Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: Interactive Intelligence

Witam,

Proszę Was o opinie na temat rozwiązania Customer Interaction Center 3.0 firmy Interactive Intelligence

Macie jakies doswiadczenia, jakie są Wasze odczucia ?

Dzieki
Marcin Soból

Marcin Soból IT Administrator,
Bank DnB NORD Polska
SA

Temat: Interactive Intelligence

Wersja 3.0 jest chyba dosc swieza wiec trudno bedzie Ci znalezc kogos kto powie jak to sie sprawuje.
Jesli chodzi o poprzednia wersje to nie mam na co narzekac.
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Interactive Intelligence

Nam się udało zarówno poprzednią jak i obecną wersję już poznać conieco, lecz to bardziej rozmowa na kanał głosowy bardziej:))Rafał J. edytował(a) ten post dnia 23.02.09 o godzinie 16:05

Temat: Interactive Intelligence

Dlaczego tylko na telefon?

Ja jestem przed zmianą InIn na ver 3.0 - napisz, proszę, o Waszy doświadczeniach i o faktycznych i przydatnych zmian dla ostatecznego użytkownika.
Mnie szczególnie interesuje opcja tworzenia i konfigurowania własnych raportów z czym w obecnej wersji, której używam, nie uświadczam...

Ciekawe czy działa to lepiej niż w Genesis (możliwości konfiguracji danych i edytowania ich prezentacji)?Jacek Bartnicki edytował(a) ten post dnia 22.02.09 o godzinie 00:23
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Interactive Intelligence

Jacek Bartnicki:
Dlaczego tylko na telefon?

Ponieważ pytanie było zbyt ogólne, co by się rozpisać należało zbytecznie:)
Mnie szczególnie interesuje opcja tworzenia i konfigurowania własnych raportów z czym w obecnej wersji, której używam, nie
uświadczam...

Czy używaliście Report Assistant'a ? Czy chodzi tylko o raporty historyczne, czy też dashboard statystyk realtime?

Ciekawe czy działa to lepiej niż w Genesis (możliwości konfiguracji danych i edytowania ich prezentacji)?

Myślę, że dużo zależy co kto potrzebuje i jakie ma gusto:) i co w tym kontekście znaczy 'lepiej'? - więcej, ładniej, szybciej, prościej???:)))

konto usunięte

Temat: Interactive Intelligence

CIC 3.0 wprowadziło sporo ulepszeń, w stosunku do swojej poprzedniej wersji. Fakt, jest to w miarę świeża wersja, ale w niczym jej to nie ujmuje (łatki nie ważą przynajmniej po 600 MB).
Jak to zauważył poprzednik, do custom raportów służy Report Assistant (jeśli mnie nie myli to tylko na MS SQL),
+ wbudowany konfigurator IP-Phone'ów (posiadając MAC telefonu, wystarczy tylko wpiąć go do sieci)
+ szyfrowane nagrania
+ wsparcie TLS,SRTP
+ mocno poprawiony i rozbudowany Interaction Dialer
+ inne

konto usunięte

Temat: Interactive Intelligence

Daniel, jak widze jestes konsultantem znajacym ININ, wiec mam pytanie. Jaka skutecznoscia rozpoznawania sygnalów chwali sie dialer ININ? Pytam bo o tej skutecznosci dialera InIn nic nie znalazlem w ogolnie dostepnych materiałach.

konto usunięte

Temat: Interactive Intelligence

Bartek,
Niestety nie znam dokładnej liczby jeśli chodzi o taką skuteczność, ale z tego co mi wiadomo jest ona bardzo wysoka.
Analizy dokonuje nie CIC ale Interaction Gateway (brama E1 -> SIP).
Dodatkowo, z pomocą supportu można odpowiednio dostroić taką bramę do sygnałów przesyłanych w Polsce.
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Interactive Intelligence

Ja jestem w trakcie wdrożenia ININ wersja 3.0 jak wdrożę to się wypowiem ;-)
Bartek - telefon do mnie znasz.
Andrzej Mkulesza

Andrzej Mkulesza właściciel, praca na
własny rachunek

Temat: Interactive Intelligence

A przetestowałeś ich pilotem, czy już podpisałeś kontrakt?
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Interactive Intelligence

Pilotem oczywiście. Dopiero potem były ostateczne rozmowy.
Nie wyobrazam sobie zakupu nowych rozwiązań bez testów.
Andrzej Mkulesza

