Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Witajcie,

zastanawiam się, czy jest jakieś ograniczenie w kwestii branż które obsługiwać może Contact Center? Jakie branże waszym zdaniem potencjalnie mogłyby być zainteresowane taką formą outsouringu?
Z góry dzięki za odzew.

Pozdrawiam:)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

No ja kiedyś robiłem takie ćwiczenia umysłowe, i wyszło mi na to, że wojsko nie jest....
Michał P.

Michał P. CEO w Medical
Planners Sp. z o.o.

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Policja i Straż Pożarna również chyba nie, gdyż mają wewnętrzne CC, dostępne pod numerem 112 :)

konto usunięte

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Nie bylbym taki pewny. Np wojsko korzysta juz z firm zewnetrzych przy ochronie swoich obiektów....wynajmuje firmy ochroniarskie aby tego pilnowaly wiec moze i tutaj z tego skorzystaja.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Skoro już wymieniamy (wbrew pytaniu) branże które NIE są zainteresowane, dorzucę do tego jeszcze ogólnie administrację. Grupa ta ma z definicji gdzieś utrzymywanie kontaktu z petentem - najlepiej im się pracuje, kiedy nikt im się nie pęta po urzędzie, nie dzwoni i ogólnie nic od nich nie chce.

A tak poważniej - nie sądzę, żeby dało się to pogrupować branżowo, bo w obrębie branży występuje sporo różnych podmiotów o odmiennej strukturze i specyfice działania, oferujących różne produkty itd. Niestety więc, poszukując klientów na usługi CC nie wystarczy korzystać z Panoramy Firm, mózg również bywa przydatny (choć trwają próby zastąpienia go poprzez odpowiednie procedury i skrypty).
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Co do administracji- tu się nie zgodzę. Oczywiście w cywilizowanym świecie :-). Radzę poszukać informacji na temat "311" i tego, co zrobił Bloomberg w NY.
Co do straży i policji- co to jest CC? Właśnie wszystkie systemy obsługujące numery alarmowe powinny być zrealizowane jako CC- czyli rejestracja, raportowanie, ba! wszystkie tajne ficzersy o których dostawcy systemów do rejestracji rozmów nie wspominają oficjalnie- to wszystko jest realizowane przez systemy CC.
Mogę powiedzieć, że Philips chwalił się wdrożeniem dla Policji holenderskiej, a i na terenie Polski coś takiego by się znalazło :-).

konto usunięte

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Michał Szybalski:
Co do administracji- tu się nie zgodzę. Oczywiście w cywilizowanym świecie :-). Radzę poszukać informacji na temat "311" i tego, co zrobił Bloomberg w NY.
Co do straży i policji- co to jest CC? Właśnie wszystkie systemy obsługujące numery alarmowe powinny być zrealizowane jako CC- czyli rejestracja, raportowanie, ba! wszystkie tajne ficzersy o których dostawcy systemów do rejestracji rozmów nie wspominają oficjalnie- to wszystko jest realizowane przez systemy CC.
Mogę powiedzieć, że Philips chwalił się wdrożeniem dla Policji holenderskiej, a i na terenie Polski coś takiego by się znalazło :-).

zadam głupie pytanie: Za co? oni teraz na nic kasy nie mają, spinacze sami z domu przynoszą więc zakup nowoczesnego systemu raczej nie wchodzi w grę
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Przemysław R.:
zadam głupie pytanie: Za co? oni teraz na nic kasy nie mają, spinacze sami z domu przynoszą więc zakup nowoczesnego systemu raczej nie wchodzi w grę

Zdziwił byś się...
np.
call center w Urzędzie Miasta Poznania

"Oni" (może nie wszyscy) wiedzą gdzie tą kasę znaleźć.

konto usunięte

Temat: Potencjalne Branże korzystające z usług Contact Center

Maciej B.:
Przemysław R.:
zadam głupie pytanie: Za co? oni teraz na nic kasy nie mają, spinacze sami z domu przynoszą więc zakup nowoczesnego systemu raczej nie wchodzi w grę

Zdziwił byś się...
np.
[url=http://www.poznan.pl/mim/public/wiadmag/news.html?co=p...〈=pl&parent=0]call center w Urzędzie Miasta Poznania[/url]

"Oni" (może nie wszyscy) wiedzą gdzie tą kasę znaleźć.

tu mowa była o policji i straży -> MSWiA i cięcia bo kryzys mamy przecież, a Minister Schetyna kazał ciąć gdzie się da

miasta to raczej samorządy i jak pokazała to warszawa i jej nagrody dla urzędników to zupełnie inna liga - tu się zgodzę pieniądz są

wracając do sedna: ci co kasę mają tak naprawdę nie potrzebują cc bo i co mogę sensownego załatwić przez telefon do urzędu miasta? meldunek, dowód co by tam jeszcze... naprawdę nie wiem bo się chyba nie da :(

ci co potrzebują naprawdę takich rozwiązań bo one ratują życie nie mają na ten cel złamanego grosza

Następna dyskusja:

Konferencja: Call Contact C...




Wyślij zaproszenie do