Temat: Nagrywanie na A4400
Witam,
możnaby długo dyskutować o cenie Nice, ale moje spostrzeżenia są następujące:
- producent stał się elastyczny cenowo;
- posiada produkty porównywalne cenowo z konkurencją mniej zaawansowaną technologicznie (Retia, SIM). Oczywiście wtedy zapominamy o wodotryskach, takich jak analiza rozmów czy wyszukiwanie słów kluczowych, ale to jest sprawa bezdyskusyjna - nowoczesne technologie kosztują, a tu Nice wyznacza standardy;
- jego siłą jest integracja CTI, szczególnie ważna w Contact Center, gdzie na szybkość wyszukania rozmowy niemały wpływ mają informacje dodatkowe (imię i nazwisko agenta, login agenta, dane biznesowe przekazane z aplikacji agenta / CRM / bazy danych)
- nie do pobicia jest tzw. DRL, czyli dynamiczne nagrywanie, w którym z poziomu aplikacji definiujemy telefon/agenta, który ma zostać nagrany. Konkurencja długo nie była w stanie zaoferować podobnego rozwiązania;
- w przypadku integracji z Alcatelem nowością jest tzw. IP DRL, czyli aktywne nagrywanie aparatów IP. Jak do tej pory żaden z producentów nie zaproponował podobnego rozwiązania;
- a jeśli poszerzymy światopogląd poza Alcatela to zauważymy, że można dopiąc do systemu inne serwery telekomunikacyjne i wciąż posiadać spójny system nagrywania rozmów - jednolita archiwizacja, zarządzanie, archiwizowanie.
Tak więc pojawienie się wersji Perform znacznie zmieniło portfolio Nice. Jeśli zas mówimy o serwisie, to wiele zależy od partnera Nice (Nice nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży w Polsce) oraz warunków podpisanej umowy serwisowej.
Wiecej informacji na priv.
pozdrawiam,
Arek