konto usunięte

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Szanowni Państwo,

Firma Competitive Skills jest firmą zajmującą się organizacją profesjonalnych szkoleń biznesowych o zróżnicowanej tematyce i formie przekazu. W najbliższym czasie odbędzie się szkolenie w zakresie " Techniki przejmowania klijentów konkurencji". Profesjonalny telemarketer powinnien umieć emocjonalnie oddziałowywać na klijenta w sytuacji gdy stwierdza się korzystanie z innych usług. Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej

http://www.competitiveskills.pl/szkolenia/

W przypadku pytań lub wątpliwości bardzo proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Emilia Chudzik
Competitive Skills
22/ 630 84 00
echudzik@competitiveskills.pl
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

"""Firma Competitive Skills jest firmą zajmującą się organizacją profesjonalnych szkoleń biznesowych o zróżnicowanej tematyce i formie przekazu. W najbliższym czasie odbędzie się szkolenie w zakresie " Techniki przejmowania klijentów konkurencji"."""

Profesjonalnej firmie szkoleniowej proponuję zakup słownika ortograficznego. / Chyba że nie chodzi o techniki przejmowania klientów a faktycznie o "klijentów"(ze względu na aspekt etyczny współczesnego biznesu) - wówczas może być ok.Maciej Buś edytował(a) ten post dnia 08.11.07 o godzinie 14:09
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Klient czy "Klijent" fonetycznie bez znaczenia - wazne by przynosił zyski (((((:)))))

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Maciej Buś:
"""Firma Competitive Skills jest firmą zajmującą się organizacją profesjonalnych szkoleń biznesowych o zróżnicowanej tematyce i formie przekazu. W najbliższym czasie odbędzie się szkolenie w zakresie " Techniki przejmowania klijentów konkurencji"."""

Profesjonalnej firmie szkoleniowej proponuję zakup słownika ortograficznego. / Chyba że nie chodzi o techniki przejmowania klientów a faktycznie o "klijentów"(ze względu na aspekt etyczny współczesnego biznesu) - wówczas może być ok.Maciej Buś edytował(a) ten post dnia 08.11.07 o godzinie 14:09

Biorąc pod uwagę aspekt etyczny współczesnego biznesu napisałabym raczej: "tehniki pżejmowania klientów konkurencji" - bo tu aspekt etyczny tyczy się bardziej strony pżejmójącego niż klienta i konkurencji.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

No to pojedźmy całkiem po bandzie:
"Fjrma Competheethjve Sqjlls jEst fjrMom ZajMuyonCš sjem organjSAcjOm profeSjoNaaalnYch shkolEń BjzNesOwyfff o zrósHnjcowAaanEy theMatyce i formEee psheqasoo. W naaaaybljższym czAaasie odbendzJe sjem shkolenieee w Zaqresje " Teffnjqi przejmowania qljentoow koNqrencJj"". PRofesJonaLny teleMarqeter powInjeeeeeN oomeeeć eeeeEmocjonalnie odDddZIauywać Na qljenta ff sytuAcjy gdy SthwjerdZa siEM qoshYstanje z JNnyfff usuug. WjenceY eennnnnforMaCji zNAyDzjEcyy Paaństwo na nnnasheeeeY sthRonie innnterneThowej"
Lepiej?

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Dla mnie trochę niezrozumiałe...
Paweł W.

Paweł W. java developer at
https://rozwoj-oprog
ramowania.pl

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

wszystko zrozumiale jak dla mnie:)
pozdrawiam wszystkich Klijentów hehe

konto usunięte

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Ale ludziska, tak szczerze powiedziawszy, to czego Wy się spodziewaliście po osobie, która jest tutaj anonimowa i podpisuje się imieniem i nazwiskiem KROPKI, czyli: "."???
:D

Na stronie internetowej takich karygodnych błędów ortograficznych i stylistycznych nie dostrzegłam. Aczkolwiek nie zagłębiałam się zbyt mocno w jej zawartość :)

Ot, zwykły spam ;)

konto usunięte

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Ja rozumię doskonale. Mowa jak to u Michała
Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

dobra dobra, trzeba być wyrozumiałym

a tak przy okzaji
dziś zasłyszałem ciekawą historię o przejmowaniu klientów
firma A sprzedaje produkt na prezentacjach
firma B sprzedaje to samo w ten sam sposób
przypadkowo trafiła się im ta sama baza klientów (książka TPSA, DIALOG - cholera wie)

w każdym bądź razie dzwonią do tych samych ludzi i... no właśnie...firma B informowała, że już wcześniej umówiona prezentacja z firmą A jest przełożona na inny termin itd itp , oczywiście rozmowa kończyła się umówieniem na prezentację ,tylko tym razem firmy B :)

milutko, prawda ?

