Tomasz Mrowiec

Tomasz Mrowiec .:entrepreneur:.

Temat: Oprogramowanie Call Center

Witam grupowiczów,
Czy możecie mi wskazać jakieś ciekawe oprogramowanie dla małego Call Center. Centralka zapewne będzie postawiona w oparciu o Asteriska, chodzi mi więc o jakieś oprogramowanie dla Agentów i Kierownika do zarządzania połączeniami, które mogłoby współpracować z tą centralką. Najwazniejszą dla mnie funkcją jest automatyczne wybieranie numerów telefonicznych dla Agentów i przeglądanie prostych statystyk połączeń.
Pozdrawiam,
TM

Temat: Oprogramowanie Call Center

Witam,
Z treści Twojego maila nie wynika jasno czy CC będzie obsługiwało ruch przychodzący czy wychodzący, czy planujesz dodatkowe usługi IVR, fax, mail, chat.
Dobór odpowiedniego rozwiązania możliwy jest dopiero po uzyskaniu bardziej szczegółowych informacji.

Pozdrawiam,
PS
Tomasz Mrowiec

Tomasz Mrowiec .:entrepreneur:.

Temat: Oprogramowanie Call Center

Paweł Soból:
Witam,
Z treści Twojego maila nie wynika jasno czy CC będzie obsługiwało ruch przychodzący czy wychodzący, czy planujesz dodatkowe usługi IVR, fax, mail, chat.
Dobór odpowiedniego rozwiązania możliwy jest dopiero po uzyskaniu bardziej szczegółowych informacji.

Pozdrawiam,
PS

W pierwszej fazie planuje uruchomienie kampanii wychodzacych. Dopiero w kolejnych fazach rozbudowe systemu o ruch przychodzacy. Natomiast elementy typu fax, mail, chat nie sa dla mnie priorytetowe, ale mozna je wykorzystac opcjonalnie.

Temat: Oprogramowanie Call Center

Jaki wolumen jest tej kampanii?
Jak „dobra” będzie baza rekordów do wydzwonienia?
Ilu konsultantów będzie jednocześnie pracować?
Mają mieć możliwość korzystania ze skryptu rozmowy?

Pozdrawiam,
PS
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Oprogramowanie Call Center

Witam, zapraszam do kontaktu z naszym inżynierem, chętnie udzieli konsultacji i przygotuje rekomendacje:)
Kontakt:
Marcin Sławiński
Biuro Analiz Biznesowych
i Projektów Teleinformatycznych
Webtel - Interactive Solutions
tel.: (022) 4621000 (recepcja)
msl@webtel.pl
http://webtel.pl

Proszę swobodnie się kontaktować i powołać się na mnie ;)
rp@webtel.pl
Pozdrawiam,
Rafał
Piotr P.

Piotr P. Architekt
Rozwiązania Contact
Center

Temat: Oprogramowanie Call Center

Tomasz Mrowiec:
Witam grupowiczów,
Czy możecie mi wskazać jakieś ciekawe oprogramowanie dla małego Call Center. Centralka zapewne będzie postawiona w oparciu o Asteriska, chodzi mi więc o jakieś oprogramowanie dla Agentów i Kierownika do zarządzania połączeniami, które mogłoby współpracować z tą centralką. Najwazniejszą dla mnie funkcją jest automatyczne wybieranie numerów telefonicznych dla Agentów i przeglądanie prostych statystyk połączeń.
Pozdrawiam,
TM

Jeżeli planujecie użycie Asteriska, to może warto zainteresować się CTI Genesys w wersji Express dedykowanej dla CC do 150 stanowisk (http://www.genesyslab.com).
Ewentualnie mogę polecić zespół deweloperski, który "uszyje coś na Waszą miarę" właśnie na Asterisku. W razie pytań proszę o kontakt na PW.
Marcin G.

Marcin G. Dyrektor Działu
Sprzedaży - Sektor
Finanse, Atende S.A.

Temat: Oprogramowanie Call Center

Tanie:

http://www.simtel.pl/content/view/60/53/
Piotr H.

Piotr H. Kierownik Sprzedaży
B2B, Kierownik
Sprzedaży Pośredniej
B...

Temat: Oprogramowanie Call Center

• Automatyczne wybieranie numerów (Predictive dialer). Pracownik otrzymuje tylko nawiązane połączenia.
• Interfejsy użytkownika i administratora w całości oparty na przeglądarce WWW.
• Pełna kontrola efektywności pracownika oraz wykonanych przez niego połączeń.
• Rejestracja rozmów.
• Podsłuchiwanie i przejmowania trwających rozmów.
• Obsługa zdalnych agentów.
• Prowadzenie automatycznych kampanii informacyjnych.
• Wysoka skalowalność rozwiązania. Obecne instalacje obsługują ponad 100 agentów.
• Prosta integracja z zewnętrznymi systemami obsługi klienta.
• Szczegółowe raporty z prowadzonych kampanii.
Takie rozwiązanie zostało wdrożone przez multitelecom.pl razem z obsługą wychodzącego ruchu IP z dwóch lokalicacji CC
zapraszam
Adam Olbert

Adam Olbert Psycholog, HR

Temat: Oprogramowanie Call Center

Witam

potrzebuję prostego-taniego rozwiązania do mini call center. mama bazę danych w excelu i optymalnie byłoby, klikając w komórkę w excelu wybierał numer (tak jak jest z hiperłączem).

