konto usunięte

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Jarosław Milnikel:
Łeee, nie zgadzam się. :P Podstawową umiejętnościa dobrego telemarketera jest wzbudzenia u klienta tzw. nagłej potrzeby i wymiernych korzysci z tego co chcemy zaoferowac. Jezeli ktoś do Ciebie dzwoni na zasadzie "kup pan cegle" to fakt nie przekona:)
Nie przekonasz prosumenta, klientów, którzy znają niekiedy produkt lepiej, niż sprzedający, ludzi, którzy są niezwykle świadomi i podejmują bardzo racjonalne decyzje.
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Jarosław Milnikel:
Podstawową umiejętnościa dobrego telemarketera
jest wzbudzenia u klienta tzw. nagłej potrzeby

A tłumacząc to "po naszemu" chodzi o to, żeby tak klienta skołować, żeby w chwili nieuwagi powiedział tak. nagra sie samo. A później niech się np. 2 lata buja z przepłaconym, niepotrzebym mu abonamentem ;-)
Dobrze to zrozumiałem? ;-)
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Mi płacą za wyniki. Nie interesuje mnie potem co się dzieje z abonamentem. Jeżeli klient jest nie zdecydowany nie musi sie godzić. Co wiecej ja osobiscie pytam dwa razy czy jest zdecydowany. Wszyscy jestesmy dorosli wszyscy bierzemy odpowiedzialność za swoje slowa.
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Jarosław Milnikel:
Mi płacą za wyniki.
Nie interesuje mnie potem co się dzieje z abonamentem.
Wszyscy jestesmy dorosli wszyscy bierzemy odpowiedzialność za swoje slowa.

Właśnie. Masz rację.
I dlatego nigdy nie kupuję w rozmowie telefonicznej.
- Proszę ofertę na meila.
- I proszę nie dzwonić, będę zainteresowany to sam zadzwonię.
Jeżeli telemarketerowi to nie odpowiada, żegnam i proszę więcej nie dzwonić.

konto usunięte

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Rozmowa jest sztuką,tak więc do każdego człowieka można dotrzeć!!!Potrzeba jedynie odpowiedniej modulacji głosowej,posiadanie wiedzy i przede wszystkim być pewnym siebie.Bardzo cenie ludzi,którzy wiedzą co chcą,jednak jest wiele czynników które wpłyną pozytywnie na rozmówce.
Jakub Świętochowski

Jakub Świętochowski Fotograf w Skrzynia
Marzeń Studio
Fotograficzne -
Jakub Ś...

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Miękkie kompetencje przynoszą twarde rezultaty. Niestety, wiele ludzi źle interpretuje sprzedaż... Panaceum na te bolączki podsunął w 2010 roku redaktor naczelny magazynu "Business Coaching":

"Zawód sprzedawcy czy handlowca jest chyba jednym z ostatnich wśród wymarzonych profesji młodych ludzi. Każdy chce być inżynierem, wynalazcą, lekarzem, a nikt nie chce sprzedawać tego, co te osoby konstruują lub wymyślają. Dlaczego tak jest? Myślę, że może mieć to związek z zupełnie błędnym zrozumieniem roli handlowca, który coś „wciska” klientowi. Często słyszę np. „to dobry handlowiec, sprzedałby łysemu grzebień”. I tak kształtuje się wizerunek tego zawodu: wciskanie ludziom na siłę tego czego nie potrzebują. To bardzo logiczne, bo przecież gdyby tego potrzebowali, to sami by to kupili, nie trzeba by było ich do tego zachęcać. Za takim myśleniem idą konsekwencje. Młodzi ludzie szukają „metod perswazji”, „narzędzi manipulacji”. Powstają książki „Jak w 60 sekund przekonać każdego do wszystkiego”. I, co najgorsze, według tych porad chcą wykonywać swój zawód! Próbują „przekonywać klientów”, „stosować niezbitą argumentację”, a nawet absolwenci pseudo-szkoleń używają „specjalnego języka perswazji”. W dłuższej perspektywie próbują „budować więź z klientem”. Wystarczy na 10 min. posadzić takiego handlowca razem z kolegą i odegrać scenkę sprzedażową, gdzie będzie on występował w roli klienta i z łatwością zobaczy, że te wszystkie metody nie działają. „Stosowanie niezbitych argumentów” to po prostu wykłócanie się z klientem. „Nieodparty język perswazji” jest niezrozumiałym bełkotem. „Budowanie więzi z klientem” to po prostu zabieranie komuś cennego czasu. I łysy jednak grzebienia nie kupi, głupi nie jest. Czym zatem jest dobra sprzedaż? Dobra sprzedaż to asystowanie klientowi przy podejmowaniu korzystnych decyzji. Klient nie musi być ekspertem, który zna nasz produkt czy inne podobne produkty. Klient zna swój problem, a sprzedawca powinien być ekspertem w danej dziedzinie. Sprzedawca powinien przede wszystkim znać swój produkt, ale nie od strony parametrów technicznych, tylko od strony zastosowań „czyje i jakie problemy możemy naprawdę skutecznie rozwiązać”. Kiedy handlowiec już wie komu i w czym może pomóc, może o tym rzeczowo i kulturalnie z klientem porozmawiać. I to jest cała sprzedaż".Jakub Świętochowski edytował(a) ten post dnia 20.03.12 o godzinie 23:36
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Jakub Świętochowski:
Panaceum na te bolączki podsunął w 2010 roku redaktor naczelny magazynu "Business Coaching"
Bardzo sensowny artykuł i stanowisko, aczkolwiek nie uznałbym tego za panaceum, co najwyżej za celną diagnozę.

