Szczepan S.

Szczepan S. Sales Manager

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie,

W branży CC od lutego 2004 przez pierwsze 6 miesięcy pracowałem jako doradca na słuchawkach, następnie jako Kierownik Sekcji koordynowałem pracę zespołu kilkunastu agentów.
Aktualnie branża CC trochę od " kuchni" pracuję w firmie, która projektuje i wdraża rozwiązania CC.
Jestem do dyspozycji :)

Pozdrawiam

Szczepan
Jarosław Putaj

Jarosław Putaj Project Sales
Manager - Grohe AG

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Nie pracowałem w Call Center :( ale od prawie dwóch lat pracuje w firmie,która zajmuje sie projektowanie i wdrażaniem rozwiązań tego typu. W dotychczasowej pracy miałem do czynienia z wieloma projektami dotyczącymi Call Center - małe od 5 agentów jak i również do kilkuset.

Pozdrawiam:
JarekJarosław Putaj edytował(a) ten post dnia 24.11.07 o godzinie 10:26

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Hm..., no ale mam nadzieję, że nie na słuchawkach??? Praca średnio rozwojowa tak naprawdę, no i w końcu pada Ci głos i trochę słuch he he. Jednak życzę powodzenia

jeśli się wie, jak odpowiednio ptacować głosem, nie ma żadnego problemu. po pracy mam jeszcze siłę na ostre śpiewanie ;)

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

witam,

pracuje w kontroli wewnetrznej CitiPhone jako coacher juz od 4 lat :)
pasja, nie pasja- ale jednak praca w callcenter :)

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Hej, Pozdrawiam wszystkich zwiazanych z trudna praca w CC. Moja przygoda to stanowisko na tzw słuchawce, pozniej szkolenia i coaching.

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich,

Moja droga równiez rozpocząła się od słuchawek. Ciesze się, że powstało takie forum, gdzie możemy się dzielić doświadczeniami.

Pozdrawiam,

Kasia
Rafał Markiewicz

Rafał Markiewicz Coach, trener,
menedżer > Ekspert
Customer Service i
Con...

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
z branżą CC jestem związany od marca 2001. Przeszedłem praktycznie wszystkie szczeble kariery w niej występujące od konsultanta, przez supervizora, kierownika działu a na dyrektorze spółki kończąc. Zaczynałem w niewielkim zespole, przy nielicznych procedurach, braku systemów szkoleniowych, braku narzędzi służących do oceny i rozwoju pracowników. Dało mi to jednak potężny bagaż wiedzy praktycznej, bo aktywnie uczestniczyłem w tworzeniu i opracowywaniu wszystkich tych rozwiązań. Obecnie lekko zmieniłem obszar działałności, ale i tak będę musiał utworzyć kilku osobowy zespół call center do wsparcia obsługi projketu, w którym uczestniczę.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich serdecznie,

A ja zajmuję sie rekrutacją setek Konsultantów Telefonicznych, później szukam w nich drzemiącego potencjału i zachęcam do aplikowania do innych działów w firmie lub w samym pionie Call Center.

Okres słuchawek również przeszłam :-)

Pozdrawiam
Marzena
Adam Gabrysiak

Adam Gabrysiak Kier. ds. Klientów
Sektorowych,
Polkomtel SA

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich,

Przygodę z CC zaczynałem w 1999 jako wdrożeniowiec. Zdobyte doświadczenia pozwoliły mi później na zajmowanie się doradzaniem naszym Klientom w dziedzinie wdrażania i organizacji Contact Center. Teraz nadal to robię i zdobywam nowe doświadczenia... Contact Center to bardzo interesująca materia bo szybko ewoluuje i stymuluje rozwój.

Pozdrawiam wszystkich

Adam
Rafał P.

Rafał P. Dyrektor ds.
sprzedaży aplikacji
biznesowych i
contact ce...

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich serdecznie,

Mam na imię Rafał. Na codzień zajmuje się rozwiązaniami Call/Contact Center a konkretnie wdrażaniem tego typu systemów. To w jaki sposób usprawnić pracę agenta, supervisora czy poprawić efektywność CC to tematy, które szczególnie mnie interesują i temu się poświęcam.
Nigdy nie pracowałem w CC dlatego wszelkie informacje od osób, które mają takie doświadczenie są dla mnie bardzo pomocne. Ich spojrzenie jest zdecydowanie inne niż osoby, która z CC styka się tylko z zewnątrz i nigdy nie była częścią tego organizmu.
Pozdrawiam wszystkich, którzy są lub będą użytkownikami tego forum i mam nadzieję na ciekawe dyskusje i wypowiedzi.
Ze swej strony chętnie pomogę jesli tylko będę w stanie oczywiście.

