Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Raport Forum Call Center: Standardy Obsługi Klienta 2012

Przez ostatnie trzy miesiące w Forum Call Center koncentrowaliśmy się na Obsłudze Klienta. Analizowaliśmy czynniki wpływające na zadowolenie klienata. Zaproszeni eksperci branży Customer Contact Center opracowali zestaw dziesięciu standardów, które są aktualne tu i teraz, których stosowanie w organizacji obsługowej powinny przyczynić się do zapewnienia klientom najlepszego serwisu.

Po trzech miesiącach prac zebraliśmy nasze wnioski w raporcie: Standardy Obsługi Klienta 2012. Raport można bezpłatnie pobrać na stronie internetowej forum call center .


Obrazek


Temat obsługi klienta i związanych z nią standardów jest z pewnościa bardzo ważny i trudno go zamknąć w 32 stronach raportu czy nawet 3 miesiącach dyskusji. Zapraszamy zatem do kontynuowania tego wątku w formie dyskusji komentując poszczególne standardy w serwisie http://forumcallcenter.pl. (a już wkrótce udostępnimy nowe narzędzia ułatwiające naszą komunikację).

Od czerwca ruszamy z pracami nad kolejnym raportem poświęconym standardom oraz systemom certyfikacyjnym dla branży Customer Contact Center.

Zapraszam do współdziałania,

Maciej Buś | Forum Call Center

konto usunięte

Temat: Raport Forum Call Center: Standardy Obsługi Klienta 2012

Bardzo ciekawe narzedzie - zapoznalam sie z raportem.
Dzieki za podzielenie sie wiedza :-)



Wyślij zaproszenie do