Joanna W.

Joanna W. Specjalista ds.
Rekrutacji

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych w Internecie.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowych w internecie;
tworzenie powierzchni reklamowych w internecie;
budowanie bazy potencjalnych Klientów i utrzymywanie kontaktów z obecnymi;
tworzenie ofert handlowych;

WYMAGANIA:
doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług;
umiejętność obsługi komputera;
znajomość pakietu Office;
komunikatywność;
nienaganna dykcja;

OFERUJEMY:
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premie);
pakiet szkoleń sprzedażowych organizowanych przez firmę;
bardzo dobrą atmosferę w pracy;
praca w oparciu o umowę zlecenie;

Zachęcam do współpracy !

Joanna Hasińska
joanna.hasinska@nawigator-firm.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134
Anka K.

Anka K. właściciel, PHU ...

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Właśnie się przeprowadziłam do Wrocławia, mam duże doświadczenie w pracy w call center. Jakie firmy we Wrocławiu mają call center? W jakih firmach szukać pracy? Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.02.2014 o godzinie 10:47 z tematu "praca w call center we Wrocławiu - gdzie?"
Monika Popczyńska

Monika Popczyńska Kierownik, Kurier
Energetyczny

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

proszę o kontakt
monika.popczynska@teleoperator.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.02.2014 o godzinie 10:47 z tematu "praca w call center we Wrocławiu - gdzie?"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Grono Klientów z certyfikatami EN 15838 znaczeni się powiększyło...

Zapraszamy na nasze seminarium!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Jesteśmy LIDEREM na rynku polskim w branży RTV AGD.
Posiadamy ogólnopolską sieć sklepów detalicznych oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce http://euro.com.pl

Obecnie do naszego Contact Center poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Kierownik Contact Center

Miejsce pracy: Lublin
Region: lubelskie

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:

- zarządzanie zespołem pracowników (szkolenie, ocenianie, motywowanie) oraz organizacja pracy podległego zespołu
- odpowiedzialność za:
* wyniki sprzedażowe
* współpracę z logistyką
* jakość obsługi klienta
* terminowa realizację złożonych przez klientów zamówień
* optymalizację procesów
* przygotowywanie analiz, raportów i zestawień jakościowych oraz ilościowych na potrzeby przełożonych

Oczekiwania wobec kandydata:
- min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem
- doświadczenie w pracy w sklepie internetowym i znajomość rynku e-commerce będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość specyfiki pracy w contact center/call center poparte doświadczeniem
- doświadczenie w pracy na wskaźnikach
- silne nastawienie na realizację celów
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- umiejętność motywowania i budowania zaangażowanego zespołu
- dynamizm w działaniu
- umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
- wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia
- wykształcenie wyższe

Oferujemy:
- satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Justyna Celińska

Justyna Celińska Staffing Manager at
Intel

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

On behalf of our client, new operational sales contact centre established in Gdansk, Poland, where the emphasis is very much on quality and gaining results using a consultative approach with customers, this individual will manage, coach and develop one or more teams of Sales Advisors who are active in a target sales region.

The Sales Team Leader will be responsible for exceed sales and revenue targets for their target region as well as to manage the status of the sales pipeline to accurately forecast results. They will work closely together with the Sales Director Poland and other Regional Sales Managers in the Polish office to develop and ensure the highest level of performance of the Advisors in their region and the Enrolment department as a whole. They will have the authority to both approve and initiate disciplinary action for non-performers as well as rewarding those that perform by executing performance reviews for each Sales Advisor.

Ideal Candidate must have minimum of 2 years of outstanding experience in a management level position and 3 years of experience in a consultative sales environment and fluent English. Bachelors Degree required, Masters preferred. Experience working in international environment and proficiency in MS Office applications are highly desirable.

Our Client offers excellent professional development opportunities, favourable financial conditions and a full time job in a fast growing international company with stable employment conditions.

If you meet these criteria, do not hesitate to send your CV in English to celinska@hays.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 29.07.2014 o godzinie 14:52 z tematu "SALES TEAM LEADER WITH ENGLISH - job opportunity "
Justyna Celińska

Justyna Celińska Staffing Manager at
Intel

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

On behalf of our client, a leading global Business Process Management company located in Gdynia, we are currently recruiting for a person that will hold the position of Inbound Customer Service Team Leader with German.

The Inbound Customer Service Manager will be responsible for managing, recruiting and training the team of customer service specialists. Additionally Inbound Customer Service Team Leader is also responsible for cooperating with partner services and driving process improvement projects.

Ideal Candidate must have minimum 3 years of experience in a similar position in international organization and experience in contact centre environment. Fluent German language is a must.Knowledge of medical and health-care industry would be an asset. Additionally good analytical skills excel knowledge and interpersonal skills are required.

Our Client offers excellent professional development opportunities, favourable financial conditions and a full time job in a fast growing international company with stable employment conditions.

If you meet these criteria, do not hesitate to send your CV in English to celinska@hays.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 29.07.2014 o godzinie 14:52 z tematu "INBOUND CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER WITH GERMAN - job opportunity "
Magda Papierz

Magda Papierz HR Generalist

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Contact Center aktualnie do swojego zespołu poszukuje:
Kierownika Projektu
Lidera Zespołu Call Center
poniżej szczegóły ofert:
Kierownik Projektu w Warszawie i Elblągu
https://www.infopraca.pl/praca/kierownik-projektu/02-27...
Lider Zespołu
https://www.infopraca.pl/praca/lider-zespolu-call-cente...Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.06.17 o godzinie 11:57

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Witam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą pracy.

W związku z poszerzeniem zespołu poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym krakowskim biurze.

Do obowiązków na stanowisku, będą należeć:
• Kontakt z Urzędami Miast oraz Placówkami Oświatowymi w celu przedstawienia oraz sprzedaży usług szkoleniowych firmy,
• Koordynacja oraz administracja aktualnie realizowanych projektów firmy,
• Bieżące prace biurowe.

Nasze oczekiwania:
• Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
• Pewność siebie w kontaktach z ludźmi,
• Chęć rozwoju a dziedzinie sprzedaży oraz administracji biurowej,
• Organizacja pracy własnej,
• Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,

Mile widziane:
• Osoby uczące się,
• Doświadczenie w pracy z klientem i kontaktem telefonicznym.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie,
• Komfortowe warunki i wsparcie merytoryczne,
• Ciekawą i rozwojową pracę z wynagrodzeniem w systemie prowizyjnym (stała podstawa + % od zrealizowanych projektów),
• Dogodny dojazd. Biuro znajduje się w centrum Krakowskiego Kazimierza.

Realizujemy liczne projekty, które pomogą kandydatowi zaprezentować swoje uzdolnienia. Wybranym zaproponujemy poszerzenie zakresu wykonywanej pracy,
Dzięki specjalistycznym szkoleniom przygotujemy Cie do pracy na profesjonalnym poziomie.

Więcej o nas:
Facebook: https://www.facebook.com/krokus.pracownia.szkoleniowa/
Strona Firmy: http://www.krokus.edu.pl/

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy krokus.maciej@gmail.com

Prosimy również o zawarcie w swoim CV klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych.

Zapraszamy do współpracy.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia komercyjne




Wyślij zaproszenie do