Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: Pochwalę się :-)
Skoro już wylazło publicznie, to pozwólcie, że się pochwalę." Comarch podpisał z Invest Bank SA kontrakt na wdrożenie infrastruktury Call Center wraz z systemem Comarch CRM przeznaczonym dla konsultantów telefonicznych.
Wdrażany w Invest Banku SA system Comarch CRM Contact Center jest rozwiązaniem wspierającym pracę konsultantów Contact Center, należącym do platformy Comarch CRM, która była nagradzana jako najnowocześniejsze rozwiązanie informatyczne klasy CRM. System będzie współpracował z rozwiązaniami Call Center dostarczonymi przez firmę AVAYA, partnera technologicznego Comarch. Całość pozwoli na kompleksową obsługę klientów, od portalu głosowego dającego możliwość wykonywania operacji bankowych, po dostęp do konsultantów w pełni wyposażonych we wszystkie istotne dane na temat klientów."
Reszty komunikatu przytaczać nie będę, po resztę zapraszam na
http://www.comarch.pl/pl/Press+Center/Press+Informatio...