Sebastian P.

Sebastian P. Starszy Specjalista
ds.
Teleinformatycznych
Contact Cen...

Temat: Nagrywanie na A4400

Witam, jakie systemy nagrywajace polecacie do wspolpracy z centrala Alcatel A4400 ? W chwili obecnej działam na Nice i Redat. Może macie jakieś doświadczenia z innymi systemami, ktore zdały u was egzamin i moglibyście coś polecić ewentualnie jakieś linki do stron.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Nagrywanie na A4400

Vocale, tańsze niż Nice i prawdopodobnie dla większości zastosowań równie dobre i tańsze. Problemem może być to, że jest robione przez brazylijczyków, a to wróży czasem zbyt luźną współpracę :)

Gdybyś potrzebował serszych informacji zapraszam na prv

Temat: Nagrywanie na A4400

Proponuję rodzime rozwiązania. Rejestratory dedykowane do Call Center, klasy Nica za niższą cenę. Sporo wdrożeń pod Alcatela i nie tylko. Po za tym producent i serwis na miejscu, nietypowe usługi integracyjne w razie potrzeby. Zapraszam na priv.
Pozdrawiam
AgnieszkaAgnieszka J. edytował(a) ten post dnia 09.09.09 o godzinie 11:15

konto usunięte

Temat: Nagrywanie na A4400

Z całym szacunkiem do rozwiazan firmy SIM, ale mówienie ze sa to systemy klasy NICE to chyba jednak daleko idace stwierdzenie.

Bartek

PS. NIe jestem specjalnym zwolennikiem tych systemow, osobiście wole Witnessa (Verint)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Nagrywanie na A4400

No to ja trochę (ale tylko trochę ;-)) SIM-a będę bronił. To w zasadzie jedyna firma z naszego rynku jaką znam, wykazująca się pewną kreatywnością, i chcąca coś zmieniać. Można z nimi porozmawiać na temat modyfikacji w systemie, uszycia pewnych rzeczy "pod klienta", itp. No i przynajmniej mają w miarę profesjonalne podejście, jeśli chodzi o ofertowanie. Przyznaję, że jeśli chodzi o cenę, gdy rejestrator SIM-a wyszedł mi na poziomie cenowym NICE, to mnie nieco przeraziło, ale sam wiesz, jak "user friendly" jest support NICE.
Nie porównuję ich z innymi producentami z naszego podwórka, ale jeśli ktoś zrobił rejestrator 5 lat temu, i od tego czasu w zasadzie nic nie zmienił (mówię tu o konkurentach SIM-a) to nie świadczy dobrze o nim.
Tak BTW- jakoś Verint jest bardziej przyjazny niż NICE.
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Nagrywanie na A4400

Ja używam Witnessa, ale słyszałem o supporcie NICE naprawdę masakryczne opinie.

Wsparcie Wintessa generalnie uważam za zbyt drogie jak na ważność systemu nagrywania w CC, choć sam system jest bardzo dobry.
Andrzej Mkulesza

Andrzej Mkulesza właściciel, praca na
własny rachunek

Temat: Nagrywanie na A4400

NICE się mocno poprawił, dobudowując wokół nagrywania (głosu, ekranów i interakcji na dodatkowych kanałach e-mail, chat i web collaboration) coś, czego naprawdę potrzebuje szef CC. Mówię tu o NICE Perform, który ponad nagrywaniem dorobił fantastyczne narzędzia do kontroli i pomiaru efektywności personelu. Najciekawsze są aplikacje do oceny, na których dość łatwo możecie zbudować ankiety oceny agentów z równoległym odsłuchem/podglądem ich rzeczywistych poczynań z klientami.

konto usunięte

Temat: Nagrywanie na A4400

Witam,
możnaby długo dyskutować o cenie Nice, ale moje spostrzeżenia są następujące:
- producent stał się elastyczny cenowo;

- posiada produkty porównywalne cenowo z konkurencją mniej zaawansowaną technologicznie (Retia, SIM). Oczywiście wtedy zapominamy o wodotryskach, takich jak analiza rozmów czy wyszukiwanie słów kluczowych, ale to jest sprawa bezdyskusyjna - nowoczesne technologie kosztują, a tu Nice wyznacza standardy;

