Michał Kuliga

Michał Kuliga IT / Szkolenia /
Finanse osobiste

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

witam, planuje stworzyć duże call center w swojej firmie ale wiem że jest to czasochłonne a już dziś potrzebuje 1-2 stanowisk do prowadzenia mini call center.

chcę postawić komputer, telefon, tylko powiedzcie mi z jakich usług skorzystać przy wyborze operatora przez którego będę realizował połączenia?

blisko 100 telefonów dziennie na osobę po ok. 6 godzin zajętości lini.

Co możecie polecić? konkretne oferty, plany taryfowe.

dostawcy standardowi (tp, netia) czy operator internetowy? voip też wchodzi w grę.

proszę o pomoc
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Michał Kuliga:
witam, planuje stworzyć duże call center w swojej firmie ale wiem że jest to czasochłonne a już dziś potrzebuje 1-2 stanowisk do prowadzenia mini call center.

chcę postawić komputer, telefon, tylko powiedzcie mi z jakich usług skorzystać przy wyborze operatora przez którego będę realizował połączenia?

blisko 100 telefonów dziennie na osobę po ok. 6 godzin zajętości lini.

Co możecie polecić? konkretne oferty, plany taryfowe.

dostawcy standardowi (tp, netia) czy operator internetowy? voip też wchodzi w grę.

proszę o pomoc
Polecam się.
Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Na starcie proponuje skorzystac z rozwiazania typu Virtual Call Center.
Nie wymaga zakupu/instalacji jakiegokolwiek sprzetu oprogramowania, czy tez negocjacji umow z operatorem.
Wykpuje sie konto dla agenta.
Dostep do aplikacji poprzez panel WWW.
System posiada funkcjonalosc zaawansowanego Call Center.
Dwa poziomy zarzadzania: agent i supervisor.

Wiecej szczegolow na stronie firmy Cray Technologies: http://www.systemycallcenter.pl/docs/oferta/vcc.pdf

BTW. Pomysl zostal nagrodzony na konkursie 5 Forum Uslug Szerokopasmowych: http://konferencje.computerworld.pl/konferencje/broadb....
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Zdecydowanie telefonia Voip i tutaj polecam Halonet, gdyz faktycznie mają konkurencyjne stawki
http://www.halonet.pl/biznes/

Rozmowy na polskie stacjonarne 0,06 zł
Rozmowy na komórkowe 0,38 zł

,,Biznes stawia na telefonię internetową. Jest dużo taniej" Artykuł z money.pl

http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,31558,5798872,Bizn...
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Marzena Sawicka:
Zdecydowanie telefonia Voip i tutaj polecam Halonet, gdyz faktycznie mają konkurencyjne stawki
http://www.halonet.pl/biznes/

Rozmowy na polskie stacjonarne 0,06 zł
Rozmowy na komórkowe 0,38 zł
W tej sytuacji rozumiem chwalenie firmy halonet ;-), ale ktoś tu kręci... I to oficjalna strona halonetu...
http://www.halonet.pl/biznes/abonamenty
która jest niezgodna z podanymi dalej stawkami (korzystniejszymi)
http://www.halonet.pl/cennik
a które po zaczytaniu pełnej wersji cennika wracają do droższej "normy", czyli 0,08 netto / 0,43 netto.
A tak na poważnie, to podobne stawki dawno są do uzyskania bez VoIPu i niedogodności z nim związanych...

konto usunięte

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Panie Krzysztofie jak Pan zauważył to jest cennik standardowy dla każdego użytkownika - ciekawe którzy Polscy Klienci nie VoIPowi (nie duży biznes, który ma duże siły negocjacyjne) mają takie stawki.
Nie ma żadnego oszustwa w cenniku - 8-18 Polska to 8 groszy netto a 18-8 to 6 groszy netto. W przypadku CallCenters i generowania lepszego ruchu niż zwykli Klienci zawsze renegocjujemy stawki - co za pewne jest także i Pańską praktyką. Stawka na komórki pozostaje do wyboru przez Klienta i zawsze może to być 0,38 PLN netto (oczywiście poza połączeniami z PLAY).

