Temat: Meble do Call Center, co wybrać, na co zwrócić uwagę?

Szukam firmy lub wykonawców, którzy produkują meble do Call Center, zależy mi na dobrym stosunku jakość/cena. Czy w tym temacie możecie kogoś polecić?
Czy są jakieś normy regulujące rozmiar i rozmieszczenie stanowisk? Czy przy wyborze firmy/wykonawcy mam szczególne na coś zwrócić uwagę?
(Warszawa, około 40 stanowisk).Artur Czyżykowski edytował(a) ten post dnia 07.07.11 o godzinie 17:24
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Meble do Call Center, co wybrać, na co zwrócić uwagę?

Uderz do Macieja Żłobińskiego! - człowiek siedzi w tym po uszy :)
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Meble do Call Center, co wybrać, na co zwrócić uwagę?

Jeżeli chodzi o kwestie związane ze stawianiem call center to kluczowe kwestie prawne, które należy wziąć pod uwagę to na pewno:

1. Regulacje określające wymogi BHP pracy w Call Center
2. Regulacje prawne dotyczące ilości powierzchni przypadającej na pracownika w pomieszczeniach biurowych (Call Center)
3. Regulacje prawne dotyczące wyboru mebli biurowych do stworzenia ergonomicznego stanowiska pracy przy komputerze
4. Regulacje prawne dotyczące oświetlenia w pomieszczeniach biurowych
5. Wymogi prawne dotyczące poziomu hałasu w pomieszczeniach biurowych
6. Wymogi dla pomieszczeń higieniczno sanitarnych
7. Umywalnie (czyli coś ala łazienki)
8. Ustępy (tak się to ładnie prawnie nazywa, a chodzi o toalety)
10. Palarnia
9. Jadalnie (czyli popularnie zwane pomieszczeniami socjalnymi)
10. Pierwsza pomoc przedmedyczna
11. Wymogi ochrony przeciwpożarowej w Call Center

To wszystko trzeba ująć przy projektowaniu call center i jeszcze przed zakupem mebli i wyposażenia.

Rozporządzenia prawne nakładają na właściciela call center obowiązek organizowania stanowisk pracy w taki sposób, aby spełniały minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii w zakresie m.in:

• ilości powierzchni przypadającej na jednego pracownika
• mebli biurowych
• oświetlenia
• poziom hałasu
• ogrzewania i wentylacji

Dodatkowo musisz pamiętać, o obowiązku prawnym cyklicznej oceny warunków pracy call center, a wśród nich badania m.in.:

• rozmieszczenia elementów wyposażenia
• stan elementów wyposażenia
• obciążeń układu mięśniowo-szkieletowego oraz narządu wzroku pracowników
• obciążenia pracowników oświetleniem, hałasem i innymi czynnikami fizycznymi
• obciążenia psychicznego związanego ze sposobem organizacji pracy

To tak pokrótce najważniejsze rzeczy, nie chcę się reklamować, ale gdybyś potrzebował wsparcia zapraszam do współpracy - doradztwo przy uruchamianiu czy rozwijaniu call center to jeden z obszarów, w których się specjalizujemy.
Ze swoje strony możemy reprezentować Twoją firmę w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji, wniosków do właściwych urzędów.

Niestety, stety dziś jak obserwuję sama, można mieć świetny pomysł na biznes, ale pierwsza czy kolejna kontrola z któregokolwiek Urzędu jest w stanie doprowadzić nas do albo bankructwa, albo utraty wiary we wszystko... Urzędy działają w myśl zasady ,,Nieznajomość prawa szkodzi" i wbrew opiniom w mediach wcale nie są takie przychylne przedsiębiorcom. Mam przykład ostatnio z rynku gdzie kilka urzędów na raz powoli doprowadza jedną z firm do załamania.

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do