Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie,

temat zgłębiam od 2000 roku. Początkowo jako konsultantka, następnie kilka lat jako kierownik działu telemarketigu a obecnie organizuję szkolenia wspomagające działalność call center.

Zapraszam do współpracy.
Arkadiusz Z.

Arkadiusz Z. Specjalista ds.
sprzedaży samochodów
nowych

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Ja odnośnie pracy w call center zacząłem od KRUKA jako windykator, następnie w CTM sprzedaż usług TELE 2, obecnie pracuję jako lider zespołu sprzedażowego w Krajowym Rejestrze Długów.

Pozdrawiam

Temat: Przedstawiamy się

Witam i ja,
od 2003 roku w branży :) oczywiście na słuchawkach, obsługa klienta anglojęzycznego. Potem biuro, czyli zakupy, flota, tel.komórkowe, środki trwałe, negocjacje, itp. Od kwietnia zaczynam nową pracę, ale ciągle w cc, tyle że marketing.

Przy okazji witam wszystkich znajomych :)
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie!

Z Cc jestem związany od 3 miesięcy. Zaczynałem od słuchawki w znanym warszawskim CC. Aktualnie od miesiąca pracuje dla firmy udostępniającej bazy b2b.

Pozdrawiam ":)
Grzegorz R.

Grzegorz R. Spec. IT/ICT,
psycholog

Temat: Przedstawiamy się

Pozdrawiam współpracowanika z czasów MNI :).
GR.
Tomasz Karolak:
A to w Phonesacie nie ma CC ? Jak dobrze pamiętam dobrych parę lat temu prowadziła cc numerów 0700 Kinga Stanek. Ja swoją przygodę z MNI zacząłem jakoś w 1998 jeszcze jako Telemedia. Już dla MNI stwotzyłem CC w Sepietowie. pozdrawiam T.
Łukasz Kruszewski-Zelman:
Jakoś tu cicho... ;)
Grzegorz R.

Grzegorz R. Spec. IT/ICT,
psycholog

Temat: Przedstawiamy się

Witam grupowiczów,

pierwsze doświadczenia z call-center to 2000 rok: rozwiązania Siemensa i
platformy oparte o rozwiązania Dialogic. Później contact-center i rozwiąznie Alcatel Enterprise. Jednocześnie od 1996 zajmuję zagadnieniami self-service opartymi o systemy IVR. Analizuję/projektuję/realizuję.
Beata  Bartniczuk-Wójto wicz

Beata
Bartniczuk-Wójto
wicz
Headhunter,
współwłaściciel
agencji
rekrutacyjnej
Inter-R...

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich- znajomych i nieznajomych!

z branżą call center/contact center jestem związana już kilka solidnych lat..
Głównie działy HR,ale nie tylko...

A obecnie..
Zapraszam serdecznie do kontaktu, jeśli ktoś z Państwa poszukuje wyspecjalizowanej w "naszej" branży agencji rekrutacyjnej.

pozdrawiam,
Beata Wójtowicz
Inter-Recruitment.pl
b.wojtowicz@inter-recruitment.pl

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich...

w branży call center/contact center od 2004 [z przypadku]
debiut w Lukas Banku w Dziale Kredytu Gotówkowego [potem też kredyt ratalny, karty kredytowe i wnioski internetowe]
obecnie w firmie InsERT [oprogramowanie dla małych i średnich firm], gdzie zajmuję się usługami po-sprzedażowymi...
a co dalej...no właśnie szukam odpowiedzi...
Renata Bartnikowska

Renata Bartnikowska Terapia i
counselling Gestalt

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
ja mogę przedstawić inny punkt widzenia - dostawcy systemów call center (Firmy Thulium). To chyba wciąż branża call center :)))

Od niedawna zajmuję się sprzedażą systemów call center. Prezentuję nasze rozwiązania, omawiam zakres czynności integracyjnych lub dodatkowych funkcji przygotowywanych na życzenie klientów.

