Jakub Świętochowski

Jakub Świętochowski Fotograf w Skrzynia
Marzeń Studio
Fotograficzne -
Jakub Ś...

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

Cześć,

przeszukałem forum, ale nie znalazłem podobnego tematu. Mianowicie, interesuje mnie, z jakich aplikacji lub/i narzędzi korzystacie, aby skutecznie zarządzać szkoleniami w CC. Co możecie polecić z dostępnych ofert na rynku? Na przykład ProgPol ma w ofercie program dostosowany do potrzeb działów HR.
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

W firmie u siebie będziemy wdrażali jakiś system do zarządzania miękkim hr (w tym moduł do zarządzania szkoleniami)...
mi najbardziej przypadło do gustu rozwiązanie Lumesse - ETWeb (możliwość instalowania poszczególnych modułów - w zależności od potrzeb)...

Ciekawe rozwiązania warte również uwagi to:
- mHR (nie pamiętam nazwy firmy)
- HRsys firmy HRtec

Nie wiem czy coś z tego podpasuje Ci - zależy to od Waszych potrzeb :]

Jeśli potrzebujesz namiarów na poszczególnych dostawców, to daj znać na priv.

Pozdrawiam
Piotrek
Maciej Bartosiak

Maciej Bartosiak IT CONSULTANT

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

a co takie narzędzia dają więcej niż excel / access ?
Jakub Świętochowski

Jakub Świętochowski Fotograf w Skrzynia
Marzeń Studio
Fotograficzne -
Jakub Ś...

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

Nie każdy posiada ekspercką wiedzę do stworzenia odpowiedniego narzędzia, które naprawdę będzie przydatne. Kiedy mogę, to szukam gotowych rozwiązań.
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

Może trochę nie na temat (za co przepraszam :)), ale jeśli poszukiwania zakończą się niepowodzeniem i będziecie myśleć nad rozwiązaniem dedykowanym to zapraszam do kontaktu. Nasz firma zajmuje się tworzeniem narzędzi wspierających pracę firm, tak więc z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem.
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

Maciej Bartosiak:
a co takie narzędzia dają więcej niż excel / access ?
zależy jakie narzędzia...

ale generalnie pozwalają na gromadzenie, przetwarzanie i wizualizację danych...
wiem, że excel/access też mogą - tylko w rozproszonym srodowisku jest to nieco trudniejsze...

poza tym "takie" narzędzia można powiązać z innymi procesami (np. rozwojowymi albo premiowymi) i wtedy większość rzeczy robi się automatycznie...

w małych organizacjach jest to oczywiście przerost formy nad treścią i niekoniecznie się opłaca, w dużych jest to naprawde spora oszczędność czasu...

pzdr
P.
Maciej Bartosiak

Maciej Bartosiak IT CONSULTANT

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

Piotr S.:
poza tym "takie" narzędzia można powiązać z innymi procesami (np. rozwojowymi albo premiowymi) i wtedy większość rzeczy robi się automatycznie...

Tu się nie zgodzę excel/access daje możliwość integracji danych praktycznie z każdym systemem-czego na pewno nie potrafią gotowe narzędzia. Dla call center wdrożenie takiego oprogramowania (excel/access) to jednorazowy wydatek ok 5-10tys zł, a w zamian za to można integrować dane ze wszystkim tworząc doskonałe analizy.
Przykład praktyczny:
- analiza wpływu szkoleń na czas rozmowy konsultanta, a co za tym idzie oszacowanie opłacalności danego szkolenia.

Z doświadczenia wiem, że taki projekt może zwrócić się bardzo szybko, dając jednocześnie nowe obszary rozwoju.
wiem, że excel/access też mogą - tylko w rozproszonym srodowisku jest to nieco trudniejsze...

Dlatego polecam firmę zewnętrzną do tworzenia takich rozwiązań ;)
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: Narzędzie/aplikacja do zarządzania szkoleniami w CC

Maciej Bartosiak:
Piotr S.:
poza tym "takie" narzędzia można powiązać z innymi procesami (np. rozwojowymi albo premiowymi) i wtedy większość rzeczy robi się automatycznie...

Tu się nie zgodzę
ale z czym się nie zgadzasz? bo poniżej nie napisałeś nic sprzecznego z tym co ja napisałem wcześniej :]

excel/access daje możliwość integracji danych praktycznie z każdym systemem-czego na pewno nie potrafią gotowe narzędzia.
praktycznie każde gotowe narzędzie (przynajmniej te dobre) ma możliwość eksportu danych do pliku excela, więc jest też możliwa integracja (przy dopisaniuu odpowiedniej wtyczki nic nie trzeba eksportować ręcznie, tylko dane zaciągają się automatycznie)...

Dla call center wdrożenie takiego oprogramowania (excel/access) to jednorazowy wydatek ok 5-10tys zł, a w zamian za to można integrować dane ze wszystkim tworząc doskonałe analizy.
tylko tu nie chodzi o samo wdrożenie narzędzia i gromadzenie danych... a bardziej o wykorzystanie tych danych...

Przykład praktyczny:
- analiza wpływu szkoleń na czas rozmowy konsultanta, a co za tym idzie oszacowanie opłacalności danego szkolenia.
tak naprawdę do tego to i excel nie jest potrzebny ;D

a tak bardziej serio, to zgadzam się, że excel/access w sprawnych rękach dużo mogą - tylko aby mogły być wykorzystywane wielostanowiskowo i automatycznie, to wymagają ogromnego ogarnięcia (muszą być dobrze zaprojektowane i odpowiednio przystosowane) - a to już jest nowy system (przynajmniej dla użytkownika końcowego)

Z doświadczenia wiem, że taki projekt może zwrócić się bardzo szybko, dając jednocześnie nowe obszary rozwoju.
i niezależnie czy to będzie excel czy jakies inne narzędzie - zwraca się :]

wiem, że excel/access też mogą - tylko w rozproszonym srodowisku jest to nieco trudniejsze...

Dlatego polecam firmę zewnętrzną do tworzenia takich rozwiązań ;)
zgadzam się :]
a dodatkowo firmą doświadczoną w danym obszarze (nie tylko pod względem programistycznym)

Pozdrawiam
P.



Wyślij zaproszenie do