Andrzej M.

Andrzej M. MayLily, CXO

Temat: Trendy 2009 - Contact Center

Podczas eventu „Contact Center 2009: Top Business Challenges and Trends to Watch”, sponsorowanego przez CRM Magazine, który odbył się w grudniu ubiegłego roku w USA, zostały przedstawione prognozy rozwoju contact centers i tendencji rynkowych w tej dziedzinie na 2009 rok. Mówi się o zmniejszaniu inwestycji w technologię w związku z recesją, co jest na pewno niepokojącym sygnałem. Upowszechnienie SIP wyeliminuje ograniczenia fizyczne contact centers, firmy intensywnie migrują w kierunku zaawansowanej samoobsługi klienta i coraz większe znaczenie mają alternatywne do rozmowy telefonicznej metody komunikacji z klientem, takie jak e-mail, sms, komunikator internetowy. Jest temu tematowi poświęcony ostatni post na firmowym blogu Avaya http://www.avayablogcenter.pl/?p=295.

A jaka sytuacja będzie w Polsce? Odpowiedź Avaya w słowach Macieja Parviego, Contact Center Product Manager Avaya Poland jest komentarzem do w-w wymienionego posta na blogu Avaya. Zapraszam do dyskusji.
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: Trendy 2009 - Contact Center

wg mnie:

Trend: Virtual Call Center
Challenges: coraz lepsza automatyzacja obslugi klienta

konto usunięte

Temat: Trendy 2009 - Contact Center

Jakub Pawełczak:
wg mnie:

Trend: Virtual Call Center
Challenges: coraz lepsza automatyzacja obslugi klienta


dodam większa integracja marketingu w sieci z zamykaniem sprzedaży w contact center.

Następna dyskusja:

III Kongres "Contact Center...




Wyślij zaproszenie do