Ewa Z.

Ewa Z. SZUKAM PRACY

Temat: jak pokonać obiekcje klienta ?

Interesuje mnie sposób pokonania obiekcji klienta podczas rozmowy telefonicznej i w osobistym spotkaniu ? Jak odpowiadać na obiekcje typu: nie interesuje mnie to , sam przyjdę do Banku jak będę coś potrzebował, mam już jeden kredyt i nie chcę kolejnego itp.

konto usunięte

Temat: jak pokonać obiekcje klienta ?

To zależy na jak wiele możesz sobie pozwolić, gdzie leży sedno sprawy i oczywiście co najważniejsze- co chcesz zyskać przez taką wymienię argumentów. Ze swojego doświadczenia napiszę, że tak naprawdę do każdego trzeba mieć indywidualne podejście. Jeden człowiek potrzebuje argumentów, konkretyzacji, faktów... inny "po łebkach" do sedna sprawy. Ja zwykłem używać "parafrazy" i "odzwierciedlenia", można zastosować silne strony, argumenty, które mogą przekonać klienta. Niestety w takiej sytuacji, mimo tego że zawsze poziom satysfakcji jet najważniejszy, trzeba reprezentować firmę i wypośrodkować :) pozdrawiam, M
Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: jak pokonać obiekcje klienta ?

Ewo, czy Ty nie masz dostępu do szkoleń, trenera firmowego lub osoby w firmie (managera), do której możesz się zwrócić o pomoc przy tego typu wątpliwościach...

Następna dyskusja:

Obiekcje klienta




Wyślij zaproszenie do