Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: jakie stawki??

Ta grupa powstała m. in. po to, aby wymieniać się informacjami. Jeśli uważa Pani, że stanowi to starannie chronione know how i atrybut przewagi konkurencyjnej CCP, to proszę się z nimi nie dzielić i tyle.

Osobiście nie mam z tym żadnego problemu, podejrzewam jak większość z nas tutaj. Wiele osób z tej branży się zna a nawet jak nie to łatwo się poznać. Nie widzę żadnego problemu, aby te informacje zdobyć innymi drogami.

Jeśli chcemy stworzyć porządną grupę dyskusyjną w zakresie call center, o czym była mowa w innych wątkach, proponuję darować sobie tego typu wycieczki:)

pzdr.

Michał

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Chcę zwrócić uwagę także na samych agentów i liderów, którzy niekoniecznie chcą aby całe goldenline wiedziało ile oni zarabiają :/

Zaraz dojdziemy do wątków ile płacić supervisorom, następnie managerom itp.

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Michał G.:
Ta grupa powstała m. in. po to, aby wymieniać się informacjami.

Tak własnie!!! uzył Pan własciwego słowa:

1. WYMIENIAĆ informacje, a nie WYCIĄGAĆ od innych,

2.pisać własne teksty na stronach www, a nie przepisywać od konkurencji,
3.prowadzić własne badania rynku, a nie publikowac cudze jako własne,
4.udzielać się aktywnie w roznych ankietach prowadzonych przez firmy badajace rynek call center, żeby te badania były bardziej wiarygodne, a nie czekac, jak inni to zrobią i żerowac na cudzej pracy
5. pisac prawdę na stronach www, a nie bzdety typu (cytaty ze stron):"pracujemy dla wszystkich liderów rynku", "jesteśmy niekwestionowanym liderem rynku call center", "posiadamy najwiekszą liczbę stanowisk", "naszym celem jest UTRZYMANIE POZYCJI LIDERA NA RYNKU CALL CENTER (firma istniejąca rok na rynku), "nasze referencje :największe firmy, banki, operatorzy telekomunikacyjni z klauzulą poufności".

Jakoś nikt nie kwapi sie na wlasnym podworku (www) do udzielania szczegolowych informacji, ktore nie sa przedmiotem klauzul poufności lub stosuje nieuczciwą reklame pisząc nieprawdę?

jesli firmy beda dalej uprawialy takie praktyki na wlasnym stronach, to tym bardziej nie widze szans na "porządną" uczciwą grupe dyskusyjną
PS - ciekawe, ze nie widzę tez chętnych na dzielenie się informacją np. o wysokosci płac w inhousach, o sposobach na zatrzymanie rotacji itp. Dlaczego na konferencjach nikt nie chce o tym mowić?

Nie oszukujmy sie, nie ma ludzi do pracy w call center, wiec takie informacje sa elementem przewagi konkurencyjnej i nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie się pozbawiał wypracowanego przez lata know-how, ile placic, jak motywowac i jak utrzymac pracownika.

konto usunięte

Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: jakie stawki??

katarzyna s.:

Przykro mi, ale "religijnie" się z Panią nie zgadzam. Dziwię się, że PR-owiec się "czepia":
5. pisac prawdę na stronach www, a nie bzdety typu (cytaty ze stron):"pracujemy dla wszystkich liderów rynku", "jesteśmy niekwestionowanym liderem rynku call center", "posiadamy najwiekszą liczbę stanowisk", "naszym celem jest UTRZYMANIE POZYCJI LIDERA NA RYNKU CALL CENTER (firma istniejąca rok na rynku), "nasze referencje :największe firmy, banki, operatorzy telekomunikacyjni z klauzulą poufności".

Każda pliszka swój ogonek chwali:) Chyba nie oczekuje Pani na WWW samokrytyki w rodzaju - "jesteśmy na samym końcu stawki".
Jakoś nikt nie kwapi sie na wlasnym podworku (www) do udzielania szczegolowych informacji, ktore nie sa przedmiotem klauzul poufności lub stosuje nieuczciwą reklame pisząc nieprawdę?

Kontent Web-ów raczej nie jest dostosowywany pod potrzeby konkurencji. Piszę się to, co może zainteresować klienta, media i inne opiniotwórcze środowiska
jesli firmy beda dalej uprawialy takie praktyki na wlasnym stronach, to tym bardziej nie widze szans na "porządną" uczciwą grupe dyskusyjną

A co ma piernik do wiatraka?
PS - ciekawe, ze nie widzę tez chętnych na dzielenie się informacją np. o wysokosci płac w inhousach, o sposobach na zatrzymanie rotacji itp. Dlaczego na konferencjach nikt nie chce o tym mowić?

Był bardzo ciekawy i dobrze oceniony warsztat pt. "Zatrzymaj tych na których Ci zależy" na ostatniej konferencji "Siła telemarketingu". Bardzo otwarcie wymienialiśmy się tam informacjami, zarówno in house jak i outsourcing. O przewagach in house w tej kwestii chętnie się z Panią podzielę:)

Jestem trochę z boku, bo reprezentuję in house, ale mam wrażenie że własnie ten wyścig szczurów w outsorcingu cc jest jednym z powodów braku integracji środowiska cc.

I zupełnie się nie zgadzam, że "tajne/ poufne" stanowi to jakikolwiek atrybut przewagi konkurencyjnej. Prosty przykład - jeśi ktoś będzie chciał poznać/ skopiować know how CCP to wynajmie head huntera, aby Wam wyjął coacha, project managera itd. I wbrew pozorom będzie to dość niski koszt pozyskania tych informacji
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: jakie stawki??

Rafał B.:
Chcę zwrócić uwagę także na samych agentów i liderów, którzy niekoniecznie chcą aby całe goldenline wiedziało ile oni zarabiają :/

Zaraz dojdziemy do wątków ile płacić supervisorom, następnie managerom itp.

to jest argument - dlatego ja np. odpowiedziałem na priv.
z tym, że bardziej tu chodzi o dochowanie standardów tzn. aby nie podawać publicznie informacji, które stanowią tajmnicę wynagrodzenia. Natomiast wystarczy zajrzeć na fora typu gazeta.pl, aby zobaczyć że sami zainteresowani wymieniają się tymi stawkami zupełnie swobodnie:)

Następna dyskusja:

Stawki połączeń




Wyślij zaproszenie do