Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Witam serdecznie,

W związku z tym, iż powstaje wiele tematów odnośnie poszczególnych szkoleń, które przez większość użytkowników określane są jako spam proponuję uporządkować kwestie szkoleń branżowych.

Zróbmy wspólnie listę firm szkoleniowych, doradczych branżowych
2-3 zdania o firmie, link do strony, link do aktualnej oferty.Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 22.07.09 o godzinie 17:11

konto usunięte

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Witam,
firma NextiraOne Polska http://nextiraone.pl, integrator systemów teleinformatycznych - w tym Contact Center - specjalizuje sie m.in. w szkoleniach techniczncyh zwiazanych z technologiami Contact Center. Przeprowadzane sa szkolenia z produktow poniższych dostawców:
- Nice
- Genesys
- Alcatel - Lucent
- Cisco

pozdrawiam,
Arek Kowalczuk
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

HILLWAY Training & Consulting jest firmą szkoleniowo-doradczą wyspecjalizowaną w powadzeniu szkoleń z zakresu telemarketingu, szeroko pojętej obsługi klienta oraz doradztwie w zarządzaniu organizacją call center/contact center.
Trenerzy praktycy, profesjonalni doradcy, ścisła specjalizacja. Klienci: call centers, banki, ubezpieczyciele, firmy handlowe, medyczne, turystyczne,
telekomunikacyjne,motoryzacyjne, kancelarie prawne i inne. Strona
www: http://www.hillway.pl

Pozdrawiam
Marzena SawickaMarzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 20:31
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Akademia Telemarketingu to kompleksowe zaplecze szkoleniowo-rozwojowe stworzone przez doświadczonych menedżerów i trenerów telemarketingu dla branży call center.
Naszą ofertę dostosowaliśmy do potrzeb poszczególnych grup operacyjnych powołując:
Akademię menedżera telemarketingu — szkolenia, warsztaty, usługi coachingowe skierowane do kadry menedżerskiej na wszystkich poziomach zarządzania
Akademię trenera call center — kompleksowe kursy, szkolenia uzupełniające i panele warsztatowe skierowane do specjalistów związanych z telemarketingiem w różnych rodzajach organizacji call center
Akademię telemarketera — zorganizowany system rozwojowy konsultanta telefonicznego, zapewniający wzrost kompetencji zarówno w telemarketingowych umiejętności miękkich jak i kształtowaniu umiejętności osobowościowych.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych sprawdzaj propozycje w Twoim mieście

Zapraszamy do udziału w pierwszej w Polsce Akademii Trenera Call Center

Pozdrawiam,

Maciej Buś
Laura Jabłonowska

Laura Jabłonowska HR, psychologia
sportu, motoryzacja!

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Jak podnieść efektywność akcji telemarketingowych, czyli dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta, podczas gdy inni…?

Zapraszamy na szkolenia otwarte, więcej informacji znajdziesz pod http://www.bartlomiej-stolarczyk.pl/telemarketing

Jeżeli chcesz abym pomogła Ci w organizacji szkolenia dedykowanego proszę Cie o kontakt laura@bartlomiej-stolarczyk.pl

Pozdrawiam i do zobaczenia!Laura Jabłonowska edytował(a) ten post dnia 07.12.09 o godzinie 12:06
Magdalena Zarębska

Magdalena Zarębska Dyrektor/Tener
biznesu

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Witam od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju.

Proponuje szkolenia z zakresu

- Jak skutecznie pozyskiwac klientów przez telefon
- Obsługa klienta
- Jak powinna wygladać rozmowa (telefoniczma)wychodząca i przychodząca
- Monitoring i ocena rozmów

I wiele innych. Więcej informacji na http://opentraining.com.pl

Zapradzam
Magdalena Zarębska
Trener

konto usunięte

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

TELEAKADEMIA popularyzuje i dostarcza praktyczną wiedzę o nowoczesnych, firmowych systemach komunikacji IP (IP PBX, CALL/CONTACT CENTER). Projekt ten rozwija Spółka MASTER TELECOM, mająca swoją siedzibę w Pomorskim Parku Naukowo - Technologicznym w Gdyni. TELEAKADEMIA organizuje szkolenia, kursy i warsztaty dla managerów, pracowników oraz administratorów nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych.

Kontakt:
MASTER TELECOM
Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia
Infolinia: 0801 080 060, +48 58 350 86 37
E-mail: biuro@teleakademia.pl
Info: http://www.teleakademia.pl
Michał Sawicki

Michał Sawicki Szukam rozwiązań,
nie problemów.
http://www.otherwise
.pl

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Zapraszam na szkolenia i seminaria prowadzone przez otherWise. Oferujemy bardzo rzeczowe szkolenia dotyczące organizacji i zarządzania CC oraz prognozowania i harmonogramowania pracy CC.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na stronie http://www.otherWise.pl.

Najbliższe wydarzenia:
Model Matematyczny Call Center - seminarium organizowane przez Institute for International Research w Warszawie (http://www.iir.pl/index.php?module=event&e_id=1425 i http://otherwise.pl/?page_id=284&lang=pl). Seminarium prowadzone jest przez otherWise.