Na dzień dzisiejszy obsługujemy kilka CallCenters, każde z nich się rozwija i co miesiąc zwiększa liczbę stanowisk. Żadne z nas nie rezygnuje i wszystkie są zadowolone. Największy Klient CallCenter HaloNet ma teraz ponad 60 stanowisk a to chyba jasno mówi że niedogodności VoIP to coraz większy mit.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Mateusz Aleksander Górecki:
Panie Krzysztofie jak Pan zauważył to jest cennik standardowy dla każdego użytkownika - ciekawe którzy Polscy Klienci nie VoIPowi (nie duży biznes, który ma duże siły negocjacyjne) mają takie stawki.
Nie mogę powiedzieć, poza tym - to nie jest kwestia klienta, tylko operatora, jego cenników i skłonności do ustępstw.
Nie ma żadnego oszustwa w cenniku - 8-18 Polska to 8 groszy netto a 18-8 to 6 groszy netto.
Więc mówienie o stawce 6 groszy w porze, w której pracuje większość CC może nie jest oszustwem (nie użyłem tego sformułowania), ale powiedzmy - mataczeniem, w rodzaju "ceny od...".
Największy Klient
CallCenter HaloNet ma teraz ponad 60 stanowisk a to chyba jasno
mówi że niedogodności VoIP to coraz większy mit.
Co mimo wszystko sytuuje tego klienta w grupie co najwyżej średnich CC, a jeśli to jest Wasz największy klient, nie ma się czym chwalić. Natomiast zgadzam się - VoIP staje się coraz bardziej normalna praktyką w miarę pojawiania się coraz lepszych łączy. Dowcip polega tylko na tym, że jeśli doliczyć cenę odpowiednio bezpiecznego (w sensie przepustowości) łącza, wynik finansowy nie jest już tak rewelacyjny. Sądzę, że w dłuższej perspektywie VoIP wygra, ale głównie z uwagi na łatwość implementacji dodatkowych usług, w rodzaju opisanych przez Michała (zapoznałem się, fajne !).
Slawomir Kubiak

Slawomir Kubiak Prezes
Zarzadu/Partner

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

...absolutnie podkreslam wypowiedzi Pana Krzysztofa.
Voip nie jest preferowanym rozwiazaniem dla CC. Co innego w klasycznej telefoni.
Przykladem byla wspolpraca z jednym z najwiekszych dostawcow Voip na rynku Polskim z ktorym mialem doczynienia.
CC 280 stanowisk, centrum Warszawy, 12 godzin produkcji, outbound predictive, 35%-40% overhead (wiecej polaczen na sekunde niz dostepnych miejsc konsultantow, oczekiwanie pomiedzy polaczeniami dla konsultanta 2-3 sek.) system Callcenter Aspect Ensamble Pro 6.0.
Voip po godzinie sie posypal i usterka nie byla do skonfogurowania. Kompletnie bezwladni technicy i bez pomyslu na usuniecie problemu. Efektem bylo przejscie na 11 lini E1 na zwyklej centrali Alcatel 4400.
Voip = home office = no Call Center
Ale dla ochrony Voip - punkty styku w miescie na centralach przy tych E1 terz sie zysypywaly :-)
PS. Na ruch terminowany do sieci GSM uzywamy u nas w centrali w
niemczech (400 stanowisk) GSM Gatewav (po polsku nazywia sie chyba to "bramka") Nie ma nic tansczego jak oplaty w sieci. Przyklad: Flatrate w sieci T-Mobile, oplata miesieczna 14,95 €, = 0,000016 €/min. = 0,000066 PLN a nie 0,38 PLN/Min.
Ps. Przepraszam za bledy w Polskim, los obcokrajowca.

Krzysztof Wie.rszelis:
Mateusz Aleksander Górecki:
Panie Krzysztofie jak Pan zauważył to jest cennik standardowy dla każdego użytkownika - ciekawe którzy Polscy Klienci nie VoIPowi (nie duży biznes, który ma duże siły negocjacyjne) mają takie stawki.
Nie mogę powiedzieć, poza tym - to nie jest kwestia klienta, tylko operatora, jego cenników i skłonności do ustępstw.
Nie ma żadnego oszustwa w cenniku - 8-18 Polska to 8 groszy netto a 18-8 to 6 groszy netto.
Więc mówienie o stawce 6 groszy w porze, w której pracuje większość CC może nie jest oszustwem (nie użyłem tego sformułowania), ale powiedzmy - mataczeniem, w rodzaju "ceny od...".
Największy Klient
CallCenter HaloNet ma teraz ponad 60 stanowisk a to chyba jasno
mówi że niedogodności VoIP to coraz większy mit.
Co mimo wszystko sytuuje tego klienta w grupie co najwyżej średnich CC, a jeśli to jest Wasz największy klient, nie ma się czym chwalić. Natomiast zgadzam się - VoIP staje się coraz bardziej normalna praktyką w miarę pojawiania się coraz lepszych łączy. Dowcip polega tylko na tym, że jeśli doliczyć cenę odpowiednio bezpiecznego (w sensie przepustowości) łącza, wynik finansowy nie jest już tak rewelacyjny. Sądzę, że w dłuższej perspektywie VoIP wygra, ale głównie z uwagi na łatwość implementacji dodatkowych usług, w rodzaju opisanych przez Michała (zapoznałem się, fajne !).
Paweł K.

Paweł K. Człowiek orkiestra

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Witam,
zgadzam sie z przedmówcami, że VOIP to chyba obecnie nieco za duże ryzyko na CC. W zależności od skali; bo pewnie do 10-15 stanowisk to jeszcze można uruchomić w SIPie. Dodatkowo trzeba wyskalować łącze dać porządny router, który podzieli pasmo albo kupić łącze dedykowane pod telefonię IP.

