Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Marketing Intelligence 17 -18 września 2009

Witam Państwa.

Organizujemy ciekawą Konferencję (jedną z czterech tworzących "Intelligence in Business").

* Spotkanie najlepszych praktyków odpowiedzialnych za marketing
i obsługę klienta – Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
* Narzędzia prowadzące do utrzymania klienta podczas spowolnienia gospodarczego – AmRest, Tauron Polska Energia, UPC
* Dopasowanie strategii CRM i BI do sytuacji rynkowej – Raiffeisen Bank Polska, Alma Market, Grupa TP, Kulczyk Tradex, Bank BPH


Tylko u nas:

* najlepsze na rynku przykłady optymalizacji i pomiaru działań: Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
* zarządzanie lojalnością w trudnych czasach na przykładzie międzynarodowego doświadczenia Carlson Marketing
* sposoby skutecznego krzyżowania danych w oparciu o doświadczenia Banku BPH i Siemens Enterprise Communications
* uwagi i doświadczenie najlepszych graczy na rynku w zakresie obniżania kosztów, podnoszenia efektywności i zwrotu z inwestycji marketingowych

Wprowadzenie

Kryzys stał się impulsem do zmian, zarówno w metodach podejmowania decyzji, jak i sposobach wykorzystania narzędzi, które wspierają ten proces.

Nastały czasy, w których szczególnie analiza danych a co za tym idzie optymalizacja odpowiednio dobranych narzędzi marketingowych stają się atutem nie do przecenienia.

Firmy muszą oceniać perspektywy rynkowe swoich marek, niestety wiele z nich popełnia błąd: ogranicza koszty marketingowe na całej linii, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w przyszłości. My pokazujemy jak działania marketingowe optymalizować, które narzędzia w czasie kryzysu wykorzystać, a z których zrezygnować.

Skupmy się znów na kliencie – teraz bardziej niż kiedykolwiek stał się najważniejszy!

ZAPRASZAM!

W razie pytań proszę o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media

+48 603 33 66 23
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com