konto usunięte

Temat: Początkujące Call Center

Witam,

Zakładam Call Center na potrzeby wewnętrzenego projektu.
Poszukuję taniego integratora, który mógłby zaproponować sprawne rozwiązanie bez dużych nakładów.

Troszkę scharakteryzuję, co będziemy robić:
- w 90% kampania wychodząca (z możliwością w późniejszym terminie kampani wdzwanianych)
- dzwonimy na razie tylko z GSM na GSM (aktualnie używane są telefony gsm)
- aktualnie używany jest FreeCRM, jako baza

Czego docelowo potrzebuję (za 3-4 miesiące):
- Bramki GSM ISDN na 10/20 kanałów
- integracji bramki z agentem i jakimś CRMem
- CRM
- Konsultant ma otrzymywać tylko gotowe połączenia nawiązane przez CRM przy kolejnym "przerobionym" rekordzie
- statystyki z crm itp.
- Możliwości słuchania, przechwytywania rozmów na bieżaco
- nagrywanie rozmów
- oczywiście możliwości dodawania kolejnych funkcjonalności w miarę powstawania potrzeb

Prosiłbym o kontakt osoby/firmy, które mogą TANIO postawić mi oprogramowanie, na którym będą mogli pracować ludzie w tym projekcie.
Zaznaczam, że jest to pewnie projekt tylko na kilka miesięcy, więc nie chcę na to wydawać przesadnych kwot, więc zanim ktoś napisze o rozwiązaniach za dziesiątki tyś, niech się zastanowi, bo na to nie będzie budżetu. Z tego co wiem kosztu bramki GSM ISDN nie obejdę, ale może znajdą się tańsze pozostałe rozwiązania.

Z góry dziękuję.
J.T.
GG 3619794
Marcin Samiec

Marcin Samiec właściciel Softyn
(call center,
VoIP,.net,
outsourcing)

Temat: Początkujące Call Center


Obrazek

Firma Softyn oferuje produkt o nazwie Teleinwazja

Oferujemy :
- dostęp przez www dla agentów, administratorów i menagerów
- skrypty wraz z wykazem danych pobieranych przez telemarketera
- bazy firm excel,historia kontaktu z firmą (CRM)
- automatyzacja pracy telemarketera (click2call)
- automatyczne generowanie dokumentów, pism i umów oraz raporty sprzedażowe
- integracja z MS Sharepoint, Asterisk,Trixbox (i pochodne)
i inne...

http://teleinwazja.pl/teleinwazjaMarcin Samiec edytował(a) ten post dnia 23.09.09 o godzinie 15:59

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do