Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Przedstawiamy się

No to teraz ja. W chwili obecnej jestem konsultantem- czyli zbyt sprytnym na handlowca, ale za mało szczegółowym na wdrożeniowca :-). Dawno temu zajmowałem się rozwiązaniami Kapscha, teraz głównie Avaya. Co do moich projektów- było ich pewnie koło setki :-), wdrożonych- kilkadziesiąt. Od maleństw- na 5 stanowisk, aż do...no kilkudziesięciu agentów :-). Na razie nie widzę tu żadnego mojego klienta :-).
Anna S.

Anna S. KIEROWNIK, PKOBP

Temat: Przedstawiamy się

Witam,
i mi branża CC nie jest obca, najpierw na słuchawce teraz w kadrze zarządzającej...:)..."moje" CC łączy kilka infolinii bankowych pod szyldem PKO BP.
Bartłomiej Markowicz

Bartłomiej Markowicz liczy się
satysfakcja z
wykonywanej pracy...

Temat: Przedstawiamy się

Zabieram głos, a nie zdążyłem się przedstawić.

Początkowo zaczynałem na słuchawkach (jak każdy), pracowałem w Krakowskim Contact Center AZsoft. Prowadziłem grupę 20 telemarketerów, odpowiadałem za wyniki - to co lubię najbardziej.

Obecnie organizuję szkolenia dla firmy Commit Polska, prowadząc placówkę regionalną w Warszawie.

Drugi produkt, system klasy ERP, lecz to już nie na tym forum.

Witam i pozdrawiam wszystkich.
Łukasz Makar

Łukasz Makar Dyrektor Regionalny
Sprzedaży

Temat: Przedstawiamy się

Witajcie!
także chętnie się włączę do dyskusji.
Pracuję jako kierownik zespołu w jedynym w TP stricte outbandowym Call Center sprzedającym klientom biznesowym szeroki wachlarz usług teleinformatycznych - od planów telefonicznych po centrale PABX :-)
Brałem udział w projekcie tworzenia tego CC dwa lata temu, zarządzam 13 sprzedawcami, całe CC ma 129.
Wcześniej byłem opiekunem klienta biznesowego, ale mój romans z TP rozpoczął się od tele-sprzedawania :-)
Bardzo się cieszę że grupa jest liczna, mam nadzieję że dużo się wzajemnie od siebie nauczymy
pzdr!

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

witam kolej i na mnie :)

w branzy CC od 2005 roku
wczesniej firma outsourcinfowa, a od roku przeszedlem na druga strone i koordynuje projekty z udzialem zewn cc

pozdrawiam
RafalRafał Bachanek edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 15:46
Marek Cieślik

Marek Cieślik Szkoleniowiec,
instalator,
serwisant.... żadnej
pracy się...

Temat: Przedstawiamy się

Witam!!
Jako że jestem stałym czytelnikiem tego forum chętnie się zaprezentuję.
Jestem Marek. Obecnie pracuję w (znanej w branży) firmie dostarczającej rozwiązania teleinformatycznej ;) W obecnej chwili zajmuję się jednak samymi centralami a techniczną tematykę CC dopiero poznaję. W poprzedniej pracy miałem możliwość pracowania z Doradcami CC (błękitna linia biznesowa) jako trener. Więc znam tematykę zarówno od strony użytkowej jak i od strony technicznej (którą właśnie zgłębiam).

Pozdrawiam!!
Marek
Katarzyna S.

Katarzyna S. 'Nothing is
constant, except
change'

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

nazywam się Katarzyna Strzelec, obecnie jestem Supervisorem w CC na projekcie sprzedażowym, ale również zajmuje się szkoleniami. Zaczynałam od linii , potem Lider/ Trener.
W poprzedniej firmie pracowałam "na słuchawkach" , ale na infolinii ( obsługa klienta : Dialog, NextiraOne )

W sumie cały czas usługi telekomunikacyjne, tylko teraz komórkowe :)

Pozdrawiam,

KS

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

witam,
Jestem Paweł i zajmuję się szkoleniami pracowników CC w TP. Podobnie jak inni, duże doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. Zaczynałem w 2000 roku w TPI, później infolinie techniczne TP. Teraz wspólnie z Doradcami uczymy się jak obsługiwać klienta, poznajemy nowe usługi.

pozdrawiam
Paweł
Robert Olędzki

Robert Olędzki Head of Partner
Management Online
Loyalty Partner
(PAYBACK)

Temat: Przedstawiamy się

Witajcie,

też chętnie się przedstawię. Przez blisko 3 lata pracowałem w CCP. W dziale usług obcojęzycznych. Odpowiadałem bezpośrednio za sprzedaż i rozwój usług niemieckojęzycznych.

W tej chwili jestem trochę poza branżą (obrót bazami danych i listami adresowymi) ale sprawy związane z CC i Klienci z tej branży są mi nadal bardzo bliscy :-)

pozdrawiam

RO

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

(...)Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.06.13 o godzinie 19:24

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Z CC mam coś wspólnego od roku 2004. Zaczynałem na kablu w Sferii [operator działający w strefie numeracyjnej 022]. Obecnie nadal pracuje w tej samej firmie, zajmuje się koordynowaniem pracy grupy konsultantów wsparcia technicznego, czyli liderowaniem. Od czasu do czasu kogos przeszkole albo cos zaprognozuje. Dodatkowo studiuje zarządzanie w teleinformatyce - aktualnie jestem w trakcie mozolnego pisania pracy magisterskiej.

