konto usunięte

Temat: Szkolenia CC

Jak wg. Was prezentuje się poziom "podstawowych" szkoleń w danych firmach. Czy jest to tylko typowe "gadanie do ściany". Czy przedstawiane są konkrety pracy, perfekcyjne zapoznawanie z ofertą i aplikacjami, których używa się podczas pracy?

Jakie są Wasze doświadczenia?

Poza tym, jak wygląda atmosfera? Wszyscy w garniturach, poważna forma? Czy raczej, luźne a dzięki temu bardziej przyswajalne wykłady?

konto usunięte

Temat: Szkolenia CC

U nas pierwsze szkolenie z telemarketingu było bardzo luźne - zajmowaliśmy się konkretnymi sytuacjami, które zdarzyć się mogą podczas pracy na co dzień, bez zbędnego patetyzmu i gajerków. Ogólnie polegało ono na rozwiązywaniu zadań grupowych, zadawaniu pytań i wspólnym szukaniu odpowiedzi. Bez "gadania do ściany", a bez minimalnego chociaż zaangażowania przejść się nie dało. Jeśli zaś chodzi o przeszkolenie wstępne do pracy z danym systemem i schematem rozmowy sprzedażowej to po prostu - najpierw czytasz, potem siedzisz i słuchasz cudzych rozmów. Kilka dni i jesteś na tyle obeznany by móc samemu rozpocząć pracę. A i tak wszystko wychodzi dopiero "w praniu".:)

Następna dyskusja:

Szkolenia




Wyślij zaproszenie do