Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Konferencje w 2012 roku

Jako że robię zapotrzebowanie marketingowe na ten rok, mam pytanie. Jakie konferencje z branży CC mają się odbyć w tym roku? Znam kilka, ale może umyka mi jakaś niesamowicie fajna.

konto usunięte

Temat: Konferencje w 2012 roku

Michał,

podaj te, które znasz - chętnie sam bym wybrał się na coś ciekawego.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Konferencje w 2012 roku

Ja znam następujące:
http://www.forum-ccms.com/
http://silatelemarketingu.pl/
http://gigacon.org/call_center
http://konferencje.computerworld.pl/contact/
http://www.callcenter.maestry.pl/
http://www.zbp.pl/site.php?s=MTAwMTExMDA=
Jak widać organizatorzy (prócz BBM) uważają, że wciąż mamy 2011 rok i nie warto się starać
A tu:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium.htm
organizatorzy sprytnie schowali plan konferencji tak, że ja go nie znalazłem :-)
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: Konferencje w 2012 roku

A ktoś jeszcze jeździ na takie konferencje? Dla osób które prowadzą CC i znają się na rzeczy nie polecam żadnej w Polsce, mało odkrywczych tematów, bo większość profesjonalistów jednak strzeże swojego konw-how. Choć jestem dziś już freelancerem doskonale to rozumiem - duża konkurencja w branży. To co dzieje się w Polsce to w dużej części to prezentacje narzędzi i systemów - prawda Michale :)

Mogę natomiast polecić ten event i miło od czasu do czasu spotkać tam szanownych Kolegów
http://www.callcenterworld.de/en/
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Konferencje w 2012 roku

Michał i wszyscy związani z branżą dopiszcie do soich list Prezentację Forum Call Center
Zapraszamy do udziału wyjątkowym i bardzo ważnym dla nas i dla branży Customer Contact Center wydarzeniu. Spotkajmy się na prezentacji nowej inicjatywy – Forum Call Center.
Dowiesz się:
:: Jakie są założenia oraz cele Forum Call Center
:: Jaki działania będą i jakie już są realizowane
:: Jakie wartości przyjęliśmy za naszą misję i jak je rozumiemy
:: Co zyskasz włączając się w działalność Forum

Poznasz:
:: Plany Forum na najbliższy rok
:: Ludzi oraz partnerów, którzy wspierają Forum Call Center
:: Ludzi branży Customer Contact Center

Będziesz świadkiem:
:: Premiery platformy internetowej forumcallcenter.pl poznasz jej założenia, funkcje oraz plany dalszego rozwoju.

Otrzymasz:
:: Komplet informacji, materiałów i dokumentów członkowskich
:: Szansę przystąpienia do inicjatywy.

Zapraszamy
:: Managerów związanych z branżą Customer Conatct Center (Call / Contact Center inhouse i outsourcing, Biura zdalnej obsługi klienta, pracownie badań telefonicznych i elektronicznych, heplpdesk, dostawcy systemów teleinformatycznych, CRM, dostawców usług dla branży CCC - doradztwo, szkolenia, rekrutacja, działy telemarketingu)
:: Przedstawicieli organizacji branżowych, stowarzyszeń,
:: Przedstawicieli mediów

Wśród uczestników rozlosujemy upominki ufundowane przez naszych prartnerów.

Zarejestruj swój udział

Więcej informacji o Forum Call Center

Spotkanie jest bezpłatne

konto usunięte

Temat: Konferencje w 2012 roku

Termin i miejsce:
Termin: 14-15.11.2012r.
Miejsce: Warszawa Marriott

NOWY WYMIAR CALL/CONTACT CENTER

Najnowsze rozwiązania na polskim rynku!

„Nowy wymiar Call/Contact Center” - to praktyczne spotkanie, które w 100%-ach będzie poświęcone wszelkim nowinkom w zakresie zarządzania, poprawy jakości i efektywności Call/Contact Center. Aktualnie branża Call Center rozwija się w bardzo szybkim tempie, jednak na rynku jest wciąż mało przykładów, na których możemy się nauczyć i zrozumieć czy warto w dany innowacyjny system/rozwiązanie zainwestować. Nasze spotkanie służy wymianie doświadczeń i opinii wieloletnich praktyków. Wszelkie innowacyjne rozwiązania dla CC zostaną przedstawione wyłącznie na praktycznych biznes case’ach. Przedstawiciele takich firm, jak: Alior Bank, Orange Customer Service, Liberty Poland, Mondial Assistance, BEST, ZTM, AukcjeZiemi.pl, Altar podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem oraz opowiedzą o wdrożeniu różnego typu rozwiązań, a także odpowiedzą na ważne pytanie: jakie korzyści biznesowe przynosi dane wdrożenie.

Serdecznie zapraszam do udziału w spotkaniu.

Szczegóły
http://www.bmspolska.pl/Konferencje/nowy-wymiar-callco...
Kamila Gębarowska

Kamila Gębarowska Specjalista ds.
organizacji
konferencji, SW
Konferencje

Temat: Konferencje w 2012 roku

Serdecznie zapraszam na BEZPŁATNĄ konferencję CALL CENTER GIGACON, która odbędzie się 3 GRUDNIA 2012 w HOTEL NOVOTEL AIRPORT WARSZAWA.

Więcej informacji na stronie wydarzenia:

http://www.gigacon.pl/callcenter

Następna dyskusja:

Telemarketer roku




Wyślij zaproszenie do