Agnieszka Dąbrowska

Agnieszka Dąbrowska Kierownik projektu

Temat: prośba o pomoc:)

Cześć!

Mam do was prośbę czy możecie mi polecić jakieś książki, które są godne polecenia. Chodzi mi o książki w których znajdę rozbicia obiekcji klientów jak ich przekonać ja prowadzę zespół sprzedający telefon wraz z daną promocją i sprzedaż ma zakończyć się najlepiej w pierwszej rozmowie, szukam czegoś w tym kierunku.

Z góry dziękuje za pomoc:)
Grzegorz Konkel

Grzegorz Konkel ✔ CEO C3N Group | &
PM, Account,
Analityk ..

Temat: prośba o pomoc:)

Agnieszka Dąbrowska:
Cześć!

Mam do was prośbę czy możecie mi polecić jakieś książki, które są godne polecenia. Chodzi mi o książki w których znajdę rozbicia obiekcji klientów jak ich przekonać ja prowadzę zespół sprzedający telefon wraz z daną promocją i sprzedaż ma zakończyć się najlepiej w pierwszej rozmowie, szukam czegoś w tym kierunku.

Z góry dziękuje za pomoc:)
Podpisuję się pod ta prośbą:)
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: prośba o pomoc:)

strasznie już oklepany "Poradnik Telemarketera".
"Wywieranie wpływu na ludzi" Cialdiniego
I współpraca z dobrym couchem, koniecznie praktykiem.
Złotych sposobów nie ma.
Krzysztof Niewidziajło

Krzysztof Niewidziajło CSO, Cludo Sp. z
o.o.

Temat: prośba o pomoc:)

może Was zainteresują pozycje:
"efektywność i skuteczność w call center" lub "telefoniczna rozmowa handlowa"
poniżej link z szerszą informacją:
http://masterplan.pl/ksiazki/index.php

ale to tylko książki, a w życiu jest różnie...
sukcesów życzę
Tomasz Gordon

Tomasz Gordon Trener Biznesu I
Coach I Wykładowca
Akademicki

Temat: prośba o pomoc:)

Agnieszka Dąbrowska:
Cześć!

Mam do was prośbę czy możecie mi polecić jakieś książki, które są godne polecenia. Chodzi mi o książki w których znajdę rozbicia obiekcji klientów jak ich przekonać ja prowadzę zespół sprzedający telefon wraz z daną promocją i sprzedaż ma zakończyć się najlepiej w pierwszej rozmowie, szukam czegoś w tym kierunku.

Z góry dziękuje za pomoc:)

R. Cialdini „Wywieranie wpływu na ludzi”
R. Cialdini „Tak! 50 sekretów nauki perswazji”
K. Hogan „Psychologia perswazji”
K. Hogan „Sztuka porozumiewania”
K. Hogan „Ukryta perswazja”
K. Hogan „Nauka perswazji, czyli jak w 8 minut postawić na swoim”

http://www.goldenline.pl/grupa/kevin-hogan

J. Vitale „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu”

NLP w sprzedaży:

R. Bandler „Alchemia manipulacji”
A. Batko „Sztuka perswazji”

Hipnoza w sprzedaży:

A. Eason „Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje”

Trzymam kciuki za skuteczną walkę z zastrzeżeniami klientów, jednocześnie warto pamiętać, że są one (zastrzeżenia) naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem, ponieważ pozwalają poznać ukryte potrzeby i ograniczające rezerwy klienta :)Tomasz Gordon edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 13:42
Agnieszka Dąbrowska

Agnieszka Dąbrowska Kierownik projektu

Temat: prośba o pomoc:)

dziękuje wam bardzo za pomoc:)

Pozdrawiam:)
Katarzyna K.

Katarzyna K. Głowa otwarta na
nowe propozycje :)

Temat: prośba o pomoc:)

książka może nie dokładnie o sprzedaży przez telefon ale godna polecenia- "jak zdobyć oprzyjaciół i zjednać sobie ludzi" niestety autora nie pamiętam :/
Tomasz Gordon

Tomasz Gordon Trener Biznesu I
Coach I Wykładowca
Akademicki

Temat: prośba o pomoc:)

Katarzyna Królikowska:
książka może nie dokładnie o sprzedaży przez telefon ale godna polecenia- "jak zdobyć oprzyjaciół i zjednać sobie ludzi" niestety autora nie pamiętam :/

Legenda motywacyjnych książek: Dale Carnegie.



Wyślij zaproszenie do