Michał Tomasz
Małowiecki
Project Manager,
Service Manager,
Kierownik
Temat: Konferencja: Call Contact Center - bądźmy w kontakcie
Szanowni członkowie grupy Call Center / Contact Center. Jak co roku, na prośbę kolegi z Computerworld przekazuję Państwu informację dotyczącą kolejnej konferencji Call Contact CenterMichał Małowiecki
Szanowni Państwo,
Niebawem po raz kolejny spotkamy się w gronie wielu menedżerów na kolejnej edycji konferencji „Call Contact Center - bądźmy w kontakcie”. Również w tym roku współpracujemy merytorycznie przy konferencji z przedstawicielami Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W tegorocznym programie przygotowaliśmy dla Państwa wystąpienia bardzo interesujących prelegentów - praktyków, którzy podzielą się swoim bogatym doświadczeniem. Jak co roku zadbaliśmy o to, by konferencja była źródłem cennej wiedzy oraz inspiracji niezbędnych w codziennej pracy. Również w tym roku nie zabraknie interesujących tematów, w szczególności:
• Czas na standardy czyli wyznacznik jakości Contact Center.
Czy wiesz jakie znacznie dla twojego centrum obsługi mają nowe, formalne standardy?
• Lekcje z kryzysu. Gotowi na wzrost!
Pokażemy tych, którzy nie kłaniali się kryzysowi i potrafili skutecznie, z sukcesem zarządzać, sprzedawać i obsługiwać klientów.
• Relacje z dostawcą. Trudne czy łatwe?
Wykłady i dyskusja poświęcone temu „Czy dostawcy zwodzą klientów obietnicami rozwiązania wszystkich problemów z pomocą technologii”.
Zarejestruj się i poznaj:
• Jak uczynić z Call Contact Center dobrze prosperujący biznes
• Social media i e-marketing jako potencjał dla rozwoju usług Contact Center
• Najbardziej znaczące i pouczające przykłady wdrożeń rozwiązań Call Contact Center
• Nowy standard badań marketingu zintegrowanego
Na konferencji wystąpią m.in.: Jacek Barankiewicz, Datacontact, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Piotr Dzięcioł, Millennium Bank, Michał Sadowski, Internet Group, Cezary Schellenberg i Maciej Orzechowski, BNP Paribas Fortis Fortis Bank Polska, Aleksander Zdebel, ING Bank Śląski, Jerzy Kalinowski, KPMG, Rafał Jarosz i Beata Hoffman, Proceo Hoffmann Consulting Group, Mateusz Jaworowski i Janusz Matuszewski, Millward Brown SMG/KRC
Więcej informacji: http://contact2010.computerworld.pl
"Call Contact Center – bądźmy w kontakcie!” - 21 i 22 kwietnia 2010, Warszawa, Hotel Marriott. Zapraszamy!
Andrzej Maciejewski, Computerworld