Tomasz Januszewski

Tomasz Januszewski Junior Business
Manager, ING Bank
Slaski, Contact
Center ...

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie,

Skrotowo: w branzy cc 5-ty rok, poczatkowo sluchawka, z czasem coraz bardziej zaawansowana ekwilibrystyka... Aktualnie, od dluzszego czasu, maintenance i rozwoj CC czyli stycznosc z chyba wszystkimi systemami i hardwarem jakie tylko moga wystapic w cc :)

Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam!
Nazywam się Jacek Tomaszewski i zajmuję się projektowaniem oraz programowaniem systemów. Moja firma specjalizuje się we wdrożeniach systemów komunikacyjnych opartych na technologii IP.

Biznesowa Telefonia IP
IP PBX (centrale telefoniczne VoIP)
Call Center
Help Desk
Video Konferencje

Projektujemy kompletne rozwiązania, dostarczamy sprzęt, uruchamiamy i konfigurujemy oprogramowanie, szkolimy użytkowników, nadzorujemy i serwisujemy systemy.

W ramach TELEAKADEMII organizujemy również szkolenia, kursy i warsztaty dla użytkowników oraz administratorów systemów IP.

Jeśli potrzebujecie zbudować małe, średnie lub całkiem duże Call Center, to mamy dla Was rozwiązanie!
Zapraszamy do współpracy
http://www.teleakademia.pl
Magda R.

Magda R. Sprzedawca od
pokoleń :)

Temat: Przedstawiamy się

Witam Serdecznie Wszystkich:) Ja cały czas na słuchawce w zasadzie to od 1,5 roku w CC Dialogowym:)) aktualnie jestem w nim Inspektorem,zajmuje się windykacją, sprzedażą, czyli full serwis:D
w zasadzie rozglądam się już za nową pełną wyzwań pracą....Magda Rucińska edytował(a) ten post dnia 16.03.08 o godzinie 12:33

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Pracuję w firmie GENERAL INNOVATONS TECHNOLOGIES. Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemów wspomagających pracę działów telemarketingwych i call/contact center. Nasz system to Call Center Manager (CCM), na bazie którego realizujemy rozwiązania teleinformatyczne.

Ponadto realizujemy projekty VoIP począwszy od wykonania analizy potrzeb i korzyści poprzez stworzenie projektu oraz ostateczne wdrożenie systemu.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie http://gi-tech.pl

Pozdrawiam !
Agnieszka W.

Agnieszka W. Zarządzanie i
obsługa reklamacji;
szkolenia i
doradztwo b...

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich :) CC mBank/Multibank od ponad 3 lat. Początki tradycyjne - praca jako tzw. "mLinka", na słuchawce. Teraz kieruję jednym w Wydziałów w naszym Contact Centre (szczegóły w moim profilu)
Marcin Sosnowski

Marcin Sosnowski standards &
methodologies

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

w największym skrócie o sobie w branży to - 8 lat doświadczeń w outsourcingu. Start typowy (i wg mnie jedyny słuszny :P) czyli od słuchawek. Potem obsługa trudnego outsourcingowego klienta, sprzedaż, trochę marketingu, a ostatecznie operacja - czyli to co tygrysy lubią najbardziej :) - raporty, wskaźniki, benchmarki, skuteczność, efektywność, jakość, itd, itp.
Ostatnio sporo consultingu i doradztwa w strukturach in-house oraz szkolenia z zarządzania strukturami cc. W codziennej pracy koordynacja projektów związanych ze wzrostem jakości i efektywności.

Po szczegóły i detale zapraszam do profilu i ew. na priva.