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

to som właśnie tehniki pżejmowania klientów :)

konto usunięte

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Arkadiusz Czerwiński:
dobra dobra, trzeba być wyrozumiałym

a tak przy okzaji
dziś zasłyszałem ciekawą historię o przejmowaniu klientów
firma A sprzedaje produkt na prezentacjach
firma B sprzedaje to samo w ten sam sposób
przypadkowo trafiła się im ta sama baza klientów (książka TPSA, DIALOG - cholera wie)

w każdym bądź razie dzwonią do tych samych ludzi i... no właśnie...firma B informowała, że już wcześniej umówiona prezentacja z firmą A jest przełożona na inny termin itd itp , oczywiście rozmowa kończyła się umówieniem na prezentację ,tylko tym razem firmy B :)

milutko, prawda ?


Bardzo miło Panie Arkadiuszu :)
I po co tutaj poruszać jakie kolwiek aspekty etyczne??

Ps. Panie Arkadiuszu będę wyrozumiały dla Pana ale taka mała uwaga. Nie " w każdym bądź razie.." lecz " w każdym razie..." :)

Pozdrawiam serdecznie ;)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Katarzyna Wieczorek:
to som właśnie tehniki pżejmowania klientów :)
Nie- to jest zwykłe chamstwo :-)Michał Szybalski edytował(a) ten post dnia 16.11.07 o godzinie 05:30
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Nie myślałem, że aż tak rozwinie się ten wątek. Aż zajrzałem na stronę "kompetentnej firmy" żeby zweryfikować co tak nieetycznego proponują (w końcu sam rozbujałem ten aspekt). No i co się okazało - zwykłe bicie piany. Pod tak ułożony plan szkoleni można podpiąć jeszcze kilka innych tytułów. Najpopularniejszym są "techniki sprzedaży". Nie ma tam słowa na temat konspiracyjnego przejmowania klientów (czy tez klijentów) klasyczne tematy w tym obszarze. Podobnie niedawno otrzymałem ofertę szkoleniową od jednego z warszawskich integratorów Call Center. Zamówiliśmy szkolenie dla kadry managerskiej - otrzymaliśmy klasyczne szkolenie z podstaw telemarketingu. Nagłówek - zgodnie z zamówieniem :) Czy też zauważyliście że staje sie to nieznośną tendencją?

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

chwyt świetny. dobry tytuł i voila! dyskusja gotowa. nawet powchodziliśmy na stronę, żeby zobaczyć, co tam nam oferują. Ja tez weszłam - zobaczyć, jakie jeszcze inne chwytliwe tematy szkoleń ma konkurencja :). Pan Maciej nawet przestudiował program szkolenia, co przy obecnych statystykach wejść i obecności na stronie działa na plus dla pr-owca :)

teraz tylko ta pani od klijentów powinna nam się objawić (z imienia i nazwiska zamiast kropki), usmiechnąć i:
a)napisać, że owszem - pomyliła się, ale któż z nas jest nieomylny? Arkadiusz pisze "w każdym bądź razie", poprawiający go, wyrozumiały Grzegorz pisze "jakie kolwiek" rozłącznie - zatem po cóż czepiać się drobiazgów???,
b) napisać w dowcipny sposób, że wystarczy zrobić błąd w nazwie szkolenia, a już o nim głośno...

i sprawę - uważam - mamy załatwioną. :)

jak myślicie?
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Klasyczny marketing wirusowy :-). Okaże się pewnie, że te wszystkie błędy językowe były zamierzone, zgodnie z zasadą "wyróżnij się lub zgiń"...
Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: Techniki przejmowania klijentów konkurencji

Katarzyna Wieczorek:
chwyt świetny. dobry tytuł i voila! dyskusja gotowa. nawet powchodziliśmy na stronę, żeby zobaczyć, co tam nam oferują. Ja tez weszłam - zobaczyć, jakie jeszcze inne chwytliwe tematy szkoleń ma konkurencja :). Pan Maciej nawet przestudiował program szkolenia, co przy obecnych statystykach wejść i obecności na stronie działa na plus dla pr-owca :)

teraz tylko ta pani od klijentów powinna nam się objawić (z imienia i nazwiska zamiast kropki), usmiechnąć i:
a)napisać, że owszem - pomyliła się, ale któż z nas jest nieomylny? Arkadiusz pisze "w każdym bądź razie", poprawiający go, wyrozumiały Grzegorz pisze "jakie kolwiek" rozłącznie - zatem po cóż czepiać się drobiazgów???,
b) napisać w dowcipny sposób, że wystarczy zrobić błąd w nazwie szkolenia, a już o nim głośno...

i sprawę - uważam - mamy załatwioną. :)

jak myślicie?


ja myśle, rze czeba zakończyć tą bezowocnom dyskusje :)

Następna dyskusja:

Negocjacje i techniki sprze...




Wyślij zaproszenie do