Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: Raport Forum Call Center: Standardy Obsługi Klienta 2012
Przez ostatnie trzy miesiące w Forum Call Center koncentrowaliśmy się na Obsłudze Klienta. Analizowaliśmy czynniki wpływające na zadowolenie klienata. Zaproszeni eksperci branży Customer Contact Center opracowali zestaw dziesięciu standardów, które są aktualne tu i teraz, których stosowanie w organizacji obsługowej powinny przyczynić się do zapewnienia klientom najlepszego serwisu.Po trzech miesiącach prac zebraliśmy nasze wnioski w raporcie: Standardy Obsługi Klienta 2012. Raport można bezpłatnie pobrać na stronie internetowej forum call center .
Temat obsługi klienta i związanych z nią standardów jest z pewnościa bardzo ważny i trudno go zamknąć w 32 stronach raportu czy nawet 3 miesiącach dyskusji. Zapraszamy zatem do kontynuowania tego wątku w formie dyskusji komentując poszczególne standardy w serwisie http://forumcallcenter.pl. (a już wkrótce udostępnimy nowe narzędzia ułatwiające naszą komunikację).
Od czerwca ruszamy z pracami nad kolejnym raportem poświęconym standardom oraz systemom certyfikacyjnym dla branży Customer Contact Center.
Zapraszam do współdziałania,
Maciej Buś | Forum Call Center