Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Sondaż weekendowy - zapraszam

Opracowując standardy obsługi Klientów nieodzownym elementem jest zdefiniowanie w strukturze rozmowy wytycznych dotyczących powitania i pożegnania. Bardzo chciałbym zatem poznać Waszą opinię – na ile jako Klienci zwracacie uwagę na uwzględnienie w tych elementach pory dnia i tygodnia?

http://www.klinikacallcenter.pl/index.php/2010/10/sond...
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Sondaż weekendowy - zapraszam

Dla mnie osobiście jest to bardzo ważny akcent. Nie wyobrażam sobie by ktoś wieczorem powiedział do mnie Dzień Dobry. W takich sytuacjach Klient zazwyczaj od razu obraca to w żart i mówi: ,,Chyba Dobry Wieczór" :)

Aby wyniki były istotne potrzeba więcej głósów - głosujemy Panie i Panowie - to tylko dwa kliknięcia.
Rafał Markiewicz

Rafał Markiewicz Coach, trener,
menedżer > Ekspert
Customer Service i
Con...

Temat: Sondaż weekendowy - zapraszam

Jeśli mam się wypowiadać jako klient, jest mi to doprawdy zupełnie obojętne. Najistotniejszy jest dla mnie sposób rozwiązania mojego problemu lub też kompletność i kompetentność informacji w odpowiedzi na moje pytanie.

Natomiast jako osobę odpowiedzialną za CC, mocno interesuje mnie w jaki sposób konsultant wita się z klientem. Być może to zawodowa fiksacja, ale zawsze też zwracam uwagę, na to czy na zakończenie rozmowy konsultant powie mi "do widzenia", czy "do usłyszenia". Sporą przyjemność sprawia mi też obserwacja jak na moje "życzę miłego dnia/wieczoru" zareaguje mój rozmówca z infolinii.
Dominik Wolak

Dominik Wolak Customer Care/Claims

(Processes/Operation
s) - Manager/Expert

Temat: Sondaż weekendowy - zapraszam

Jako "nietypowy Klient", zawsze zwracam uwagę na szczegóły w komunikacji...
Rozpoczęcie rozmowy może mnie nastawić negatywnie lub pozytywnie do rozmówcy - a w telesprzedaży to podstawa. Co do zakończenia to ma ono duże znaczenie o ile sama rozmowa była w miarę merytoryczna, a mój problem został rozwiązany.
Na pewno zwracam uwagę na zakończenie w zależności od pory dnia, a już pozytywnie jest w niektórych sytuacjach - np. święta - wykorzystać okazję i kończyć rozmowy "Życzę wesołych Świąt" - to naprawdę działa pozytywnie.

Następna dyskusja:

Negocjacje i techniki sprze...




Wyślij zaproszenie do