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Oprogramowanie Call Center

Polecam oprogramowanie MCC - rumuńskiej firmy MediaTel.

tu jest link: http://www.dialogic.ro/en/default.asp

niedrogie i dobre, dostępne na wynajem.
Marcin Samiec

Marcin Samiec właściciel Softyn
(call center,
VoIP,.net,
outsourcing)

Temat: Oprogramowanie Call Center

Firma Softyn oferuje produkt o nazwie Teleinwazja

Oferujemy :
- dostęp przez www dla agentów, administratorów i menagerów
- skrypty wraz z wykazem danych pobieranych przez telemarketera
- bazy firm excel,historia kontaktu z firmą (CRM)
- automatyzacja pracy telemarketera (click2call)
- automatyczne generowanie dokumentów, pism i umów oraz raporty sprzedażowe
- integracja z MS Sharepoint, Asterisk,Trixbox (i pochodne)
i inne...

http://www.teleinwazja.pl/teleinwazjaMarcin Samiec edytował(a) ten post dnia 23.09.09 o godzinie 15:40

konto usunięte

Temat: Oprogramowanie Call Center

Tanie, sprawdzone, na Asterisku. http://www.thulium.pl
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: Oprogramowanie Call Center

firma która reprezentuję jest złotym partnerem firmy Altitude - kompleksowego oprogramowania dla call center.
Piotr Antczak

Piotr Antczak Key Account Manager

Temat: Oprogramowanie Call Center

Witam,
Proponuje ciekawe oprogramowanie do małego Call Center - Altar Contact Center Compact. Rozwiązanie to jest nawet o 2/3 tańsze od rozwiązania standardowego, co stanowi interesującą ofertę dla małych firm, które dotychczas - przy tworzeniu niewielkiego, inhouse'owego Call Center - korzystały z opensource'owych, nie zawsze spełniających ich oczekiwania, rozwiązań.

Więcej informacji:
http://www.altar.com.pl/wydarzenia/Altar%20Contact%20C...

W razie zainteresowania naszym rozwiązaniem zapraszam do kontaktu.Piotr Antczak edytował(a) ten post dnia 26.01.09 o godzinie 10:19
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Oprogramowanie Call Center

Hm... a co to jest "rozwiązanie standardowe"???????????
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: Oprogramowanie Call Center

tez chcialbym sie dowiedziec co tzn. standardowe? :)

tak czy inaczej jako kontrofertę moge zaproponować oprogramowanie Altitude Software (kontakt - priv) :)
Krzysztof Młynarczyk

Krzysztof Młynarczyk Open Source Call
Center

Temat: Oprogramowanie Call Center

Ja z wlasnego doswiadczenia polece kompletny, darmowy, opensource'owy system: vicidial http://eflo.net oparty na asterisku.

Mozliwosci - ogromne.

Moge pomoc przy wdrozeniu.Krzysztof Młynarczyk edytował(a) ten post dnia 02.02.09 o godzinie 11:41
Ewa Zakowicz

Ewa Zakowicz CEO Primocollect
Group Ukraine Russia
(>500 employees)

Temat: Oprogramowanie Call Center

Ok czy da się postawić call center 200 agentów na open source Asteriks? lub innym?

Czy ktoś ma doświadczenie?

Lub

które z rozwiązań komercyjnych daje najlepsze możliwości w stosunku do ceny
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Oprogramowanie Call Center

...to jak w tym starym kawale- da się prowadzić Wołgę 180 km/h po zakręcie 90 stopni? Tak- ale tylko raz :-)

Temat: Oprogramowanie Call Center

Michał Szybalski:
...to jak w tym starym kawale- da się prowadzić Wołgę 180 km/h po zakręcie 90 stopni? Tak- ale tylko raz :-)

he, he, tylko kto się odważy kierować ?

co do pytania - trochę się powtórzę, ale sądzę ( niebezpodstawnie :) że w CC na 200 agentów , najdrożsi są ludzie i zapewnienie im pracy, a nam zysku. Pakowanie więc tak dużego biznesu na niezbyt pewny choć tani sprzęt to dylemat typu - postawić biurowiec czy namioty.
Proponuję obliczyć stratę biznesu na np kilkugodzinnym przestoju.

Następna dyskusja:

QSMaster - nowe oprogramowa...




Wyślij zaproszenie do