Pozdrawiam serdecznie,
Marcin Sosnowski

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam Wszytskich :)
CC - coś fantastycznego. Od samego początku związany z akcjami Call Center! Mam na imię Krzysiek i pozdrawiam wszytskie osoby które tak jak ja mają bardzo przyjemną pracę (pełną wyzwań, zdobywania doświadczenia i nawiązywania znajomości, oczywiście)
Jak chyba każdy start słuchawki, przejście przez szkolenia, monitorin, koordynacje, kontrole jakości itp. :)

Pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
od grudnia 2001 moja praca = bankowość = CC - na początku Inteligo jeszcze za dobrych czasów Bankgesellschaft Berlin (Polska)S.A. później PKO BP S.A. a od ponad 3 lat Raiffeisen Bank Polska S.A. Zaczynałem na słuchawce - to doświadczenie owocuje do dzisiaj, później szkolenia i zarządzanie zespołem / zespołami.

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Pracowałem w branży CC (Arteria S.A.) w wakacje 2007 i nawet muszę powiedzieć, że nieźle mi szło. Sprzedaż wychodząca, produkty dla klientów biznesowych, z zakresu analizy finansowej, podatków, zamówień publicznych itp. Aktualnie szukam pracy w Szczecinie na okres od 30 czerwca do 30 września 2008.

Temat: Przedstawiamy się

Cześć,

Pracuję na profesjonalnym outbandowym Call Center Business Telekomunikacji Polskiej. Działamy aktywnie na segmencie SOHO & SME. Sprzedajemy usługi TP oraz ORANGE zaczynając od planów taryfowych, nowych SIM poprzez zaawansowane rozwiązania Telefonii IP oraz central PABX.
Dodatkowo brałem udział przy współtworzeniu CC dla 129 agentów.
Aktualnie zarządzam 13 osobowym zespołem sprzedażowym.

Jestem otwarty na nowe możliwości rozwoju :-)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam

Z branżą związany jestem od 4 lat. Zaczynałem od słuchawek jak większość z członków grupy. Obecnie zarządzam zespołem 75 osób (i ciągle rośnie) specjalizującym się we wsparciu dla szerokiego wachlarza usług IP. Od łącz ADSL dla klientów indywidualnych, przez łącza dla biznesu, voip aż po hosting i usługi dodatkowe.

Pozdrawiam wszystkich tu obecnych.
Małgorzata Bala-Szymańska

Małgorzata Bala-Szymańska "Człowiek ma w życiu
albo wymówki albo
wyniki"

Temat: Przedstawiamy się

witam serdecznie!
Małgorzata Bala, reprezentuję TiM call center. Jestem w firmie Junior Key Account Managerem. Czyli jak wiadomo opieka nad nowym jak i stałym już klientem firmy. W branży Contact Center już dość długo gdyż od 2003 roku. Nadal jestem z nią związana, z roku na rok w coraz w szerszym stopniu. Zadomowiłam się w tej branży :)więc staram się w niej rozwijać.
Dla zainteresowanych usługami Call Center zapraszam do nas:)

Pozdrawiam ciepło z Warszawy
Zbigniew Hordecki

Zbigniew Hordecki Dyrektor
Departamentu CRM i
Analiz
Statystycznych

Temat: Przedstawiamy się

Witam!

Zbigniew Hordecki, arvato services Polska. W branży CC od 5 lat. Rozpoczynałem pracę podobnie jak większość z nas czyli od słuchawek (sprzedaż usługi TP, infolinia techniczna). Przechodząc przez kolejne szczeble (coach, trener, specjalista ds. jakości) zostałem kierownikiem działu T&Q.
Obecnie jestem zainteresowany benchmarkiem nt metod pracy nad jakością CC (głównie infolinie), jakie stosować wskaźniki, metody treningów, raportowanie itp.

