Ewa Z. SZUKAM PRACY
konto usunięte
Temat: jak pokonać obiekcje klienta ?
To zależy na jak wiele możesz sobie pozwolić, gdzie leży sedno sprawy i oczywiście co najważniejsze- co chcesz zyskać przez taką wymienię argumentów. Ze swojego doświadczenia napiszę, że tak naprawdę do każdego trzeba mieć indywidualne podejście. Jeden człowiek potrzebuje argumentów, konkretyzacji, faktów... inny "po łebkach" do sedna sprawy. Ja zwykłem używać "parafrazy" i "odzwierciedlenia", można zastosować silne strony, argumenty, które mogą przekonać klienta. Niestety w takiej sytuacji, mimo tego że zawsze poziom satysfakcji jet najważniejszy, trzeba reprezentować firmę i wypośrodkować :) pozdrawiam, MEwa B. marketing, podróże
Temat: jak pokonać obiekcje klienta ?
Ewo, czy Ty nie masz dostępu do szkoleń, trenera firmowego lub osoby w firmie (managera), do której możesz się zwrócić o pomoc przy tego typu wątpliwościach...Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » Obiekcje klienta -
-
Call Center / Contact Center » Jak profesjonalnie radzić sobie z telemarketerami? -
-
Call Center / Contact Center » telefoniczne centrum klienta -
-
Call Center / Contact Center » Portal o tematyce związanej z obsługą klienta i call center -
-
Call Center / Contact Center » Raport Forum Call Center: Standardy Obsługi Klienta 2012 -
-
Call Center / Contact Center » „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta” -
-
Call Center / Contact Center » Podstępy, sztuczki i triki. Jak klienci sobie radzą w... -
-
Call Center / Contact Center » Jak wygrać z telemarketerami ;-) -
-
Call Center / Contact Center » Jak może działać słaby system PDS -
-
Call Center / Contact Center » Jak pozyskać zleceniodawcę? -
Następna dyskusja: