Jacek Wiaderny Psycholog / Trener
Temat: Program / aplikacja CRM, Call Center dla firmy szkoleniowej
WitamPotrzebuje pomocy, jestem wlascicielem firmy szkoleniowej i chcąc nie chcąc musze się rozrosnąć i przejść z 2 telemarketerow, do 5-6 osob. Do tej pory uzywalem normalnych telefonow komórkowych i tak naprawdę nie wiedziałem jak pracownicy się spisują. Uzywam system CRM Livespace, ale on nie ma możliwości CALL CENTER.
Czy poradzi mi ktoś, dla firmy szkoleniowej jakiś dobry Call center? program, pakiet? Tez dodam, ze nie mam zamiaru placic mnóstwo haraczu :)
Potrzebuje:
- CRM z historia kontaktu, kalendarzem, zadaniami, sprzedażą
- call center z mozliwoscia nagrywania, faxu, automatycznej sekretarki i nie znam się na tym, ale żeby wystarczylo podlaczyc słuchawki i dzownic.
Chyba ze lepiej kupic jakiś sprzet?
Proszę o pomoc