Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: Nice vs. Witness

Mam prośbę - migrujemy Nice z 8.5 do 8.9 na Avaya IP Connect S8700. Z różnych powodów (głównie 'niegramotności' Nice) zaczynamy rozważać Witness-a.

Czy ktoś używający Witnessa, najchętniej z W-wy byłby skłonny zaprosić mnie na jakąś krótką wizytę z prezentacją tego narzędzia? Avaya z pewnością zorganizuje mi wizytę referencyjną, ale chodzi bardziej o praktyczną i koleżeńską wymianę doświadczeń niż oficjalne spotkanie. Chętnie się zrewanżuję wizytą u siebie.

Proszę o informację w tym wątku lub na priv.

Dzięki,

Michał Grabowski
Michał Ł.

Michał Ł. Menedżer IT

Temat: Nice vs. Witness

Co masz na mysli piszac "niegramotnosc" Nice? :)
Jak dokonasz juz porownania to licze na rzetelne porownanie obu rozwiazan ze strony uzytkownika :) osobiscie co do sysytemow nagrywania to poznalem tylko Nice oraz Retia wiec chetnie poslucham nie od sprzedawcow o innych rozwiazaniach
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Nice vs. Witness

Michał G.:
Mam prośbę - migrujemy Nice z 8.5 do 8.9 na Avaya IP Connect S8700. Z różnych powodów (głównie 'niegramotności' Nice) zaczynamy rozważać Witness-a.

Czy ktoś używający Witnessa, najchętniej z W-wy byłby skłonny zaprosić mnie na jakąś krótką wizytę z prezentacją tego narzędzia? Avaya z pewnością zorganizuje mi wizytę referencyjną, ale chodzi bardziej o praktyczną i koleżeńską wymianę doświadczeń niż oficjalne spotkanie. Chętnie się zrewanżuję wizytą u siebie.

Proszę o informację w tym wątku lub na priv.

Dzięki,

Michał Grabowski

No ja mam Witnessa Contact Store wdrażanego przez Avaya i jestem bardzo zadowolony. Jest dokładnie wszystko to co ma być. System jest stabilny i niezawodny. Może jedna drobna uwaga. Trzeba DOKŁADNIE dobrać do niego sprzęt! Serwer powinien być dokładnie taki jak w specyfikacji. Inaczej będą problemy przy instalacji. No i raczej nie szczędzić na wydajność, choć przy 30 stanowiskach nie odczujecie wolniejszej pracy. No i dostęp przez WWW. Nie trzeba nic instalować na stacjach klienckich też jest zaletą. Mieliśmy Retię w starym systemie TDM'owym. Spełniała swoje funkcje, ale Witeness jest wygodniejszy i stabilniejszy.
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: Nice vs. Witness

[author]Michał
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Nice vs. Witness

Dokładnie Nice to polityka gwiazdorstwa. Nice i Witeness mają bardzo zbliżone możliwości. Witness także jest stabilny i niezawodny a do tego tańszy i z Avayą akurat lepiej się integruje i to chyba przyznają już sami Avayowcy. Z tego co wiem to na Nice problemy mogą być w trybie Total Recording.
Michał Ł.

Michał Ł. Menedżer IT

Temat: Nice vs. Witness

Z tego co wiem to na Nice problemy mogą być w trybie Total Recording.
Total recording w Nice w przypadku monitorowania stacji poprzez CTI praktycznie nie istnieje zawsze kilka procent rozmow sie z jakiegos powodu nie nagra (o ile pamietam info od Nice to kolo 5%). Aby to osiagnac trzeba Nicea wpinac bezposrednio w linie agenckie i nagrywac wszystko co przychodzi, co nie jest ani zbyt tanie ani tymbardziej wygodne w zarzadzaniu zwlaszcza jezeli mamy kilkuset agentow ciagle migrujacych nie tylko po pietrach ale i lokalizacjach.

Ps Dyskusja samych Michalow widze ;)Michał Łunkiewicz edytował(a) ten post dnia 31.08.07 o godzinie 12:14
Mariusz K.

Mariusz K. Kierownik
Teleinformatycznego
Centrum Obsługi
Mieszkańca

Temat: Nice vs. Witness

Witajcie,
pracowałem na Nice`ie i obecnie na Witness`ie.
Cóż, może to kwestia przyzwyczajenia (na Nice około 5 lat) ale jako użytkownik wolę Nice pomimo mankamentów cenowo-dystrybucyjnych.
Avaya jak widzę dopiero powoli dochodzi do pewnych rozwiązań stosowanych przez Nice aby system for User był frendly :) Na przykład rozwiązania graficzne ułatwiające zarządzanie ruchem z poziomu supervisora.
Tabelki ze zmieniającymi się danymi to jakaś masakra!
Dużo też zależy jak przebiegną negocjacje - to fakt - i na co ewentualnie dystrybutorzy Nice się zgodzą w ramach dorzucenia Klientowi kilku gratisów.
Co do nagrywania, to chyba nie uniknie się strat i backup`ów choćby nie wiem co to było za cudo i jaki dystrybutor.

No i dyskusja już przestała być tylko Michałowa :)

Pzdr, M
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: Nice vs. Witness

A mnie nadal nikt nie chce zaprosić....
A ja chciałbym tego Witnessa zobaczyć w akcji

Upominam się nie śmiało... zrewanżuję się:)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Nice vs. Witness

Ja, jako Michał ;-) czuję się w obowiązku zabrać głos :-D. Przez długi czas funkcjonował tylko i wyłącznie NICE- w zasadzie bez żadnej alternatywy. Witness na naszym rynku pojawia siętak od mniej więcej dwóch lat. Myślę że spowodowane jest to właśnie gwiazdorskością NICE. Ich dziwnymi pomysłami licencyjnymi, ich dziwną polityką "upgrade jest to wulgaryzm, lepiej kupić nowy system". W pewnych sytuacjach sam NICE nie dawał sobie rady, twierdząc że coś zostanie usunięte w nowej wersji softu, a na patche nie ma co liczyć. No i na dobrą sprawę- dobrze działał tylko z Avaya :-). Witness ma znacznie zdrowszą politykę- nie oferuje np. za chore pieniądze starych serwerów z magazynu (bo tylko one są przez nich certyfikowane), tylko sugeruje minimalne wymagania sprzętowe- a klient, mając umowy korporacyjne, morze serwery kupić znacznie taniej.
U mnie koledzy zaczynają przygotowanie Witessa dla klienta, ale to jest Kraków, więc raczej nie sądze, żebyś był zainteresowany....
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Nice vs. Witness

Nic mnie do NICE nie przekona. Interface to kwestia przyzwyczajenia. NICE nie nagrywa wszystkiego w trybie Total Recording (bazując na doświadczeniach innych) i może być tylko traktowany jako nagrywarka szkoleniowa. Do tego jest znacznie droższy i ma beznadziejny support.
Jacek Brodowski

Jacek Brodowski Specjalista ds. IT,
Marie Brizard Wine &
Spirits Polska

Temat: Nice vs. Witness

Stalem sie bardzo niedawno szczesliwym/nieszczesliwym opiekunem Witnessa. Przez ten czas moge potwierdzic faktycznie stabilnosc dzialania i intuicyjnosc calego systemu.
Mi i osobom na nim pracujacym sie podoba.

Jedyne co mnie w jakims stopniu denerwuje to tryb Live Monitoring: trzeba co kazde polaczenia agneta wdzwaniac sie na nowo do systemu. Niby czasami udaje sie "przetrwac" kilka polaczen, ale to juz jest element losowy.

P.S. Co do wizyty i prezentacji, postaram sie zorientowac co i jak i poinformuje jakos.

Następna dyskusja:

Mam wielki projekt; potrzeb...




Wyślij zaproszenie do