Problem tkwi jeszcze w tym, że oprócz zagadnienia grzebienia i łysych klientów większość ofert znajduje się w innej sytuacji. Klient niekoniecznie jest łysy (zresztą tego akurat przez telefon nie widać :)), a trzeba go przekonać żeby kupił akurat nasz grzebień, podkreślić jego wyjątkowość i niepowtarzalność, a czasem - żeby zaczął się czesać :) (tzw. kreowanie potrzeb). Dlatego artykuł, choć dobry, mocno upraszcza zagadnienie, sprowadzając wszelkie przykłady do skrajności.

Ja akurat nie wierzę w tej kwestii w czarno - białe schematy, a nawet w istnienie tych kolorów : są tylko różne odcienie szarości...

konto usunięte

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

http://x-profit.com/
Dawid G.

Dawid G. Trener, Bank
Millennium

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Czytając ten wątek nie trzeba kupować książki o sprzedaży, dużo teorii mało przykładów :) powiedzcie mi co myślicie o pytaniu klienta jak się dziś czuje, np.

już po uzyskaniu zgody na rozmowę i potwierdzeniu z kim rozmawiamy:
na wstępie chciałem się zapytać jak się Pan dziś czuje ? Jak się Pan teraz czuje ?

Jestem ciekaw waszych opinii

2. Jak zareagujesz na "muszę to skonsultować z żona" tylko proszę o przykłady i ewentualne omówienie waszych pomysłów :)
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Nie ma gotowych przykładów. Każdym nowym skryptem mogę sobie dupe podetrzeć. Albo masz to "coś" co mają nie liczni w branży albo nie. Proste. Ja osobiście dawno już nie marnuje czasu na opornego klienta. Oferta na @. Przeważnie oddzwaniają.

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

http://monitorbiz.pl/ Firmowa strona internetowa to podstawowa forma reklamy w internecie. To wizytówka, która może zainteresować lub odrzucić. To miejsce, na które ma się 100% wpływ co do wyglądu i zamieszczanych treści. Dowolność informacji i sposobu ich przedstawienia stwarza niepowtarzalną okazję dotarcia do odbiorców w sposób interesujący i budzący ciekawość. Można zdecydować się tylko i wyłącznie na wizytówkę firmową z prezentacją oferty i formą kontaktu lub na aktywną stronę internetową tętniącą życiem i świeżością.

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Tutaj jest sporo fajnych i pomocnych artykułów w tej kwestii - https://ccig.pl/eksperci-ccig/ I ogólnie związanych z call center też więc warto sobie poczytać jak ktoś ma chwilę
Kamil Kuźniar

Kamil Kuźniar Sales Specialist,
WyrwiGrosz

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Polecam zachęcić takiego klienta za pomocą gadżetami promocyjnymi, zapraszam do artykułu na ten temat http://www.szwajcarska-precyzja.pl/jak-zaciekawic-klie...
Arek Jankowski

Arek Jankowski Informatyk, Softech
Sp. z o.o.

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Zachęcenie klienta jest bardzo trudne, bo zwykle są negatywnie nastawieni i nigdy nie wiadomo na kogo trafisz, ale jak już trafi się ktoś bardziej miły i 'normalny' trzeb ago utrzymać jak najdłużej, nawiązać relacje itp...

______________________________________________________
PBX https://focustelecom.pl/wirtualna-centrala/
Karol Froń

Karol Froń CEO Contact Center
One Sp. z o.o.,
Ekspert Sprzedaży
Tele...

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Tutaj się dowiesz: http://karolfron.pl/poradnik

Temat: W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?

Też miałam problem z takimi rozmowami ale zmiana tkwi w szczegółach, w sposobie myślenia i nastawienia do ludzi. Moje trudności z rozmowami biznesowymi z nowymi, nierzadko wymagającymi klientami wynikał z tego, że ciągle myślałam i analizowałam czarne scenariusze, klasyczne „a co jeśli coś pójdzie nie tak” teraz po przepracowaniu tego jestem w stanie skupić się na ważnych rzeczach w rozmowie i przedstawić je tak, żeby wywrzeć jak najlepsze wrażenie na rozmówcy. Niesamowite, że wystarczyło parę rozmów, ćwiczeń i widać ogromny progres. Warunek jest jeden-trzeba chcieć zmiany i mieć otwartą głowę. Nieocenioną pomocą w tym procesie był Pan Bartkowski i jego kursy :https://kursy.karolbartkowski.pl/



Wyślij zaproszenie do