Pozdrawiam
PGPiotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 23.10.07 o godzinie 14:33
Krzysztof Bieniek

Krzysztof Bieniek MCITP: BI&DEV SQL
2008; Kierownik
Zespołu Baz Danych

Temat: Przedstawiamy się

Witam wszystkich,

Bardzo ciekawe forum, będę tu zaglądał, a skoro będę to wypada się przedstawić. :)
Od 2001 roku jestem mniej lub bardziej zwiazany z branżą CC. Zaczynałem jako programista w ctmTeleperformance, wtedy to był jeszcze po prostu CTM Sp. z o.o.. Chwilę bawiłem się w innych piaskownicach, ale w 2004 wróciłem do branży i przez prawie trzy lata kierowałem Działem Informatyki w Polskim Centrum Marketingowym, do dziś po prostu PCM Sp. z o.o.. :) Zawsze twierdziłem, ze nie zna życia kto nie pracował w outsorcingowym CC. Ja już je poznałem i bogaty w bagaż doświadczeń przeszedłem na stronę zleceniodawcy. :D Kieruję w tej chwili zespołem zajmującym się bazami danych w Wolters Kluwer Polska i od czasu do czasu dostarczam zajęcia zewnętrznym CC.

Pozdrawiam,

Krzysztof Bieniek
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Przedstawiamy się

No to wita Was... Mamut (w branży).
Plusnęłam w branżę CC w 1998r.
W 1999 ruszyło produkcyjnie CC pewnego banku w którego ruszeniu maczałam palce. 3 lata. Liderowanie, szkolenia, kierowanie, planowanie, budżetowanie itp.
Potem były wdrożenia CRM moduł CC.
Potem kierowanie projektami.
W tzw międzyczasie weszłam w aplikacje dla CC i sprzęt drobny - słuchawki, wzmacniacze, nagrywarki itp.
Chętnie posłucham aktualne opinie ludzi "z frontu"

Temat: Przedstawiamy się

Witam i ja :). Kasia, branżę poznaję dopiero od niecałych dwóch lat. Pomagają mi w tym efektywnie koleżanki i koledzy z Communication One Consulting. Polecam: mistrzowie i weterani :) w szkoleniu i doradztwie call center :). Pozdrawiam serdecznie także kolegów z CCP :)
Mirosław B.

Mirosław B. Prezes Zarządu,
Dyrektor Generalny,
Manager

Temat: Przedstawiamy się

Witam serdecznie

Zajmuję się tematyką CC w TP. A dokładnie dowodzę częścią techniczną 9393 oraz 0800102102 w jednym z pięciu głównych ośrodków tego typu.

Wiem dużo, bo mogę chyba zaryzykować twierdzenie, że od strony operacyjnej byłem jednym ze współtwórców, jednym z głównych aktorów i mentorów całego przedsięwzięcia.
Na codzień przez ręce ( oraz uszy ) moich ludzi przechodzą tysiące problemów technicznych zgłaszanych na Błękitnej Linii oraz Infolinii technicznej Neostrady 0800102102.

Osobiście zarządzam sporym zasobem ludzkim, włączam się w realizację szkoleń, tworzenie procedur i realizowanych procesów.
Przejmuję odpowiedzialność za wszystko i ... za wszystkich.

Pozdrawiam
Mirek Burakiewicz

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

witam serdecznie,
Michał - obecnie PTC. od zawsze zwiazany z CC.
chetnie opowiem na konkretne pytania. :)
m.

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Witam
Właśnie zarejestrowałam się na GL i dołączyłam do tego forum, więc witam wszystkich serdecznie.
"Na telefonie" pracuję od kilku lat. Obecnie w firmie z "malutkim" telemarketingiem (cztery osoby), z luksusem samodzielnego gospodarowania czasem pracy. Niestety, jednocześnie zaniedbane są kwestie jakichkolwiek szkoleń, dlatego poszukuję wiedzy na własną rękę. Mam nadzieję, że obecność tutaj mi to ułatwi.

Pozdrawiam

Dominika

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

witam wszystkich

w sumie mogę powiedzieć, że jestem młodziakiem w branży call center.
od roku jest konsultantem ds obsługi klienta w Provident Polska.
jeśli siły wyższe pozwolą... te przyrodzone i nadprzyrodzone, zamierzam w tej branży pozostać ;)

konto usunięte

Temat: Przedstawiamy się

Marcin C.:
witam wszystkich

w sumie mogę powiedzieć, że jestem młodziakiem w branży call center.
od roku jest konsultantem ds obsługi klienta w Provident Polska.
jeśli siły wyższe pozwolą... te przyrodzone i nadprzyrodzone, zamierzam w tej branży pozostać ;)


Hm..., no ale mam nadzieję, że nie na słuchawkach??? Praca średnio rozwojowa tak naprawdę, no i w końcu pada Ci głos i trochę słuch he he. Jednak życzę powodzenia
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Przedstawiamy się

Witam,

Na początku sprzedawałem rozwiązania reklamowe w Eniro (Panorama Firm). Obecnie sprzedaje bazy danych, również pod kampanie telemarketingowe.

Pozdrawiam
Jarek

Następna dyskusja:

Sylwester - sylwestrem ale ...




Wyślij zaproszenie do