Tomasz Brzeski

Tomasz Brzeski Voice Engineer at
Citibank
International

Temat: Skype w call center

Witam,

orientuje sie ktos moze w temacie uzywania Skype jako klienta do wdzwaniania sie do call center?
Chodzi mi o to zeby klient mogl z poziomu Skype wybrac numer naszego call center i zeby rozmowa taka zostala przekierowana do dedykowanego w tym celu konsultanta (na odpowiedni skill). Problem w tym ze agenci nie bede uzywac oprogramowania Skype do odbioru tego typu rozmow a swoja standardowa aplikacje operatorska.

I czy w zwiazku z tym wie ktos moze cos wiecej jak ladnie przekierowac rozmowy ze Skypa na nasza lokalna centrale (na dedykowany numer)?
Paweł W.

Paweł W. java developer at
https://rozwoj-oprog
ramowania.pl

Temat: Skype w call center

http://www.prettymay.net/
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Skype w call center

Rzecz jest wręcz banalnie prosta. Bramka Skype- ISDN (wchodzi Skype- wychodzi ISDN, a to wchodzi na zwykłą kartę ISDN).
Trunk jest raportowany i.... mamy problem z głowy.
Wiem również, że wykorzystuje się coś takiego:
http://www.skip2pbx.com/
Wiem kto wdrażał, nie ja- więc nie wiem, jak się sprawuje.
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Skype w call center

Michał napisz coś więcej o prettymay. Jakie to ma możliwości raportowe?

konto usunięte

Temat: Skype w call center

Michał Szybalski:
Rzecz jest wręcz banalnie prosta. Bramka Skype- ISDN (wchodzi Skype- wychodzi ISDN, a to wchodzi na zwykłą kartę ISDN).
Trunk jest raportowany i.... mamy problem z głowy.
Wiem również, że wykorzystuje się coś takiego:
http://www.skip2pbx.com/
Wiem kto wdrażał, nie ja- więc nie wiem, jak się sprawuje.

Witam,

Czy ktoś to skip2pbx sprzedaje w Polsce?

pozdrawiam
--
Konrad
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Skype w call center

Konrad Różycki:
Michał Szybalski:
Rzecz jest wręcz banalnie prosta. Bramka Skype- ISDN (wchodzi Skype- wychodzi ISDN, a to wchodzi na zwykłą kartę ISDN).
Trunk jest raportowany i.... mamy problem z głowy.
Wiem również, że wykorzystuje się coś takiego:
http://www.skip2pbx.com/
Wiem kto wdrażał, nie ja- więc nie wiem, jak się sprawuje.

Witam,

Czy ktoś to skip2pbx sprzedaje w Polsce?

pozdrawiam
--
Konrad

http://www.skip2pbx.com/index.php?option=com_content&I...

Do UA nie mamy daleko ;)

Inne rozwiazanie (raczej dla malej ilosci konsultantow do skype'a) mozna zastosowac adapter z przejsciem na analog/ISDN i kolejno wpiac do centralki.
Znam z wdrozenia adapter DPH-50U. Dzialalo OK, minus taki, ze potrzebny byl serwer/komputer do niego podpiety adapter pod USB i kolejno wyjscie na centralke. Z cetrali mozna bylo zarzadzac juz jak normalnym polaczeniem :)

konto usunięte

Temat: Skype w call center

Łukasz M.:

Inne rozwiazanie (raczej dla malej ilosci konsultantow do skype'a) mozna zastosowac adapter z przejsciem na analog/ISDN i kolejno wpiac do centralki.
Znam z wdrozenia adapter DPH-50U. Dzialalo OK, minus taki, ze potrzebny byl serwer/komputer do niego podpiety adapter pod USB i kolejno wyjscie na centralke. Z cetrali mozna bylo zarzadzac juz jak normalnym polaczeniem :)

Ile takich mydelniczek można podłączyć do do komputera? Jak rozumiem na komputerze/serwerze trzeba zainstalować tyle skype ile linii ma być podłączonych ? Jeżeli tak, to czy na jednym systemie da się zainstalować kilka skype ? czy trzeba używać wirtualnych maszyn?

