Michał
Grabowski
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...
Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)
czesc, jestem tu nowy więc najpierw się przywitam:)Odpowiadam za call center POLCARD ca. 30 osób, 24/7/365
Co do pracy w nocy - zgadzam się, że warto przenieść część prac o charakterze backoffice na noc. Dod. zaleta jest taka, że w dzień można się skupić na ruchu telefonicznym.
Nie kontrolujemy jakoś specjalnie ludzi, czy śpią, czy nie. Kontrolujemy SL z nocy, dobieramy także do próbki do coachingu rozmowy z nocy. Nie jest dla mnie ważne, czy ktoś spał, ważne czy na czas się obudził i jak rozmawiał oraz czy zrobił to co miał zrobić. U nas agent przy ważniejszych telefonach dostaje dod. zapowiedź do słuchawki o rodzaju telefonu, ma więc chwilę, aby sie przygotować.