Robert Lulkowicz

Robert Lulkowicz Rzeczy niemożliwe
załatwiam od ręki,
cuda zajmuja mi
troc...

Temat: Voicelink - nowość dla Call Center

Rozwiązanie VoiceLink jako call center skierowane jest przede wszystkim w kierunku firm, dla których bezpośredni kontakt z klientem ma istotne znaczenie. Dotyczy to nie tylko e-sklepów ale także przedsiębiorstw, wykorzystujących call center, dla których VoiceLink jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty. umożliwienie całkowicie darmowego połączenia stanowić może dodatkowy sposób budowania przewagi konkurencyjnej. Dzięki możliwości przekierowania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe, z technologii tej korzystać mogą także firmy, których pracownicy są mobilni.

Zainteresowane VoiceLink’iem są między innymi firmy posiadające Call Center ale i hotele, biura podróży, restauracje, urzędy, instytucje, uczelnie, szkoły i inni posiadacze stron WWW. Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 22:28