Warsztaty Raportowanie w Call Center organizowane przez Business Media Solutions w Warszawie (http://www.bmspolska.pl/2010122296/Konferencje/raporto... i http://otherwise.pl/?page_id=284&lang=pl). otherWise sprawuje patronat merytoryczny nad konferencją.

W sprawie szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb organizacji proszę o kontakt:

Michał Sawicki
m.sawicki@otherwise.pl
608 794 194
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Szkolenie dofinansowane z EFS, dla firm z grupy MŚP!!
Szkolenia otwarte i zamknięte dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Wyjątkowa okazja, wyjątkowe ceny. Najwyższa jakość certyfikowana znakiem AVENHANSEN.

Zapraszam serdecznie:

"KOMUNIKACJA TELEFONICZNA W BUDOWANIU DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM"

9-11 maja 2011
Łódź

Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.Telefon stał się najbardziej popularnym medium komunikacji, wpływającym na relacje. W przeciwieństwie do korespondencji (słowo pisane), umożliwia przekazywanie emocji głosem, a pośpiech, unikanie rozmowy lub nie odbieranie telefonu szybciej psuje relacje niż na przykład zwłoka w odpisaniu na e-mail. Dlatego właśnie umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami jest najsilniejszą bronią firmy w budowaniu pozytywnych, przyjaznych i długofalowych relacji.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, wyeliminują popełniane błędy i skierują swoją uwagę na możliwości budowania relacji przy użyciu telefonu. Wyćwiczą technikę dialogu, prowadzącą do uzyskiwania wszystkich potrzebnych informacji. Zrozumieją typy klientów i poznają techniki radzenia sobie z trudnymi rozmowami. Ukierunkują swój dialog z klientem, uświadamiając sobie zależność pomiędzy celami relacyjnymi i biznesowymi. Nabędą umiejętności asertywnej odmowy.

Szkolenia polecamy dla

Wszystkich osób mogących mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie. Ktokolwiek podnosi słuchawkę i rozmawia z klientem, ma wpływ na budowanie wizerunku i kształtowanie długofalowych relacji, a te z kolei w dzisiejszych czasach przekładają się na zyski firmy.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

W trakcie szkolenia będą prowadzone dialogi bez możliwości kontaktu wzrokowego oraz symulowane rozmowy w parach siedzących plecami do siebie. Użyjemy również techniki nagrań audio, które w trakcie odsłuchiwania pokażą uczestnikom ich reakcje, emocje i ułatwią dostrzeżenie popełnionych błędów. Ponadto dla zrozumienia nowych zagadnień użyjemy prezentacji, dyskusji, ćwiczeń, testów i kreatywnej pracy w małych zespołach.

Cena - zależy od ilości osób w grupie i waha się od 198,79 zł do 662,58 zł od osoby. Cena dofinansowania może zawierać koszty noclegu.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91 (proszę prosić mnie:)Łukasz M. edytował(a) ten post dnia 11.04.11 o godzinie 09:56

konto usunięte

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

Firma StartEko Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenia:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Rozmowy w TOKu. Telefoniczna obsługa Klienta.
- Techniki negocjacji i sprzedaży
- Full service, czyli profesjonalna obsługa klienta

oraz wiele innych na http://www.starteko.pl/

Serdecznie zapraszam!
Marian Kostecki

Marian Kostecki Omnichannel
Evangelist.
MasterPlan

Temat: Spis firm szkoleniowych specjalizacja - call/contact center

MasterPlan http://www.masterplan.pl jest działająca od 1991 roku firmą szkoleniowo-doradczą. Prowadzimy cykle szkoleniowe Call Center Masters (dla managerów), Call Center Professionals (dla koordynatorów, trenerów), Na początku drogi... (dla osób zamierzających stworzyć dział kontaktów telefonicznych) oraz szkolenia na zamówienie, w tym Call Center Masters 1:1 oraz Call Center Professionals 1:1. Szkolimy w zakresie stosowania normy EN 15838.

Nasze najbliższe szkolenia przewidziane zostały na 22, 23, 24 i 25 kwietnia 2013. Szczegóły na http://www.masterplan.pl/najblizsze-szkolenia.

Dysponujemy także bazą wiedzy SEZAM, którą mogą posługiwać się trenerzy wewnętrzni oraz osoby nadzorujące jakość pracy call centers http://www.masterplan.pl/sezam.

Ostatnio zaczęliśmy publikować SoftSkills -- biuletyn przeznaczony specjalnie dla trenerów-szkoleniowców. Zawiera on scenariusze ćwiczeń, anegdoty do wykorzystania w czasie szkoleń oraz wskazówki dotyczące wyzwań jakie stoją przed każdym trenerem-szkoleniowcem i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w czasie prowadzenia szkoleń. Na razie ukazały się dwa numery, w tym pierwszy -- bezpłatny. Kolejne w przygotowaniu. Więcej informacji na temat SoftSkills znajdziesz na http://www.masterplan.pl/softskills.



Wyślij zaproszenie do