Wiktor Doktór

Wiktor Doktór Pro Progressio -
Prezes

Temat: Outsourcing&More o rynku CC

Witam serdecznie, już we wrześniu ukaże się nowy numer Outsourcing&More, bezpłatnego polsko-angielskiego dwumiesięcznika dedykowanego tematyce outsourcingowej, w tym również Call i Contact Center. Magazyn będzie dostępny zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej już od pierwszych dni września. We wrześniu będzie również dostępny na 6 konferencjach, w sumie dla przeszło 700 delegatów. Poza konferencjami O&M dociera do blisko 1500 organizacji z sektora publicznego i prywatnego w Polsce oraz przeszło 2500 odbiorców poza granicami naszego kraju.

Zachęcam do lektury, a organizacje zainteresowane promocją na stronach magazynu do kontaktu z redakcją Outsourcing&More - magazyn jest w chwili obecnej w końcowej fazie przygotowań i będzie drukowany od 15.08.2012.

Poprzednie numery Outsourcing&More można pobrać ze strony http://outsourcingandmore.pl
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Outsourcing&More o rynku CC

A ja podbijam temat z informacją, iż właśnie ukazał się najnowszy numer magazynu Outsourcing & More, którego wydanie wrzesień-październik dotyczy Call/Contact Centers w Polsce

W nowym numerze m.in. artykuły

- HILLWAY Training & Consulting na temat „Zarządzania jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów outband i inbound”;
- Katarzyny Swatowskiej o Call Center ... po 20 latach istnienia w Polsce
-Maciej Buś z Akademii Telemarketingu o Polskim rynku call/contact center

i inne.. w tym tabelki, dane porównawcze i info o wynagrodzeniach

Z ciekawostek dodam, że O &M dystrybuowany jest również na Harvardzie!

Zapraszam do pobrania nowego numeru!

O&M dostępny jest bezpłatnie w wersji papierowej po zapisaniu się do listy dystrybucyjnej lub w wersji elektronicznej do pobrania w wersji pdf . Aby zapisać się do listy dystrybucyjnej zapraszamy na http://www.outsourcingandmore.pl
Rafał S.

Rafał S. event
management/konferenc
je/szkolenia/HR

Temat: Outsourcing&More o rynku CC

Ja jestem po częściowej lekturze nowego numeru O&M - jak zwykle pod dużym wrażeniem:) Nie ukrywam, że w pierwszej kolejności w oczy rzuciła mi się (czyt. została natychmiast odnaleziona:)) informacja o Call Center Awards 2012 - bo to przecież moja duma:)

Moja uwagę przykuły jednak dwa artykuły.

1. Radom - centrum biznesowe itd. No tak, wszystko się niby zgadza, ale nie jest niestety aż tak kolorowo. Ja z Radomia po 20 latach mieszkania "emigrowałem" z jednego, najwazniejszego powodu - jest to miasto pomysłów, które nie są w pełni realizowane i nie dają szansy młodym na rozwój. Mam często wrażenie, że wszyscy, którzy odnoszą tam sukces pochodzą ze ściśle wyselekcjonowanego kręgu (cokolwiek by to nie znaczyło). Inwestorzy mają korzyści - ale propozycja - doceniajcie pracowników, ludzi, którzy sa filarem Waszych firm, drodzy Inwestorzy. Dbałośc o własnych pracowników to przecież częśc biznesu!

2. Call Center Pani Katarzyny Swatowskiej - znakomity artykuł. Gratulacje. Ja mam tylko jedno przemyslenie po wielu dyskusjach na temat CC, które ostatnio prowadziłem. Niestety, wśród społeczeństwa pokutuje przekonanie, że CC to moloch, miejsce dla tych, którzy w innym miejscu nie dostali pracy, czy też praca na chwilę. A przecież w CC pracują niejednokrotnie bardzo inteligentni, ambitni, rozwijają się tam (nie wszędzie, ale są CC, które umozliwiają rozwój). Często by być pracownikiem CC trzeba mieć wysokie kwalifikacje, znać języki (ot choćby CC prowadzące kampanie międzynarodowe). Dla mnie CC to rynek, który jeszcze wiele pokaże i powie! Sobie tego życzę i wszystkim CC-owcom:))
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Outsourcing&More o rynku CC

Rafał Szary:
Ja jestem po częściowej lekturze nowego numeru O&M - jak zwykle pod dużym wrażeniem:) Nie ukrywam, że w pierwszej kolejności w oczy rzuciła mi się (czyt. została natychmiast odnaleziona:)) informacja o Call Center Awards 2012 - bo to przecież moja duma:)

Moja uwagę przykuły jednak dwa artykuły.

1. Radom - centrum biznesowe itd. No tak, wszystko się niby zgadza, ale nie jest niestety aż tak kolorowo.
Rozumiem, że duży, niebieski napis "Artykuł sponsorowany" jest słabo widoczny?
Wiktor Doktór

Wiktor Doktór Pro Progressio -
Prezes

Temat: Outsourcing&More o rynku CC

pozwolę się włączyć do dyskusji ...
niezależnie czy artykuł jest sponsorowany, czy też nie, warto jest wspomnieć, że Radom jest w tej chwili w zainteresowaniu takich podmiotów jak PwC czy też największej organizacji zrzeszającej firmy outsourcingowe jaką jest ASPIRE, a to oznacza, że miasto spełnia już kryteria ciekawej lokalizacji dla branży outsourcingowej. Czy oznacza, to że jest atrakcyjne dla CC - nie wiem, ale znam co najmniej jedno CC, które radzi tam sobie całkiem nieźle.
Na atrakcyjność miasta jako lokalizacji dla branży outsourcingowej (po części też dla CC) wpływa dostępność kadry (w tym liczba studentów i absolwentów szkół średnich i wyższych), multijęzyczność zasobów ludzkich, dostępność powierzchni biurowych, infrastruktura IT i telco, koszty prowadzenia działalności, wsparcie lokalnych samorządów i wiele innych kryteriów i wygląda na to że Radom te kryteria spełnia, zresztą każda nowa inwestycja w tym mieście będzie dowodem, iż tak właśnie jest.
Trochę chyba zboczyliśmy z głównego tematu tej dyskusji, ale muszę przyznać, że mocno kibicuję takim lokalizacjom jak Radom, Kielce, Olsztyn, Opole, czy też cała Polska Wschodnia, aby były coraz aktywniejsze w pozyskiwaniu lub wspieraniu w rozwoju inwestycji czy to CC, czy to szerzej outsourcingowych - na tych najbardziej mi zależy, ale wszelkie inne inwestycje pobudzające rynek pracy w tych regionach są bardziej niż mile widziane.

W odniesieniu do dbałości o własnych pracowników - myślę, że to temat na znacznie dłuższą dyskusję. Inwestor/biznes musi dbać o swój rozwój, dochodowość, dodatni wynik finansowy - nie osiągnie go bez zaangażowanych kadr. A im bardziej zmotywowane i traktowane z szacunkiem kadry, tym większe zaangażowanie celem osiągnięcia jak najlepszych wyników w pracy ... tak na marginesie, to całkiem niezły temat na osobny wątek, aby ustalić sposoby motywowania lub demotywowania pracowników branży CC - ciekawe ile i jakie głosy pojawiłyby się w takim wątku? A może zrobić wręcz listę metod motywowania jakie są praktykowane w branży CC i ich późniejszy ranking?
Rafał S.

Rafał S. event
management/konferenc
je/szkolenia/HR

Temat: Outsourcing&More o rynku CC

Wiktor Doktór:
tak na marginesie, to całkiem niezły temat na osobny wątek, aby ustalić sposoby motywowania lub demotywowania pracowników branży CC - ciekawe ile i jakie głosy pojawiłyby się w takim wątku? A może zrobić wręcz listę metod motywowania jakie są praktykowane w branży CC i ich późniejszy ranking?

Znakomity pomysł, jestem za!Rafał Szary edytował(a) ten post dnia 25.09.12 o godzinie 21:18

Następna dyskusja:

Outsourcing rekrutacji prac...




Wyślij zaproszenie do