Sebastian Uryn

Sebastian Uryn "Życie człowieka ma
kolor jego
wyobraźni"

Temat: Poszukiwane Call Center !!!

Witam
nawiążę współprace z call center, zadaniem firmy będzie umówienie spotkań biznesowych na tzw. II Filar czyli OFE. Celem współpracy jest
- pozyskanie 2000 Klientów (osoby te są już Klientami danej firmy,
posiadają inne produkty ubezpieczeniowe)
- obszar woj. podlaskie
- baza danych, będzie udostępniona dla Państwa firmy w niezbędnej ilości rekordów, przeważającą większość stanowić będą numery stacjonarne.
- Liczba spotkań, jaka nas interesuje
a) jeżeli będą odbywały się po godz. 16:00 to około 20 / dziennie
b) natomiast jeżeli od godz. 9:00 to liczba 40 spotkań/ dziennie (wstępnie)
- typ rozliczenia - najchętniej za spotkania zakończone sukcesem.

Nie ukrywam, że przy zadowalających wynikach, chętnie nawiążemy trwałą współprace z daną firmą.
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną.

Ofertę proszę kierować na e-mail.

Pozdrawiam
Sebastian Uryn
kom.: 603-723-466
sebastian_uryn@wp.pl
Marcin Samiec

Marcin Samiec właściciel Softyn
(call center,
VoIP,.net,
outsourcing)

Temat: Poszukiwane Call Center !!!

Szuka Pan call center które załatwi Panu 20 spotkań dziennie.
Zakładając 5%-tową skuteczność kampanii telemarketingowej potrzebuje Pan co najmniej 8 telemarketerów
5%*( 50 rozmów dziennie przez 1 telemarketera * 8 telemarketerów) = 20.
Proszę to sobie wyobrazić - 8 osób które trzeba przeszkolić, umotywować i uruchomić kampanię. Powiedzmy że każdy z nich dostaje na rękę tylko 1000zł i jest na umowie o pracę, w zaokrągleniu pracodawca płaci mu ok 1800 zł.
Miesięcznie jest to minimum 8*1800 = 14 000. I Pan się spodziewa że pracodawca zaryzykuje tyle pieniążków i będzie się rozliczał za podpisaną umowę?
Tu dochodzi jeszcze skuteczność osoby, która jest na umówionym spotkaniu. Wątpię czy znajdzie Pan firmę która zaryzykuje 14000 zł i wybierze rozliczanie za podpisaną umowę.

Proponuję zastanowić się nad innym wariantem. Powiedzmy że zaangażuje Pan 8 call center i każdy z nich udostępni Panu 1 pracownika.
W tym wariancie każde call center ryzykuje w miesiącu już tylko
1800 zł (wypłata pracownika) a nie 14 000 (8 wypłat).

A Pan w każdym przypadku ma dokładnie to samo - zostanie wykonanych 400 rozmów dziennie.
Pytanie jest tylko takie - jak podzielić pracę na wiele call center. Przecież trudno sobie wyobrazić że konkurencyjne call center będą ze sobą współpracowały.

Proponuję zobaczyć na platformę http://www.teleinwazja.pl
Jest to internetowa platforma kampanii multi call center. Rejestruje się Pan, zaprasza call center i tworzy agentom różnych call center jeden skrypt rozmowy wraz z wymaganymi danymi do pobrania oraz dokumentacją. Do tego możliwość umieszczania materiałów szkoleniowych.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Poszukiwane Call Center !!!

...no bardzo fajny mail, gdyby nie ta krypciocha na końcu.
Piotr J.

Piotr J. Account Manager

Temat: Poszukiwane Call Center !!!

Marcin Samiec:
Szuka Pan call center które załatwi Panu 20 spotkań dziennie.
Zakładając 5%-tową skuteczność kampanii telemarketingowej potrzebuje Pan co najmniej 8 telemarketerów
5%*( 50 rozmów dziennie przez 1 telemarketera * 8 telemarketerów) = 20.

5% to duża skuteczność, raczej 3% przy nowej bazie.

Chyba lepiej jest zatrudnić osoby, które by pracowały w domu.

Najlepiej jest skierować zapytanie do kilku Call Centre.

Jeżeli Pan chce, to skieruje Pana do kliku z którymi współpracowałem. Także branża finansowa.

Pozdrawiam
Piotr Jurkiewicz
Sebastian Uryn

Sebastian Uryn "Życie człowieka ma
kolor jego
wyobraźni"

Temat: Poszukiwane Call Center !!!

Piotrze poproszę o namiary na call center o ktorych mowisz.
Piotr J.

Piotr J. Account Manager

Temat: Poszukiwane Call Center !!!

jutro wyślę dane :)
Sebastian Uryn:
Piotrze poproszę o namiary na call center o ktorych mowisz.

Następna dyskusja:

Call Center pilnie poszukiw...




Wyślij zaproszenie do