Temat: Wirtualne Call Center

Witam,
Szukam opinii na temat rozwiązań wirtualnych call center. Kiedy dzisiaj usiadłem do tematu okazało się, że liczba rozwiązań jest tak duża, że "zgłupiałem". Projekt zakłada pracę na 2-3 stanowiskach, szybkie wybieranie numerów, zarządzanie bazą, raportowanie.

Zapewne część z nas korzystała już z takich rozwiązań. Podzielcie się opinią na temat eksploatacji swoich wirtualnych call center. Na co zwrócić uwagę dokonując wyboru?Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.09.14 o godzinie 19:18
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Wirtualne Call Center

Zobacz kto to dostarcza. Pamiętaj, że tam mogą być trzymane dane osobowe twoich klientów, więc firma stawiająca całe CC na PC-cie pod biurkiem raczej nie zapewni odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.
Cena. Poniżej 100 PLN za stanowisko miesięcznie nie radzę. IMHO to próg bólu.
Popatrz w cennik- czy na pewno wszystko jest? Co np. z rejestracją rozmów (może nie jest potrzebna?- ale może wymagana, a trzeba dopłacić).
Z mojego doświadczenia- CC wirtualne, zapewniające akceptowalny poziom obsługi (np. nie tnące pasma na rozmowy) można policzyć na palcach jednej ręki :-)

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do