konto usunięte

Temat: Z drugiej strony słuchawki

Witam,
czytam jak uczyc konsultantow rozmawiac, sprzedawac, jak powinno dzialac profesjonalne call center, itp., a od jakiegos czasu odbieram czesc telefonow rowniez z CC i szczerze mowiac jestem zalamany. Nie wspomne juz nazwy firmy bo to raczej nie o to chodzi ale ciekaw jestem co robicie z rekordem w sytuacji, gdy czlowiek eweidentnie nie chce kupic.

Dzis odebralem 6sty telefon (trzeci w ciagu dwoch dni) z tego samego CC dzwoniacego w imieniu tej samej firmy z ta sama oferta i przyznam, ze szlag jasny mnie trafil i ostatnia dzwoniaca uslyszala pare na prawde przykrych slow :-/ Najprawdopodobniej wpadlem jako negatywnie zakonczony rekord na koniec kurczacej sie bazy i zostalem obdzwoniony po raz kolejny. Pomijam juz fakt, ze byl to 6ty telefon na przestrzeni 2-3 miesiecy ale czy profesjonalnym wydaje sie Wam byc fakt MOLESTOWANIA potencjalnych klientow w ten sposob? Szczerze mowiac nawet, gdyby firma zadzwonila do mnie 7my raz (nastapi to pewnie w niedalekiej przyszlosci) i miala rewelacyjna oferte to nawet nie podejme rozmow, skonczy sie kolejna bura przez telefon i rzuceniem sluchawka. Jak ustawiacie akcje sprzedazowe jesli chodzi o negatywnie zakonczone rekordy? Jaka jest liczba telefonow, po ktorej rekord nie wskakuje po raz kolejny na liste do obdzwonienia? Rekomendujecie cos swoim klientom czy zdajecie sie na ich zdanie?

Pozdrawiam,
BJ
Szymon G.

Szymon G. Broker Informacji
Merytorycznej

Temat: Z drugiej strony słuchawki

Ja pracuję w branży i również czasami przez branżę jestem "molestowany" - kiedyś dzwoniła do mnie telemarketerka, która usiłowała wcisnąć mi jakąś drogą książkę... zgasiłem ją delikatnym tekstem o ilości obiadów, które za tą kwotę mógłbym kupić: "przyzna pani, że mając do wyboru książkę i jedzenie statystyczna większość wybiera jedzenie - ja również." Być może nie było to miłe - ale skuteczne.

konto usunięte

Temat: Z drugiej strony słuchawki

W porownaniu ze mna byles przemily :-D
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Z drugiej strony słuchawki

Jest niewielu managerów Contact Center w Polsce, którzy takich błędów nie popełniają. Wiele CC jest bardzo nieprofesjonalnie prowadzonych. Rynek sam zweryfikuje ich działanie

konto usunięte

Temat: Z drugiej strony słuchawki

Świerzak wita :-)
Bo widzicie Panowie : czym innym jest akwizycja przez telefon, a czym innym sprzedaż, oparta na partnerstwie z klientem. Brzmi książkowo-naukowo? Nic bardziej mylnego...zrozumienie tej subtelnej różnicy jest kluczem do skutecznej sprzedaży przez telefon.

pzdr
Waldemar Różański

Waldemar Różański Dyrektor Oddziału

Temat: Z drugiej strony słuchawki

hello
bardzo czesto systemy motywacyjne konsultantów oparte sa na ilosci sprzedazy i uzyskiwanej efektywnosci. czasami sie zdarza ze wynik jest sztucznie naginany np. zaznaczeniem przelozenia gdy ktos jest kompletnie niezainteresowany i wychodza sytuacje w ktorych iskrzy bo klient byl niezainteresowany podczas pierwszej rozmowy a dzwonimy do niego np. po raz 4. ofiara jest ziom ktory siedzi gdzies obok na sali.

popelnilem taki blad. toksczna atmosfera w grupie wplynela ujemnie na wyniki. teraz bogaty w doswiadczenia opracowalem pare sposobow zeby kontrolowac prawidlowe nadawanie statusow ;)
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Z drugiej strony słuchawki

ZDZISŁAW BIŃKOWSKI:
Świerzak wita :-)
Bo widzicie Panowie : czym innym jest akwizycja przez telefon, a czym innym sprzedaż, oparta na partnerstwie z klientem. Brzmi książkowo-naukowo? Nic bardziej mylnego...zrozumienie tej subtelnej różnicy jest kluczem do skutecznej sprzedaży przez telefon.

Witam. Brzmi bardzo zachęcająco.

- Mógłby Pan rozwinąć temat sprzedaży opartej na partnerstwie z klientem?

Temat: Z drugiej strony słuchawki

Ja miałam ciekawszy przypadek ostatnio.
Dostaje telefon z mojego banku z pytaniem czemu nie stawiłam się na umówione spotkanie, ja na to "Na jakie spotkanie?" No jak to to nie była Pani dziś umówiona na spotkanie w sprawie preferencyjnych kredytów? - Nie nie byłam - odpowiadam. Pani coś prychnęła i odłożyła słuchawkę.
Za 10 min. mam kolejny telefon z mojego banku i jakaś młoda gęś dzwoni do mnie i pyta takim smutnym głosem jak mogłam się przyznać że nie byłam umówiona na spotkanie. :)
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Z drugiej strony słuchawki

Agnieszka Mituniewicz-Królak:
jak mogłam się przyznać że nie byłam umówiona na spotkanie. :)
Heh... Agnieszka, to kiedy idziesz na to dawno umówione spotkanie ze mną? :-)

Następna dyskusja:

Technilkalia- słuchawki




Wyślij zaproszenie do