Jak rozumiem dla CC core business to dzwonienie i nie mozna sobie za często pozwolić na zrywanie, przesłuchy itp rzeczy. Przecież wszystko chodzi w publicznym necie. Wszystko zależy od kodeka, punktów styków itp. Nieco inne gwarancje są w zarządzanej telefonii IP, no ale tu ruch konfigurowany jest po E1; tak więc nie po publicznym necie.

Tak więc dla malutkiego CC można spróbować voipa, dla większego polecałbym tradycyjne PRA do centrali albo zarządzane IP.Paweł Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 08.01.09 o godzinie 17:00
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Paweł Kowalczyk:
Witam,
zgadzam sie z przedmówcami, że VOIP to chyba obecnie nieco za duże ryzyko na CC. W zależności od skali; bo pewnie do 10-15 stanowisk to jeszcze można uruchomić w SIPie.

Call Connect - w SIPie uruchomionych było duzo więcej niż 15 stanowisk
IP.Paweł Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 08.01.09 o godzinie 17:00
Marcin Samiec

Marcin Samiec właściciel Softyn
(call center,
VoIP,.net,
outsourcing)

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Zgadzam się z przedmówcami,
podobno nie ma dużego call center pracującego na VoIPie.
Chyba że się ktoś tu pochwali.

Zgadzam się też że małe call center na VoIpie się sprawdzają i mogę polecić konkretne rozwiązania.

konto usunięte

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

wyoutsourcuj to, np. u mnie. Mam specjalny produkt dla małych projektów.
aneta
Krzysztof Młynarczyk

Krzysztof Młynarczyk Open Source Call
Center

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Moze Betamaxowy: siptraffic ?

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

http://www.goldenline.pl/grupa/call-center-oprogramowanie
zapraszam do dyskusji.

konto usunięte

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Podbijam. Na razie znalazłem 3 grosze brutto za minute przez konto SIP. Szukam taniej lub oferujący abonament. Wykonuje około 2000 połączeń dziennie z 8 stanowisk. Jeśli ktoś coś wie na ten temat...proszę o info.
Bartosz Zadurski

Bartosz Zadurski Sukces osiągają
tylko Ci, którzy
mają odwagę podjąć
ryzyko.

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

PiOtR MaJeWsKi:
Podbijam. Na razie znalazłem 3 grosze brutto za minute przez konto SIP. Szukam taniej lub oferujący abonament. Wykonuje około 2000 połączeń dziennie z 8 stanowisk. Jeśli ktoś coś wie na ten temat...proszę o info.

Podzielisz się gdzie oferują 3 grosze?
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

PiOtR MaJeWsKi:
Podbijam. Na razie znalazłem 3 grosze brutto za minute przez konto SIP. Szukam taniej lub oferujący abonament. Wykonuje około 2000 połączeń dziennie z 8 stanowisk. Jeśli ktoś coś wie na ten temat...proszę o info.
Na stacjonarne skype ma ofertę zdaje się 4 EUR/m-c ale skype nie chodzi po SIPMateusz Kurleto edytował(a) ten post dnia 17.12.10 o godzinie 00:19

konto usunięte

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

Bartosz Zadurski:
PiOtR MaJeWsKi:
Podbijam. Na razie znalazłem 3 grosze brutto za minute przez konto SIP. Szukam taniej lub oferujący abonament. Wykonuje około 2000 połączeń dziennie z 8 stanowisk. Jeśli ktoś coś wie na ten temat...proszę o info.

Podzielisz się gdzie oferują 3 grosze?
http://www.dwagrosze.net/
Prot Haładaj

Prot Haładaj Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

PiOtR MaJeWsKi:

http://www.dwagrosze.net/

Sprawdziłeś to w praktyce? To na taki trochę krzak wygląda, z siedzibą w bloku mieszkalnym.
Dariusz Boniukiewicz

Dariusz Boniukiewicz Section One - Grupa
KAIZEN

Temat: mini call center - gdzie najtańsze połączenia?

no dobrze, sip sipem, ale moi zdaniem to się sprawdza jedynie jeżeli dzwonicie na stacjonarki i masz baardzo dobre łącze internetowe. Z tego co wiem (może się mylę) firmy typu freeconet itp mają zabójcze stawki na komórki, a wiele połączeń jest w tym kierunku...

Znajoma w swoim cc (4 stanowiska) zastosowała telefony Playa (na stacjonarki za free, dobra oferta na komorki).
Zaletą jest cena, wadą to, że nawet mimo, że jest to centrum dużego miasta to bywają problemy z jakością i trzeba kombinowć, aby były też połączenia przychodzące, bo Play nie bardzo lubi telemarketerów...

Następna dyskusja:

Szukam mini Call center + h...




Wyślij zaproszenie do