Jacek Wiaderny

Jacek Wiaderny Psycholog / Trener

Temat: Program / aplikacja CRM, Call Center dla firmy szkoleniowej

Witam
Potrzebuje pomocy, jestem wlascicielem firmy szkoleniowej i chcąc nie chcąc musze się rozrosnąć i przejść z 2 telemarketerow, do 5-6 osob. Do tej pory uzywalem normalnych telefonow komórkowych i tak naprawdę nie wiedziałem jak pracownicy się spisują. Uzywam system CRM Livespace, ale on nie ma możliwości CALL CENTER.
Czy poradzi mi ktoś, dla firmy szkoleniowej jakiś dobry Call center? program, pakiet? Tez dodam, ze nie mam zamiaru placic mnóstwo haraczu :)

Potrzebuje:
- CRM z historia kontaktu, kalendarzem, zadaniami, sprzedażą
- call center z mozliwoscia nagrywania, faxu, automatycznej sekretarki i nie znam się na tym, ale żeby wystarczylo podlaczyc słuchawki i dzownic.

Chyba ze lepiej kupic jakiś sprzet?
Proszę o pomoc
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Program / aplikacja CRM, Call Center dla firmy szkoleniowej

Na takie wymogi najlepsze będzie rozwiązanie CC w chmurze. Czyli nie będziesz inwestował w sprzęt, a jedynie w łącze do internetu. Co do firm- tutaj Google twoim przyjacielem jest :-)
Jacek Wiaderny

Jacek Wiaderny Psycholog / Trener

Temat: Program / aplikacja CRM, Call Center dla firmy szkoleniowej

Dziekuje za podpowiedz :) no fakt w chmurze lepsze, ale trzeba znaleźć takie które będzie odpowiednie dla firmy szkoleniowej, która dzwoni po instytucjach budżetowych i oferuje warsztaty i szkolenia :) Czyli jakiś Call wraz z CRM, kontakty, historia, przypomnienia, kalendarz, rejestrowanie rozmow i najlepiej żeby to kosztowalo 100zł za stanowisko bo się nie wyplace :(
Marcin Stańczak

Marcin Stańczak Co-founder @
Livespace - B2B
Sales CRM

Temat: Program / aplikacja CRM, Call Center dla firmy szkoleniowej

Panie Jacku,

polecam połączyć LiveSpace i rozwiązanie Datera Call-eX. Opis działanie integracji znajdzie Pan tutaj: Integracja LiveSpace CRM z Datera Call-eX

Trudno mi powiedzieć, jak to finalnie wygląda kosztowo. Z LiveSpace już Pan korzysta, po ofertę operatora Call Center należy się zgłosić bezpośrednio do nich. Można to zrobić również wewnątrz LiveSpace, w sekcji Ustawienia konta -> Integracje i dodatki -> Datera.

Pozdrawiam,
Marcin
Jacek Wiaderny

Jacek Wiaderny Psycholog / Trener

Temat: Program / aplikacja CRM, Call Center dla firmy szkoleniowej

Panie Marcinie,
Dziekuje za pomoc, już do nich napisalem

Następna dyskusja:

Potrzebne call center dla f...




Wyślij zaproszenie do