Pozdrawiam
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Skype w call center

Konrad Różycki:
Łukasz M.:

Inne rozwiazanie (raczej dla malej ilosci konsultantow do skype'a) mozna zastosowac adapter z przejsciem na analog/ISDN i kolejno wpiac do centralki.
Znam z wdrozenia adapter DPH-50U. Dzialalo OK, minus taki, ze potrzebny byl serwer/komputer do niego podpiety adapter pod USB i kolejno wyjscie na centralke. Z cetrali mozna bylo zarzadzac juz jak normalnym polaczeniem :)

Ile takich mydelniczek można podłączyć do do komputera? Jak rozumiem na komputerze/serwerze trzeba zainstalować tyle skype ile linii ma być podłączonych ? Jeżeli tak, to czy na jednym systemie da się zainstalować kilka skype ? czy trzeba używać wirtualnych maszyn?

Pozdrawiam

Wystarczy jeden Skype, pozniej przez adapter wchodzimy na analog do centralki i grupujemy na ludzi/kolejki wedlug wlasnego zyczenia.

Temat: Skype w call center

Witam,

Sądzę, że chanskype jest warty uwagi. Nie wymaga żadnych dodatkowych portów w PBX (analog, BRI, PRI ) pod warunkiem, że jest wspierany SIP.

Pozdrawiam,
Paweł Soból

konto usunięte

Temat: Skype w call center

Łukasz M.:

Wystarczy jeden Skype, pozniej przez adapter wchodzimy na analog do centralki i grupujemy na ludzi/kolejki wedlug wlasnego zyczenia.

W ten sposób można obsłużyć kilka połączeń wchodzących skype ?

konto usunięte

Temat: Skype w call center

Z mojego doświadczenia (2006r):

konfigurowałem Klientowi małą infolinię (15 stanowisk,ruch wychodzący) na skype, bo było taniej. Konstrukcja prosta (skype na każdym komputerze, bramka). Rezultatem było "zapychanie" się skype'ów (nie można było wybierać numerów, w kółko informacja o usłudze dostępnej później). Panowie z Wielkiej Firmy Informatycznej za Duże Pieniądze nie poradzili również.

Klient ostatecznie wybrał inne rozwiązanie, tylko wtedy - o ile pamiętam - nie było takich rozwiązań jak prettymay.
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Skype w call center

Konrad Różycki:
Łukasz M.:

Wystarczy jeden Skype, pozniej przez adapter wchodzimy na analog do centralki i grupujemy na ludzi/kolejki wedlug wlasnego zyczenia.

W ten sposób można obsłużyć kilka połączeń wchodzących skype ?

Tak, tylko jest to kłopotliwe i trudne w konfiguracji. Nie robiliśmy testów przy sporym obłożeniu, więc ciężko wnioskować jak się zachowa takie rozwiązanie. Podałem to jako ciekawostkę i raczej na linię do mniejszego obciążenia.
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: Skype w call center

Może jest tu ktoś z ING i się wypowie? :)

"W tym tygodniu ING Bank Śląski udostępnił klientom nowy kanał komunikacji. Teraz, poprzez Skype, możliwe będzie uzyskanie informacji na temat detalicznej oferty produktowej. Połączenie z bankiem jest bezpłatne.
- Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i osób zainteresowanych ofertą naszego banku. Wprowadzona możliwość kontaktu za pomocą komunikatora internetowego to kolejny krok, jaki zdecydowaliśmy się podjąć w zakresie unowocześnienia oferowanych przez nas usług i ułatwienia kontaktów z bankiem - powiedział Piotr Kochanowski, odpowiedzialny za bankowość elektroniczną w ING Banku.

Klient nawiązuje kontakt z infolinią poprzez komunikator Skype, gdzie w zależności od produktu lub usługi, jaka go interesuje, wybiera połączenie z konsultantem ING Banku odpowiedzialnym za dany obszar.

Z nowej formy komunikacji mogą skorzystać wszystkie osoby zainteresowane ofertą detaliczną ING Banku. Aby połączyć się przez Skype wystarczy odwiedzić stronę internetową http://ingbank.pl i wejść na zakładkę Kontakt. Po kliknięciu w logo komunikatora nastąpi połączenie z konsultantem.

W tym roku ING wprowadził szereg usług i produktów skierowanych do osób korzystających z internetu w kontakcie z bankiem. Wśród nich jest bezpłatne konto internetowe Direct, eLokata oraz program lojalnościowy Bankujesz-kupujesz. W ostatnich tygodniach nastąpiła również modernizacja systemu bankowości internetowej."

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do