ten wątek jako jedynie słuszny do zgłaszania obecności przewidzieć...

Edytuję, gdyż się stało - poszło....


Obrazek
Rafał J. edytował(a) ten post dnia 05.03.10 o godzinie 22:25
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: Zaglądam...

O! Udał się pierwszy krok...

Proponuję zrobić nowy temat na forum, bo mało kto może się domyśleć, że "Zaglądam" to wątek o spotkaniu ;)
Rafał - jako, że jesteś patronatem może napiszesz na forum 'oficjalne' zaproszenie?



Wyślij zaproszenie do