Pozdrawiam serdecznieRafał P. edytował(a) ten post dnia 06.12.07 o godzinie 23:00
Łukasz K.

Łukasz K. Project
Manager/Service
Manager

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Nazywam się Łukasz, ale to widać w profilu. Od czterech lat pracuje w CC firmy Active Care, niegdyś Action Care. Naszym klientem jest HP. Realizujemy dla nich kilka ważnych usług CC. Ostatnio (ponad rok) zarządzam zespołem agentów CCR serwisu kontraktowego HP, 7x24 :) Na razie sam nie zabieram głosu, czytam wypowiedzi szanownych koleżanek i kolegów, widzę wielki potencjał w tym forum. Pozdrawiam wszystkich :)

Acha, szukam pracy, najlepiej w CC, więc jakby ktoś potrzebował kogoś z doświadczeniem i dużym zaangarzowaniem to zapraszam.

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Dzien Dobry
Mam na imie Łukasz:) w czym moge pomoc ?
Pracuje od 2 lat na cc,konsultant, wczesniej branza absolutnie inna.
Miłego wieczoru czy dnia :)
Paweł M.

Paweł M. Data Scientist

Temat: Przedstawiamy się

Serwus

Przez blisko 3 lata pracowałem w firmie Arteria S.A. gdzie zaprojektowałem i zaprogramowałem SOA.

System zbudowany z klientów CTI komunikujących się z centrala Avaya, całość oparta o portal web, pozwalający na zarządzanie aplikacjami, kontami użytkowników, kreowaniu nowych aplikacji, budowaniu raportów, przygotowaywanei skryptów rozmowy, budowanie struktur sprzedaży, zarządzanie strukturami produktów, budowanie ankiet, modułów sprzedąży, zarządzanie loginami, skill, vdn, itd.
Jednym z większych projektów opartych o mój portal jest projekt dla Banku ING, zbudowany jako Lead Generator.

W fazie końcowej zintegrowane z modułem PDS.

Podsumowując buduje narzędzia pozwalające szybko i skutecznie tworzyć nowe akcje CC.

Gdyby ktoś poszukiwał informacji na temat systemu CTI napisanego na platformie .NET chętnie pomoge.

Pozdrawiam
Tomasz Pietruszka

Tomasz Pietruszka Sales Director
Central Europe,
Benelux and France;
GN Net...

Temat: Przedstawiamy się

Tomasz Pietruszka, reprezentuję GN netcom A/S Przedstawicielstwo w Polsce - producenta zestawów słuchawkowych Jabra (http://jabra.pl). Od kilku lat w IT...
Marcin G.

Marcin G. Dyrektor Działu
Sprzedaży - Sektor
Finanse, Atende S.A.

Temat: Przedstawiamy się

Witam szanowne koleżanki i kolegów,

Nazywam się Marcin Germel, pracuje na stanowisku KAM'a w firmie Siemens odpowiedzialnym za operatorów (aczkolwiek na dniach to się zmienia) i CC poprostu posiadam w swoim portfolio.

W CC pracowałem w firmie PTK Centertel w Dziale Telemarketingu jako Konsultant, ale były to tak stare czasy, że nie było jeszcze telefonów GSM :)
Przemysław Dąbrowski

Przemysław Dąbrowski Główny Specjalista
ds. Analiz, Polska
Telefonia Cyfrowa

Temat: Przedstawiamy się

Witam

Swoją przygodę z CC rozpocząłem w 2003, standardowo na słuchawce.
Aktualnie analizy i raporty głównie dla managerów dość sporego CC (rozkład ruchu przychodzącego, planowanie zasobów ludzkich itp)
Ewelina Michlewicz-Kośna

Ewelina Michlewicz-Kośna Koordynator ds.
sprzedaży Szybko.pl
i Szybkopraca.pl

Temat: Przedstawiamy się

Witam, nazywam sie Ewelina Michlewicz i od ponad dwóch lat zajmuję się koordynowaniem zespołu sprzedawców.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Chciałabym się przywitać na forum :-)
Od 2003r trwa moja przygoda z CC, słuchawki/ koordynator/ kierownik, ciekawa droga w ciekawej pracy.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
Jestem związana z branżą CC od dwóch lat- sprzedaję słuchawki na potrzeby CC i biur - marka Sennheiser Communications - polecam bezpłatne testy i prezentację sprzętu.
http://garets.pl

Temat: Przedstawiamy się

Witam

od wielu lat sprzedaję systemy teleinformatyczne - w tym elementy Call Center. Sporo wiem o CC od strony dostępnych możliwości i sposobach realizacji potrzeb.

Następna dyskusja:

Sylwester - sylwestrem ale ...




Wyślij zaproszenie do