- jego siłą jest integracja CTI, szczególnie ważna w Contact Center, gdzie na szybkość wyszukania rozmowy niemały wpływ mają informacje dodatkowe (imię i nazwisko agenta, login agenta, dane biznesowe przekazane z aplikacji agenta / CRM / bazy danych)

- nie do pobicia jest tzw. DRL, czyli dynamiczne nagrywanie, w którym z poziomu aplikacji definiujemy telefon/agenta, który ma zostać nagrany. Konkurencja długo nie była w stanie zaoferować podobnego rozwiązania;

- w przypadku integracji z Alcatelem nowością jest tzw. IP DRL, czyli aktywne nagrywanie aparatów IP. Jak do tej pory żaden z producentów nie zaproponował podobnego rozwiązania;

- a jeśli poszerzymy światopogląd poza Alcatela to zauważymy, że można dopiąc do systemu inne serwery telekomunikacyjne i wciąż posiadać spójny system nagrywania rozmów - jednolita archiwizacja, zarządzanie, archiwizowanie.

Tak więc pojawienie się wersji Perform znacznie zmieniło portfolio Nice. Jeśli zas mówimy o serwisie, to wiele zależy od partnera Nice (Nice nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży w Polsce) oraz warunków podpisanej umowy serwisowej.

Wiecej informacji na priv.

pozdrawiam,
Arek

konto usunięte

Temat: Nagrywanie na A4400

Arku,

Krótka polemika z mojej strony odnosnie tego co napisales:

>>- producent stał się elastyczny cenowo;

Tak, to prawda :-) elastycznosc cenow jest chyba dosyc powszechna w dzisiejszych czasach

>>- nie do pobicia jest tzw. DRL, czyli dynamiczne nagrywanie, w którym z poziomu aplikacji definiujemy telefon/agenta, który ma zostać nagrany. Konkurencja długo nie była w stanie zaoferować podobnego rozwiązania;

Dynamiczne nagrywanie systemów/telefonów IP Avaya, oferowaly zarówno NICE jak i Witness już od dobrych 5 lat. To nie nowosc.

Od siebie dodam, ze wg mnie NICE bije konkurentow na glowe (ciagle, chociaz slyszalem ze chce mu konkurowac np. eTalk) jesli chodzi o zaawansowane aplikacje analityczne (word spotting, emotion detection, itd). Mysle tez ze z NICE bedzie sie lepiej wspolpracowala odkad maja swoje biuro w Polsce. Ale poczekamy - pozyjemy :-)
Andrzej Mkulesza

Andrzej Mkulesza właściciel, praca na
własny rachunek

Temat: Nagrywanie na A4400

Re:
"
Dynamiczne nagrywanie systemów/telefonów IP Avaya, oferowaly zarówno NICE jak i Witness już od dobrych 5 lat. To nie nowosc.
"

Nie chodzi o dynamiczne nagrywanie systemów/telefonów IP tylko o rodzaj linku pomiędzy nagrywarką a systemem komutacyjnym. Od kilku lat to jest dostępne po E1-kach a od niedawna po IP.

konto usunięte

Temat: Nagrywanie na A4400

Witaj Bartku,
wszystko to prawda. Diabel jak zwykle tkwi w szczegółach, a rozmawiamy o A4400 / OXE, nie o Avaya :)
W przypadku OXE jest zasadnicza roznica pomiedzy rozwiazaniem nagrywaniem DRL (w nomenklaturze Avayi DS1) pomiedzy Nice a Witnessem: Nice korzysta z PCM i steruje nagrywaniem przez link CTI, Witness zas wykorzystywal karty PRA i protokol Q.SIG. Zyskiem Nice jest wiec wieksza elastycznosc rozwiazania.

Ale nie rozmawiajmy o TDM, podobno to IP jest przyszloscia swiata :)

pozdrowienia
Arek

konto usunięte

Temat: Nagrywanie na A4400

Vocale, tańsze niż Nice i prawdopodobnie dla większości zastosowań równie dobre i tańsze.

Witaj,
Vocal to ciut egzotyczna firma.
Moim zdaniem brak powaznego partnera utrzymujacego ten produkt dyskwalifikuje go na naszym rynku.

pozdrowienia
Arek



Wyślij zaproszenie do