Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Raporty call center Polska - czy ktoś publikuje

Pytasz o ASA rzeczywiste czy zakłądane?
Marek Ł.

Marek Ł. Senior Consultant,
InVision Software

Temat: Raporty call center Polska - czy ktoś publikuje

Nie sądzę żeby instniał oficjalny raport. Nikt dobrowolnie nie będzie chciał się publicznie przyznać że nie osiąga zakładanego SL - a najczęściej taka jest rzeczywistość.

Temat: Raporty call center Polska - czy ktoś publikuje

Marek Ł.:
Nie sądzę żeby instniał oficjalny raport. Nikt dobrowolnie nie będzie chciał się publicznie przyznać że nie osiąga zakładanego SL - a najczęściej taka jest rzeczywistość.
Bo rzeczywistość zazwyczaj wygląda tak, że jak zaczynasz przekraczać założony SL to Ci albo ludzi zabiorą, albo pracy dołożą, albo się system sam już wiesz co ;-)

Temat: Raporty call center Polska - czy ktoś publikuje

Polskiego dużego raportu benchmarkowego nie znam. Sam posługuje się branżowymi benchmarkami światowymi, obszar utrzymania, obsługi i sprzedaży oraz call center/contact center jest jednym z obszarów dość dobrze porównywanym w tych raportach. Takie raporty benchmarkowe robi np: OliverWyman, przy czym nie wiem czy i które są dostępne dla firm nie biorących w badaniu.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Raporty call center Polska - czy ktoś publikuje

Raporty takie powstają na zlecenie poszczególnych firm lub w ramach badania konkurencji z wykorzystaniem badania Mystery Call. Czaami są przygotowywane pod konkretny artykuł do prasy lub pod konferencję. Z tego co się orientuję nikt w Polsce nie publikuje tych danych całościowo. Może się mylę.

Branża jak wiemy jest wąska i na niektórych spotkaniach o danych się rozmawia :) Ukłon w stronę spotkań grupowych.

Natomiast ogólne dane gdzieś widziałam. Jak znajdę chwilę to poszperam w swojej prasówce branżowej.

konto usunięte

Temat: Raporty call center Polska - czy ktoś publikuje

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam,
Marcin

Następna dyskusja:

Czy praca na Call/contack c...




Wyślij zaproszenie do