Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Anna S. KIEROWNIK, PKOBP
Temat: Przedstawiamy się
Witam,i mi branża CC nie jest obca, najpierw na słuchawce teraz w kadrze zarządzającej...:)..."moje" CC łączy kilka infolinii bankowych pod szyldem PKO BP.
Bartłomiej
Markowicz
liczy się
satysfakcja z
wykonywanej pracy...
Temat: Przedstawiamy się
Zabieram głos, a nie zdążyłem się przedstawić.Początkowo zaczynałem na słuchawkach (jak każdy), pracowałem w Krakowskim Contact Center AZsoft. Prowadziłem grupę 20 telemarketerów, odpowiadałem za wyniki - to co lubię najbardziej.
Obecnie organizuję szkolenia dla firmy Commit Polska, prowadząc placówkę regionalną w Warszawie.
Drugi produkt, system klasy ERP, lecz to już nie na tym forum.
Witam i pozdrawiam wszystkich.
Łukasz
Makar
Dyrektor Regionalny
Sprzedaży
Temat: Przedstawiamy się
Witajcie!także chętnie się włączę do dyskusji.
Pracuję jako kierownik zespołu w jedynym w TP stricte outbandowym Call Center sprzedającym klientom biznesowym szeroki wachlarz usług teleinformatycznych - od planów telefonicznych po centrale PABX :-)
Brałem udział w projekcie tworzenia tego CC dwa lata temu, zarządzam 13 sprzedawcami, całe CC ma 129.
Wcześniej byłem opiekunem klienta biznesowego, ale mój romans z TP rozpoczął się od tele-sprzedawania :-)
Bardzo się cieszę że grupa jest liczna, mam nadzieję że dużo się wzajemnie od siebie nauczymy
pzdr!
konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
witam kolej i na mnie :)w branzy CC od 2005 roku
wczesniej firma outsourcinfowa, a od roku przeszedlem na druga strone i koordynuje projekty z udzialem zewn cc
pozdrawiam
RafalRafał Bachanek edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 15:46
Marek
Cieślik
Szkoleniowiec,
instalator,
serwisant.... żadnej
pracy się...
Temat: Przedstawiamy się
Witam!!Jako że jestem stałym czytelnikiem tego forum chętnie się zaprezentuję.
Jestem Marek. Obecnie pracuję w (znanej w branży) firmie dostarczającej rozwiązania teleinformatycznej ;) W obecnej chwili zajmuję się jednak samymi centralami a techniczną tematykę CC dopiero poznaję. W poprzedniej pracy miałem możliwość pracowania z Doradcami CC (błękitna linia biznesowa) jako trener. Więc znam tematykę zarówno od strony użytkowej jak i od strony technicznej (którą właśnie zgłębiam).
Pozdrawiam!!
Marek
Katarzyna
S.
'Nothing is
constant, except
change'
Temat: Przedstawiamy się
Witam,nazywam się Katarzyna Strzelec, obecnie jestem Supervisorem w CC na projekcie sprzedażowym, ale również zajmuje się szkoleniami. Zaczynałam od linii , potem Lider/ Trener.
W poprzedniej firmie pracowałam "na słuchawkach" , ale na infolinii ( obsługa klienta : Dialog, NextiraOne )
W sumie cały czas usługi telekomunikacyjne, tylko teraz komórkowe :)
Pozdrawiam,
KS
konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
witam,Jestem Paweł i zajmuję się szkoleniami pracowników CC w TP. Podobnie jak inni, duże doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. Zaczynałem w 2000 roku w TPI, później infolinie techniczne TP. Teraz wspólnie z Doradcami uczymy się jak obsługiwać klienta, poznajemy nowe usługi.
pozdrawiam
Paweł
Robert
Olędzki
Head of Partner
Management Online
Loyalty Partner
(PAYBACK)
Temat: Przedstawiamy się
Witajcie,też chętnie się przedstawię. Przez blisko 3 lata pracowałem w CCP. W dziale usług obcojęzycznych. Odpowiadałem bezpośrednio za sprzedaż i rozwój usług niemieckojęzycznych.
W tej chwili jestem trochę poza branżą (obrót bazami danych i listami adresowymi) ale sprawy związane z CC i Klienci z tej branży są mi nadal bardzo bliscy :-)
pozdrawiam
RO
konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
(...)Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.06.13 o godzinie 19:24konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
Witam,Z CC mam coś wspólnego od roku 2004. Zaczynałem na kablu w Sferii [operator działający w strefie numeracyjnej 022]. Obecnie nadal pracuje w tej samej firmie, zajmuje się koordynowaniem pracy grupy konsultantów wsparcia technicznego, czyli liderowaniem. Od czasu do czasu kogos przeszkole albo cos zaprognozuje. Dodatkowo studiuje zarządzanie w teleinformatyce - aktualnie jestem w trakcie mozolnego pisania pracy magisterskiej.
Pozdrawiam
PGPiotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 23.10.07 o godzinie 14:33
Krzysztof
Bieniek
MCITP: BI&DEV SQL
2008; Kierownik
Zespołu Baz Danych
Temat: Przedstawiamy się
Witam wszystkich,Bardzo ciekawe forum, będę tu zaglądał, a skoro będę to wypada się przedstawić. :)
Od 2001 roku jestem mniej lub bardziej zwiazany z branżą CC. Zaczynałem jako programista w ctmTeleperformance, wtedy to był jeszcze po prostu CTM Sp. z o.o.. Chwilę bawiłem się w innych piaskownicach, ale w 2004 wróciłem do branży i przez prawie trzy lata kierowałem Działem Informatyki w Polskim Centrum Marketingowym, do dziś po prostu PCM Sp. z o.o.. :) Zawsze twierdziłem, ze nie zna życia kto nie pracował w outsorcingowym CC. Ja już je poznałem i bogaty w bagaż doświadczeń przeszedłem na stronę zleceniodawcy. :D Kieruję w tej chwili zespołem zajmującym się bazami danych w Wolters Kluwer Polska i od czasu do czasu dostarczam zajęcia zewnętrznym CC.