Pozdrawiam :-)
Dominik Wolak

Dominik Wolak Customer Care/Claims

(Processes/Operation
s) - Manager/Expert

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Dominik Wolak z obszarem CC jestem związany ponad 9 lat (o rany już tyle). Początek to słuchawki i obsługa techniczna cyfry+... BYła mała przerwa, 2 lata jako CRM Manager ale cały czas związany z CC. Obecnie jako Senior Manager odpowiadam w Netii za Techniczne Wsparcie Klienta. Dwie lokalizacje własne i partner zewnętrzny w trzeciej...

ps.
widzę że Michał Niechciał przedstawił już część mojego działu :-))
Waldemar Różański

Waldemar Różański Dyrektor Oddziału

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Nazywam się Waldemar Różański z obszarem CC jestem związany od prawie roku. Kariere swoją łącze z firmą ARTERIA S.A. Pracuje na stanowisku PM w oddziale w Gliwcach. Prowadze projekty sprzedaży ubezpieczeń oraz badania satysfakcji klienta dla klientów korporacyjnych. Obecnie wdrażam i testuje system predyktywnego wdzwaniania się. Testy.. praca dluga ciezka i monotonna ale wszystko jest na dobrej drodze. W dlugofalowych planach dzialania mysli swoje koncentruje na nowych formach outsourcingu np. integracji telemarketingu z platforma e-commerce.


pozdrowienia z południa :)
Michał Podsiadło

Michał Podsiadło Call/Contact Center
Manager; Branch
Manager

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Jestem związany z CC od 2002 roku. Zaczynałem jako teleoperator, później jako supervisior, a teraz mam przyjemność koordynować pracę CC w dziedzinie sprzedaży :-)
Pozdr
Izabela M.

Izabela M. Działać, poprawiać,
zdobywać :)

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Z obsługą klienta i finansami jestem związana od 8 lat. W trakcie tego czasu brałam udział w projekcie tworzenia Centrum Rozliczeń i Obsługi Klienta jako kierownik zespołu oraz prowadzący wdrożenie programu rozliczeniowo –operacyjnego. Ostatnio wdrażałam nowy software dla CC/pozyskiwanie nowych klientów w Europie.

Teraz szukam czegos nowego w tym (ulubionym) obszarze. :)

Pozdrawiam,
Izabela
Paweł Małys

Paweł Małys Dyrektor Operacyjny

Temat: Przedstawiamy się

Hej,

Ja swoją przygodę z CC zacząłem w 1997 roku w PTC. Konsultant ds hotline, konsultant ds. szkoleń, supervisor hotline .......i jeszcze parę stanowisk przez ponad 10 lat przygody z Erą.

Obecnie zajmuję się między innymi koordynacją call center obsługującego operatora MVNO Carrefour Mova.

pozdrawiam
/pm
Jacek Marszałek

Jacek Marszałek kierownik,
Telekomunikacja
Polska S.A.

Temat: Przedstawiamy się

Witam

Ja pracowałem w CC i okolicach przez ponad 4 lata od 2004 - w TP S.A.
Początkowo jako konsultant (doradca klienta), później jako lider zespołu (kierownik sekcji), następnie jako kierownik działu wsparcia contact center i specjalista ds. wsparcia funkcjonalnego.
Obecnie pracuję we wsparciu sprzedaży F2F, ale temat CC zawsze będzie mi bliski.

pozdrawiam

Jacek

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Ja moją prace w Call Center zacząłem w zeszłym roku. Była to branża ubezpieczeniowa więc na początku zajmowałem się rejestracją szkód komunikacyjnych z tytułu OC i AC. Potem supervisorzy znaleźli dla mnie trochę inne zajęcie co prawda również związane z rejestracją szkód ale tym razem nie na tzw. słuchawce. Była to raczej "papierkowa robota". Aktualnie zajmuję się likwidacją szkód komunikacyjnych z zakresu Zielonej Karty i IV Dyrektywy. Temat Call Center tak jak mojemu poprzednikowi jest mi również bliski, miło wspominam pracę w tym departamencie i nie ukrywam że chciałbym tam wrócić ale tym razem jako supervisor:) może kiedyś się uda:)

Pozdrawiam

Piotrek

Następna dyskusja:

Sylwester - sylwestrem ale ...




Wyślij zaproszenie do