Grażyna
Gaik
Kasjer-sprzedawca,
Jeronimo Martins
Polska S.A.
Jakub
Formański
Dyrektor d/s
Sprzedaży
Temat: Oprogramowanie Call Center
Witam,Szukam claudowego systemu dla Call Center najlepiej z możliwością wykupu.
Minimalne funkcjonalności:
- predictive
- nagrywanie rozmów
- odsłuch na żywo agentów
- funkcja supervisora
- dodawanie kilku kampanii
- zaawansowana możliwość sortowania i modelowania bazy
- możliwość przypisywania rekordów prywatnych przez agentów
Paweł
Żelazny
Regionalny Kierownik
Sprzedaży w PLFON
Temat: Oprogramowanie Call Center
Panie Jakubie zapraszam do kontaktu, chętnie pomogę dobrać odpowiednie rozwiązanie:Paweł Żelazny
514 714 210
pawel.zelazny@peoplefone.com
Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » QSMaster - nowe oprogramowanie statystyczne dla Call Center -
-
Call Center / Contact Center » Call Center DGM -
-
Call Center / Contact Center » I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie -
-
Call Center / Contact Center » Forum Call Center - Zaproszenie na spotkanie... -
-
Call Center / Contact Center » Konkurs: Call Center Awards 2012 -
-
Call Center / Contact Center » Raport Forum Call Center: Standardy Obsługi Klienta 2012 -
-
Call Center / Contact Center » Koszt systemu informatycznego call center -
-
Call Center / Contact Center » otworzenie call center -
-
Call Center / Contact Center » Jaka jest skuteczność call center? -
-
Call Center / Contact Center » Wynajem sprzętu - własne call center -
Następna dyskusja: