Wojciech S.

Wojciech S. Szukałem, znalazłem!

Temat: Przedstawiamy się

Nigdy nie pracowałem bezpośrednio w call center, za to dbam o działanie infrastruktury telekomunikacyjnej ;) z której korzystacie w pracy.

Temat: Przedstawiamy się

Witam!
Nie jestem bezpośrednio związana CC [choć w słuchawkach pracowałam nie raz ;-) ], ale oferuję rozwiązania wspomagające pracę CC – rejestratory rozmów.
Pozdrawiam
Agnieszka

Temat: Przedstawiamy się

Witam szanowne grono!
Ze stricte Customer Service mam do czynienia od prawie 4 lat, z czego od 3 lat jako szef dzialu. Jestesmy szwedzko- i angielskojezycznym Call Center dla kilku firm, glownie w Szwecji. Wczesniej rowniez USA. Moja firma oraz nasi klienci maja placowki w wielu krajach na calym swiecie. Dzieki temu nasze CC jest troche inne od wiekszosci w tym temacie.
Ten dzial wystartowal gdy ja i kolega przyslismy do tej firmy w 2005 r., wiec tak naprawde moge powiedziec, ze bylem jednym z budujacych go od podstaw. Klienci kontaktuja sie z nami glownie z pytaniami dotyczacymi faktur oraz uslug. Wczesniej zajmowalismy sie rowniez windykacjami oraz akcjami sprzedazowymi. To jednak upadlo, gdyz trudno jest w Warszawie o pracownika z bieglym szwedzkim, a jeszcze trudniej o takiego z bieglym szwedzkim, ktory potrafi sprzedawac :)
Dzialamy 24/7 przez okragly rok.

Chetnie podslucham o czym tu mowa i chetnie pomoge, w miare mozliwosci.
Pozdrawiam serdecznie!

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam

Paweł Prządka, Andra. Od 9 lat zajmuję się projektowaniem i wdrażaniem systemów Avaya (czasami także innych), w tym rozwiązań CC z peryferiami (ivr, cti, raportowanie, wallboardy). Rozwiązania, które wyszły spod mojej ręki pracują dzielnie (niektóre od ładnych paru lat). Skala - od kilku do kilkuset stanowisk.

Jeżeli będę w stanie pomóc - zapraszam

Pozdrawiam - Paweł
Dorota S.

Dorota S. Jeśli coś zdarzyło
się jeden raz – może
się nigdy nie pow...

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Dorota Stępień Lider Zespołu w CC
Z CC związana jestem od 2006 roku, początkowo na słuchawkach, obecnie jako Lider Zespołu
Michał N.

Michał N. HR Business Partner
at Hilti (Poland)

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich, z branżą CC związany jestem od 6 lat, zaczynałem jak większość od słuchawek :) obecnie pracuję w Sony
pozdrawiam
Michał

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Maciej Paciorek; Koordynator Call Center.
Cegiełka do cegiełki i jesteśmy :) W pierwszej kolejności słuchawka, a teraz już tylko do przodu, pozdrawiam, Maciek

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Ja obecnie pracuję w CC TPSA, w ramach infolinii technicznej Videostrady.
Bernadetta W.

Bernadetta W. Spec. ds.
ustawień/obsługi
klienta/ prawa ręka
od lewej r...

Temat: Przedstawiamy się

Zapraszam do korzystania z usług Firmy Grupa Biznes Polska :)Bernadetta W. edytował(a) ten post dnia 04.05.09 o godzinie 09:06

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie

W branży Call Center jestem od dwóch lat. Obecnie poszukuje pracy, moje ostatnim doświadczeniem zawodowym było koordynowanie Działu Szkoleń. Do moich głównych obowiązków należało:

- Prowadzenie Szkoleń z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta
- Prowadzenie Szkoleń z zakresu Sztuki Prezentacji
- Prowadzenie Szkoleń z Technik i Psychologii Sprzedaży
- Re treningi mające na celu podniesienie wyników sprzedaży oraz jakości rozmów
- Coachingi dla poszczególnych Konsultantów
- Wprowadzanie materiałów szkoleniowych własnego autorstwa
- Tworzenie raportów dla Kierowników zespołów
- Koordynacja pracy liderów oraz trenerów,
- Analiza raportów jakościowych oraz sprzedażowych
- Podejmowanie decyzji o konieczności poprowadzenia Re treningów, dodatkowych szkoleń,
- wprowadzenia procedury naprawczej dla poszczególnych Konsultantów
- Motywowanie Pozapłacowe Pracowników

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

WItam,

Postanowiłem dołączyć to tego sznownego grona i aktywnie uczestniczyć w realiacji szczytnego pomysłu poznawania się.

A zatem...

Jestem od ponad 6 lat w branży. Miałem niewątpliwą przyjemność pracować w kilku ciekawych miejscach i przy realizacji wielu interesujących koncepcji biznesowych. Byłem odpowiedzialny za budowanie biznesów od czystej kartki jak również pracy w już istniejących organizacjach (i jedno, i drugie ma swoje dobre i złe strony...)

Chętnie podzielę się z chetnymi swoją wiedzą i doświadczeniem - ja "nie zbiednieję" a pomoc innym w sprawia przyjemność.

Tymczasem pozdrawiam wszystkich
PR
Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
przedstawiam firme Cray Technologies, ktora zajmuje sie tworzeniem i integracja systemow Call Center. Naszym produktem jest Call Center Manager oraz Virtual Call Center .

Ciekawa usluga jest Virtual Call Center, ktora polega na tym, ze klient nie musi kupowac drogich aplikacji call center, gdyz cale rozwiazanie zarzadzane jest i utrzymywane po stronie Cray Technologies.

Zalety Virtual Call Center:
- placisz jedynie za realne korzystanie z systemu (per-pay-use)
- masz pelna kontrole nad Twoimi pracownikami, ktorzy moga pracowac z dowolnego miejsca
- otrzymujesz odrazu funkcjonalnosc zaawansowanego systemu call center
- nie przejmujesz sie utrzymaniem systemu. System jest u nas w firmie
- jesli wdrazana jest nowa funkcjonalnosc jest ona automatycznie uruchamiana dla Ciebie

Opis rozwiazania: http://systemycallcenter.pl/?page=16

Zapraszamy na nasza strone: http://systemycallcenter.pl

Usluga Virtual Call Center zostala nagrodzona na 5 Forum Uslug Szerokopasmowych: http://konferencje.computerworld.pl/konferencje/broadb...

pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie,

Mikołaj Zaleski, Bila Trading.

Z CC jestem związany od 2005 roku, kiedy to rozpocząłem pracę jaką inżynier wdrożeniowy systemów rejestracji rozmów. Obecnie jako inżynier sprzedaży „opiekuję się” projektami związanymi z systemem nagrywania rozmów i oceny jakości pracy agentów CyberTech.

Pozdrawiam serdecznie,
Mikołaj Zaleski

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Specjalizuję się w Service Delivery usług wsparcia i obsługi klienta.

Zarządzałem rożnej wielkości contact/call/support center. Aktualnie prowadzę projekty tego typu jako interim manager oraz coach.
Marcin G.

Marcin G. Specjalista ds.
Projektów Bankowości
Elektronicznej

Temat: Przedstawiamy się

Witam

Pracuję jako Team Leader w Contact Center Banku. Pracuje w nim od momentu projektu i testów, które to prowadziłem z kolegą.

Aktualnie zarządanie zespołem, coaching i prowadzenie kolejnych projektów powiązanych z CC i e-bankingiem.
Michał Stankiewicz

Michał Stankiewicz Key Account Manager,
ARTERIA S.A.

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich,

Przypadkowo trafilem do grupy, wiec nie przypadkowo sie przedstawie. Na imie mam Michal. Z branza CC zwiazany od ponad 4 lat. Poczatkowo jako pracownik techniczny w dziale IT, nastepnie jako analityk systemowy, obecnie odpowiedzialny za poszukiwanie nowych klientow oraz opieke nad bieżącymi :-)

Chetnych zainteresowanych nawiazaniem wspolpracy, zapraszam do kontaktu prv.

Pzdr,
MS
Jarek Karciarz

Jarek Karciarz właściciel, OSITRON
Polska

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Jeśli lista nie jest jeszcze zamknięta, to ja również podzielę się moim doświadczeniem. Jestem twórcą aplikacji IVR i CTI. Z firmą Siemens od 1995 roku zainstalowałem około 200 serwerów głosowo-faksowych. Samych IVRów bądź w połączeniu z serwerami CTI. Oczywiście na centralach Siemens. W ciągu tego czasu przerabialismy w zasadzie każdy temat i problem, od klientów średnich do dużych i bardzo dużych.
Pozdrawiam
Jarek
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Przedstawiamy się

100 osoba dokonała coming- outu :-).Powinna być jakaś impreza z tego powodu :-)

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Michał,

Chyba użycie zwrotu "coming out" nie bylo najszczesliwsze (chyba ze o czyms nie wiem a ta grupa to tylko przykrywka) :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Coming_out

Pozdrawiam wszystkich, ktorzy dokonali tego "coming out-u" ;)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Następna dyskusja:

Sylwester - sylwestrem ale ...




Wyślij zaproszenie do