konto usunięte
Temat: Z drugiej strony słuchawki
Witam,czytam jak uczyc konsultantow rozmawiac, sprzedawac, jak powinno dzialac profesjonalne call center, itp., a od jakiegos czasu odbieram czesc telefonow rowniez z CC i szczerze mowiac jestem zalamany. Nie wspomne juz nazwy firmy bo to raczej nie o to chodzi ale ciekaw jestem co robicie z rekordem w sytuacji, gdy czlowiek eweidentnie nie chce kupic.
Dzis odebralem 6sty telefon (trzeci w ciagu dwoch dni) z tego samego CC dzwoniacego w imieniu tej samej firmy z ta sama oferta i przyznam, ze szlag jasny mnie trafil i ostatnia dzwoniaca uslyszala pare na prawde przykrych slow :-/ Najprawdopodobniej wpadlem jako negatywnie zakonczony rekord na koniec kurczacej sie bazy i zostalem obdzwoniony po raz kolejny. Pomijam juz fakt, ze byl to 6ty telefon na przestrzeni 2-3 miesiecy ale czy profesjonalnym wydaje sie Wam byc fakt MOLESTOWANIA potencjalnych klientow w ten sposob? Szczerze mowiac nawet, gdyby firma zadzwonila do mnie 7my raz (nastapi to pewnie w niedalekiej przyszlosci) i miala rewelacyjna oferte to nawet nie podejme rozmow, skonczy sie kolejna bura przez telefon i rzuceniem sluchawka. Jak ustawiacie akcje sprzedazowe jesli chodzi o negatywnie zakonczone rekordy? Jaka jest liczba telefonow, po ktorej rekord nie wskakuje po raz kolejny na liste do obdzwonienia? Rekomendujecie cos swoim klientom czy zdajecie sie na ich zdanie?
Pozdrawiam,
BJ