Sławomir Walo

Sławomir Walo New Business
Manager, Marketing
House (part of
HAVAS)

Temat: Komunikacja z uzytkownikami call center

Witam

interesują mnie kanały komunikacji: mailowy i SMS oraz fora dyskusyjne.

W jaki sposób komunikujecie się poprzez maila z użytkownikami - formularze na stronach, wysyłka zbiorowa informacji do użytkowników o nowych promocjach, produktach, poprawkach itp?

Macie moze jakieś polecane narzędzia do wysyłki mailingów?

Drugi interesujacy temat to fora interentowe:
Proszę o podzielenie sie doswiadczeniem z implementacją for dyskusyjnych i ich wpływie na ilosć telefonów i kontaktów?
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Komunikacja z uzytkownikami call center

My napisaliśmy własne narzędzia to innych kanałów kontaktów. Przychodzą do nas SMSy Faksy Maile i zwykłe listy. SMSy zwykle przychodzą w odpowiedzi na SMSa wysyłanego przez nas. Trafiają do bazy danych gdzie już wszystko można z nimi zrobić. Z mailem jest gorzej bo nasza grupa docelowa raczej z maila nie korzysta. Banki np. mają formularz na swojej stronie WWW. W przypadku większej ilości mailów warto wymóc na piszącym wybranie kategorii czego mail może dotyczyć i wrzucić na odpowiednią skrzynkę. Często systemy mają odpowiednie moduły do obsługi takich skrzynek i również przydzielają agentowi maila do odpisania. Jak jest mniejszy ruch przychodzący wówczas konsultanci widzą w skrzynce maile i po kolei na nie odpisują. Faksami z kolei przychodzą różne załączniki. Tutaj każda grupa ma swój numer faksu dzięki temu system wie jaka osoba ma go przeanalizować i opisać i dołączyć do klienta.

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do