Pozdrawiam,
Krzysztof Bieniek
Kasia
W.
Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych
Temat: Przedstawiamy się
No to wita Was... Mamut (w branży).Plusnęłam w branżę CC w 1998r.
W 1999 ruszyło produkcyjnie CC pewnego banku w którego ruszeniu maczałam palce. 3 lata. Liderowanie, szkolenia, kierowanie, planowanie, budżetowanie itp.
Potem były wdrożenia CRM moduł CC.
Potem kierowanie projektami.
W tzw międzyczasie weszłam w aplikacje dla CC i sprzęt drobny - słuchawki, wzmacniacze, nagrywarki itp.
Chętnie posłucham aktualne opinie ludzi "z frontu"
Katarzyna Domańska www.sii.pl
Temat: Przedstawiamy się
Witam i ja :). Kasia, branżę poznaję dopiero od niecałych dwóch lat. Pomagają mi w tym efektywnie koleżanki i koledzy z Communication One Consulting. Polecam: mistrzowie i weterani :) w szkoleniu i doradztwie call center :). Pozdrawiam serdecznie także kolegów z CCP :)
Mirosław
B.
Prezes Zarządu,
Dyrektor Generalny,
Manager
Temat: Przedstawiamy się
Witam serdecznieZajmuję się tematyką CC w TP. A dokładnie dowodzę częścią techniczną 9393 oraz 0800102102 w jednym z pięciu głównych ośrodków tego typu.
Wiem dużo, bo mogę chyba zaryzykować twierdzenie, że od strony operacyjnej byłem jednym ze współtwórców, jednym z głównych aktorów i mentorów całego przedsięwzięcia.
Na codzień przez ręce ( oraz uszy ) moich ludzi przechodzą tysiące problemów technicznych zgłaszanych na Błękitnej Linii oraz Infolinii technicznej Neostrady 0800102102.
Osobiście zarządzam sporym zasobem ludzkim, włączam się w realizację szkoleń, tworzenie procedur i realizowanych procesów.
Przejmuję odpowiedzialność za wszystko i ... za wszystkich.
Pozdrawiam
Mirek Burakiewicz
konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
witam serdecznie,Michał - obecnie PTC. od zawsze zwiazany z CC.
chetnie opowiem na konkretne pytania. :)
m.
konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
WitamWłaśnie zarejestrowałam się na GL i dołączyłam do tego forum, więc witam wszystkich serdecznie.
"Na telefonie" pracuję od kilku lat. Obecnie w firmie z "malutkim" telemarketingiem (cztery osoby), z luksusem samodzielnego gospodarowania czasem pracy. Niestety, jednocześnie zaniedbane są kwestie jakichkolwiek szkoleń, dlatego poszukuję wiedzy na własną rękę. Mam nadzieję, że obecność tutaj mi to ułatwi.
Pozdrawiam
Dominika
konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
witam wszystkichw sumie mogę powiedzieć, że jestem młodziakiem w branży call center.
od roku jest konsultantem ds obsługi klienta w Provident Polska.
jeśli siły wyższe pozwolą... te przyrodzone i nadprzyrodzone, zamierzam w tej branży pozostać ;)
konto usunięte
Temat: Przedstawiamy się
Marcin C.:
witam wszystkich
w sumie mogę powiedzieć, że jestem młodziakiem w branży call center.
od roku jest konsultantem ds obsługi klienta w Provident Polska.
jeśli siły wyższe pozwolą... te przyrodzone i nadprzyrodzone, zamierzam w tej branży pozostać ;)
Hm..., no ale mam nadzieję, że nie na słuchawkach??? Praca średnio rozwojowa tak naprawdę, no i w końcu pada Ci głos i trochę słuch he he. Jednak życzę powodzenia
Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.
Temat: Przedstawiamy się
Witam,Na początku sprzedawałem rozwiązania reklamowe w Eniro (Panorama Firm). Obecnie sprzedaje bazy danych, również pod kampanie telemarketingowe.
Pozdrawiam
Jarek
Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » Sylwester - sylwestrem ale pracować musi ktoś by - ktos... -
-
Call Center / Contact Center » Pochwalę się :-) -
-
Call Center / Contact Center » Gdzie się podziali telemarketerzy? -
-
Call Center / Contact Center » Nie stresuj się, mów śmiało -
-
Call Center / Contact Center » Czy obsługa klienta przeniesie się na Facebook-a? -
-
Call Center / Contact Center » Jak skutecznie bronić się przed firmą windykacyjną? -
-
Call Center / Contact Center » Dlaczego Citibank zachowuje się jak zwykły phisher? -
-
Call Center / Contact Center » Etyka w CC? (pytanie o granice bezczelności i podszywania... -
-
Call Center / Contact Center » Namolne telefony z banku: skąd mamy wiedzieć, że ktoś się... -
-
Call Center / Contact Center » Jeśli chcesz się połączyć z konsultantem, bluzgaj przez... -
Następna dyskusja: