Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC
Maciej Bartosiak:
Piotr S.:
poza tym "takie" narzędzia można powiązać z innymi procesami (np. rozwojowymi albo premiowymi) i wtedy większość rzeczy robi się automatycznie...
Tu się nie zgodzę
ale z czym się nie zgadzasz? bo poniżej nie napisałeś nic sprzecznego z tym co ja napisałem wcześniej :]
excel/access daje możliwość integracji danych praktycznie z każdym systemem-czego na pewno nie potrafią gotowe narzędzia.
praktycznie każde gotowe narzędzie (przynajmniej te dobre) ma możliwość eksportu danych do pliku excela, więc jest też możliwa integracja (przy dopisaniuu odpowiedniej wtyczki nic nie trzeba eksportować ręcznie, tylko dane zaciągają się automatycznie)...
Dla call center wdrożenie takiego oprogramowania (excel/access) to jednorazowy wydatek ok 5-10tys zł, a w zamian za to można integrować dane ze wszystkim tworząc doskonałe analizy.
tylko tu nie chodzi o samo wdrożenie narzędzia i gromadzenie danych... a bardziej o wykorzystanie tych danych...
Przykład praktyczny:
- analiza wpływu szkoleń na czas rozmowy konsultanta, a co za tym idzie oszacowanie opłacalności danego szkolenia.
tak naprawdę do tego to i excel nie jest potrzebny ;D
a tak bardziej serio, to zgadzam się, że excel/access w sprawnych rękach dużo mogą - tylko aby mogły być wykorzystywane wielostanowiskowo i automatycznie, to wymagają ogromnego ogarnięcia (muszą być dobrze zaprojektowane i odpowiednio przystosowane) - a to już jest nowy system (przynajmniej dla użytkownika końcowego)
Z doświadczenia wiem, że taki projekt może zwrócić się bardzo szybko, dając jednocześnie nowe obszary rozwoju.
i niezależnie czy to będzie excel czy jakies inne narzędzie - zwraca się :]
wiem, że excel/access też mogą - tylko w rozproszonym srodowisku jest to nieco trudniejsze...
Dlatego polecam firmę zewnętrzną do tworzenia takich rozwiązań ;)
zgadzam się :]
a dodatkowo firmą doświadczoną w danym obszarze (nie tylko pod względem programistycznym)
Pozdrawiam
P.