Odwiedzam to forum szukając spojrzenia supervisorów i administratorów systemu ... by konfrontować nasze pomysły na rozwój. Odkrywać potrzeby, które nasi technicy będą rozwiązywać :)Nasze systemy powstają i rozwijają się od 2006 roku. Udało nam się już stworzyć konkurencyjny jak na polski rynek system, ale do zrobienia wciąż wiele.

Chętnie więc będę Was czytać i poznawać :)))Renata Bartnikowska edytował(a) ten post dnia 20.10.10 o godzinie 13:15
Michał B.

Michał B. 'Błogosławieni,
którzy nie mają nic
do powiedzenia, a
mim...

Temat: Przedstawiamy się

Witam.
Od początku swojej kariery zawodowej jestem związany z IT - najpierw jako informatyk, potem kierownik wydziału regionalnego.
Aktualnie jestem kierownikiem Wydziału Zarządzania Zdalną Obsługą Użytkownika - podlega mi 70 osób pełniących funkcję I linii wsparcia informatycznego (Service Desk).
Katarzyna Książkiewicz

Katarzyna Książkiewicz Trener biznesu,
Mentor, Coach i
Certyfikowany
Konsultant ...

Temat: Przedstawiamy się

Z branżą Call Center jestem związana już blisko 12 lat. Miałam przyjemność współtworzyć standardy pracy w drugim CC w Polsce i pierwszym na Dolnym Śląsku. W zasadzie zaczynałam swoją pracę, jak większość tu zgormadzonych „na słuchawkach”. Przeszłam wszystkie szczeble kariery od konsultanta, specjalisty ds. reklamacji, kierownika zmiany i koordynatora, aż po trenera, kierownika telemarketingu i managera działu szkoleń, a potem dyrektora działu szkoleń. Teraz prowadzę własną działalność szkoleniową, ale w dużej mierze skupiam się na projektach szkoleniowych związanych ściśle z obsługą klienta i przez telefon. Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem i zaczerpnę coś od Was. Pozdrawiam wszystkich, którzy widzą w cc wielki potencjał pozyskiwania klienta i rozwoju firmy.
Maciej M.

Maciej M. Specjalista ds.
Sprzedaży

Temat: Przedstawiamy się

Bazy Danych B2C

Jesteśmy w stanie generować i przesyłać rekordy oraz leady dla naszych odbiorców w czasie rzeczywistym, dzięki czemu efektywność prac telemarketerów jest dużo większa, dajemy pełną gwarancje że dane rekordy nie były wcześniej wykorzystywane w celach marketingowych.
Udostępniamy również naszą unikalną wiedzę jak w danym przypadku jeszcze skuteczniej sprzedać usługę/produkt w telemarketingu.
Baza jest zarejestrowana w GIODO.

Więcej informacji na naszej stronie http://neobazy.plTen post został edytowany przez Autora dnia 13.07.21 o godzinie 19:13
Kamil K.

Kamil K. ....bez komentarza

Temat: Przedstawiamy się

witam,
z branża call-center związany jestem do ponad roku, aktualnie jestem koordynatorem projektów telekomunikacyjnych w rozwijającym się call center, dołączyłem do tej grupy aby zgłębić tematykę call-center
pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Cześć, mam na imię Magda :) Z CC jestem związana od grudnia
2007 r. najpierw Matka Tepsa (trzy lata- jako konsultant) a od roku RBPL (pół na pół- pół roku jako Doradca od pół roku Koordynator ds. Telefon. Obsł. Klienta).

Niezorientowanym, niezaznajomionym może się jawić to jako chore, ale kocham to co robię. Nie wyobrażam sobie pracy poza CC :)Magdalena G edytował(a) ten post dnia 21.08.11 o godzinie 10:34
Michał Wójtowicz

Michał Wójtowicz Kierownik Działu
Reklamacji,
Hewlett-Packard
Polska Sp. z...

Temat: Przedstawiamy się

Czesc,
mam na imie Michal, z branza CC jestem zwiazny od 2005, gdy zaczalem kierowac dzialem reklamacji biznesowych HP Polska.
Najciezszy kawalek CC, ale satysfakcja gwarantowana :)
pozdrawiam
Daniel Szyjewski

Daniel Szyjewski Programista/
Administrator
systemów ERP

Temat: Przedstawiamy się

Witam
Mam na imię Daniel, jestem team leaderem zespołu servicedesku w Infomex sp. z.o.o. W ramach SD realizujemy serwisowe CC dla grupy Żywiec oraz kilku innych podmiotów.
Stosunkowo krótko w branży- raptem od września ub.r, wcześniej pracownik naukowo-dydaktyczny i specjalista od wizualizacji i multimediów.
Krzysztof O.

Krzysztof O. Dynamiczny i pełen
energii
profesjonalista,
któremu żadne...

Temat: Przedstawiamy się

Witam szanowne grono.
Wasze forum śledzę już od kilku miesięcy, ale dopiero teraz postanowiłem się ujawnić.
Jako nieliczna grupa jesteście stosunkowo aktywni i poruszacie ciekawe tematy.

Nazywam się Krzysztof.
Co prawda nie pracuję w Call Center a w Service Desk'u na pierwszej linii wsparcia w dość dużej firmie produkcyjnej. Wspieram język Polski i Angielski. Udaje mi się to z powodzeniem od ponad 5 lat. Zaczynałem od BackOffice i Office, czyli zarządzanie kontami Active Directory/Google i Troubleshooting. Teraz też to robię od czasu do czasu, ale specjalizuje się w aplikacjach typu Supply Chain czyli SAP i pochodne.

Zastanawiam się czy nie przebranżowić się i spróbować sił w Call Center, ewentualnie rozważam otworzenie własnej małej działalności gospodarczej.
Daniel Szyjewski

Daniel Szyjewski Programista/
Administrator
systemów ERP

Temat: Przedstawiamy się

Ja osobiście CC odradzę. Nasz SD (1-wsza linia) obsługuje również CC i, jak pisałem w grupie SD, praca z klientem niekorporacyjnym to paskudny kawałek chleba (odczucie subiektywne :)).
Co do własnej działalności... też testowałem, choć w kompletnie innej branży. Lecz w tej, cóż- rynek jest dosyć szybko pochłaniany przez korporacje, czy znajdzie się tam dosyć miejsca? trudno wyczuć. Wydaje mi się jednak, że jako sapowcowi, wiele drzwi stoi przed Tobą otworem :)
Tomasz A.

Tomasz A. Senior Technical
Support Engineer,
IBM Polska

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie!

W branży CC funkcjonuję od dłuższego czasu.
Pracuję na "pierwszej linii" jako agent wsparcia technicznego, specjalizuję się w wspieraniu biznesowych komputerów przenośnych. Lubię swoją pracę i o wypaleniu mowy jeszcze być nie może. :)
Po godzinach rozszerzam swoją wiedzę i zainteresowania m.in. na studiach zaocznych (Informatyka i ekonometria), wskutek czego dość mocno ciągnie ku analizie, także systemowej.
Przede mną jeszcze sporo pracy ale ustawać w działaniach nie zamierzam.
Mam nadzieję dużo tutaj się nauczyć, podzielić się wiedzą jeśli będzie okazja.
Ewelina Abramczyk

Ewelina Abramczyk trener,
Telekomunikacja
Polska S.A.

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie,
z tego co widzę przeważa płeć męska :> no no ciekawe..
Nazywam się Ewelina Abramczyk obecnie działam w strukturach TP S.A. i Orange. Postanowiłam do Was dołączyć ponieważ szukam, szukam cały czas na coraz to lepsze inspiracje na coaching jako trener grupy, z tego co czytam doświadczenie w tym gronie jest sporo u uczestników także już wiem ,że sporo się nauczę. Mam nadzieję, na ciekawą współprace i aktywne dyskusję.
Jeśli chodzi o mnie uwielbiam swoją pracę i mam nadzieję,że to się nie zmieni.
Pozdrawiam

Następna dyskusja:

Sylwester - sylwestrem ale ...




Wyślij zaproszenie do