Anna
Szydłowska
specjalista ds.
Sprzedaży , PROCAD
Temat: Potrzebuję pomocy...
Witam wszystkich serdecznie. Postanowiłam napisać pracę dyplomową dot. wdrożenia contact center na przykładzie firmy w której pracuję. Część teoretyczna w zasadzie jest pozostaje mi tylko opisać dostępne na rynku systemy i zaproponować ten który byłby najlepszy. I tu pojawia się problem bo sama wiem tyle co uda mi się wyczytać na stronach (większość niestety odsyła do materiałów anglojęzycznych) a dostawcy nie są zbyt chętni do pomocy. Pomyślałam że może tu ktoś okaże trochę dobrej woli...Chodzi o rozwiązanie dla firmy mającej 6 oddziałów na terenie Polski zatrudniającej ok 80 osób. Połowa z nich to handlowcy kilku telemarkererów i kilku pracowników działu wsparcia technicznego. Założenie jest taki żeby to wszystko połączyć w jedną całość. Ruch wychodzący to głównie telemarketerzy. Handlowcy pół na pół inbound/outbound. Dział wsparcia oczywiśćie przychodzący choć dużo zgłoszeń obsługiwanych jest przez www. Windykacja troche kuleje. Niby crm powiadamia księgowość ale ta ma zawsze pilniejsze sprawy. Tu według mnie dobrym rozwiązaniem były IVR z TTS-em. ACD i CTI to oczywiście konieczność. Wsółpracaca z istniejącym crm. Mniej ważny jest system raportujący. Do tej pory wystarczał nam do tego crm...
Czy ktoś mógłby mi coś doradzić. Ew. podesłać jakieś mądre materiały na których mogłabym się podeprzeć w pisaniu pracy?
Będę wdzięczna za każdą pomoc...