Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center
Szkolenie dofinansowane z EFS, dla firm z grupy MŚP!!
Szkolenia otwarte i zamknięte dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Wyjątkowa okazja, wyjątkowe ceny. Najwyższa jakość certyfikowana znakiem AVENHANSEN.
Zapraszam serdecznie:
"KOMUNIKACJA TELEFONICZNA W BUDOWANIU DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM"
9-11 maja 2011
Łódź
Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.Telefon stał się najbardziej popularnym medium komunikacji, wpływającym na relacje. W przeciwieństwie do korespondencji (słowo pisane), umożliwia przekazywanie emocji głosem, a pośpiech, unikanie rozmowy lub nie odbieranie telefonu szybciej psuje relacje niż na przykład zwłoka w odpisaniu na e-mail. Dlatego właśnie umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami jest najsilniejszą bronią firmy w budowaniu pozytywnych, przyjaznych i długofalowych relacji.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, wyeliminują popełniane błędy i skierują swoją uwagę na możliwości budowania relacji przy użyciu telefonu. Wyćwiczą technikę dialogu, prowadzącą do uzyskiwania wszystkich potrzebnych informacji. Zrozumieją typy klientów i poznają techniki radzenia sobie z trudnymi rozmowami. Ukierunkują swój dialog z klientem, uświadamiając sobie zależność pomiędzy celami relacyjnymi i biznesowymi. Nabędą umiejętności asertywnej odmowy.
Szkolenia polecamy dla
Wszystkich osób mogących mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie. Ktokolwiek podnosi słuchawkę i rozmawia z klientem, ma wpływ na budowanie wizerunku i kształtowanie długofalowych relacji, a te z kolei w dzisiejszych czasach przekładają się na zyski firmy.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
W trakcie szkolenia będą prowadzone dialogi bez możliwości kontaktu wzrokowego oraz symulowane rozmowy w parach siedzących plecami do siebie. Użyjemy również techniki nagrań audio, które w trakcie odsłuchiwania pokażą uczestnikom ich reakcje, emocje i ułatwią dostrzeżenie popełnionych błędów. Ponadto dla zrozumienia nowych zagadnień użyjemy prezentacji, dyskusji, ćwiczeń, testów i kreatywnej pracy w małych zespołach.
Cena - zależy od ilości osób w grupie i waha się od 198,79 zł do 662,58 zł od osoby. Cena dofinansowania może zawierać koszty noclegu.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91 (proszę prosić mnie:)
Łukasz M. edytował(a) ten post dnia 11.04.11 o godzinie 09:56