Andrzej Mkulesza właściciel, praca na
własny rachunek

Temat: Interactive Intelligence

Ja miałem bardzo negatywne opinie na temat różnicy pomiędzy tym co obiecują a tym co mogą dostarczyć w systemie produkcyjnym. Moim zdaniem ewidentnie kupują udział w rynku (cena), co oznacza że ich handlowcy są bonusowani od pozyskanych klientów a nie od zyskowności. Niby dobrze dla klienta (konkurencja) ale strasznie krótka kołdra. model podobny do zagranicznych banków, którym dobrze żarło a teraz tylko PKOBP trzyma się dobrze, bo był konserwatywny.
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Interactive Intelligence

Te opinie są z konkretnych wdrożeń? mógłbyś podzielić się wiedzą o co dokładnie chodziło z tym niewywiązywaniem się z obietnic i w jakiej branży? bo z Twojego profilu na goldenie niewiele wynika na ile jesteś związany z branżą call center.
Andrzej Mkulesza

Andrzej Mkulesza właściciel, praca na
własny rachunek

Temat: Interactive Intelligence

Nie szukaj w moim profilu tylko u klientów, którzy już w to weszli. Nie dam Ci nazw tych banków, ale łatwo znajdziesz. Weź na tapetę co najmniej bank należący do bardzo bogatego polaka i bank należący do dużego, komercyjnego banku zza zachodniej granicy. W tym drugim proponuję znaleźć osobę, która pożegnała się ze stanowiskiem przy okazji budowy CC. Zresztą, w całej branży już szumi.

konto usunięte

Temat: Interactive Intelligence

Ktoś tutaj uprawia czarny PR jak widzę. Panie Andrzeju, proszę o podanie KONKRETNYCH informacji - lub powstrzymanie się od rozpowszechniania nieprawdziwych plotek.

Piszę w imieniu i z upoważnienia Interactive Intelligence, ponieważ zajmuję się zawodowo działaniami public relations dla tej firmy.

W imieniu Marcina Grygielskiego, który reprezentuje oddział polski - zachęcam wszystkich potencjalnie zainteresowanych do kontaktu bezpośredniego na maila: marcin.grygielski@inin.com. Jeśli słyszeli Państwo informacje o nieudanych wdrożeniach lub problemach z systemem - nic prostszego niż sprawdzić to osobiście. Interactive Intelligence chętnie udostępni bezpośredni kontakt do każdego swojego klienta.

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr Cheaks

Piotr Cheaks Student, PW

Temat: Interactive Intelligence

Mam takie pytanie, moja firma korzysta z II, mamy interaction client 3.0. CC jest spore ok. 50 osob. Czy jest możliwość przekierowania połączeń przychodzących do kilku osób. Nie chodzi mi o to, że tylko te osoby dostają połączenia. Tylko, że np. mają wysoki priorytet co do połączeń przychodzących i jeśli są wolne, tzn. nie rozmawiają z nikim, poł. przych. będą najpierw kierowane do nich, a później dopiero do osób następnych jeśli dana osoba z takim wysokim priorytetem rozmawia. Prosze o możliwie szybką odpowiedz. Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Interactive Intelligence

Bardzo fajny produkt - drogi, kustomizacje cholernie drogie,
rozbudowa droga. O wsparciu z naszego kraju koledzy mają średnie opinie ( nie chcę tu nikogo urazić - tak mówią koledzy, którzy pracują z tym rozwiązaniem ) Przez 10 lat widziałem masę rozwiązań CC w praktyce. InIn zasługuje na pozytywną opinię z zaledwie kilku użytecznych ... reszta to totalny szit. Jest przemyślany i dopracowany Moim zdaniem problemem takich rozwiązań jest to, że są drogie a dwa kustomizacja, biznes chce optymalizacji i ok. mamy kolejkowanie, dialer, skryty i fajnie, lecz zawsze czegoś brakuje i tutaj zaczyna się problem kto to dorobi i za ile.. i często suma po pięknej prezentacji, pilocie obiecankach jest taka, że klient płaci masę kasy za rozwiązanie, które owszem spełnia zakładaną rolę, ale nie wykonuje zadania w 100% i znowu trzba zatrudniać ludzi do translacji biznesu na technikę i vice versa co skutkuje podnoszeniem kosztów z każdym nowym projektem. A więc reasumując InIn dobry jako rozwiązanie, lecz nie jest idealne do środowisk, które wymagają ścisłego zoptymalizowanego flow biznesowego czyli nadal pozostaje kolejnym rozwiązaniem contact center.Rafał Dąbrowa edytował(a) ten post dnia 15.11.11 o godzinie 22:07

konto usunięte

Temat: Interactive Intelligence

Rafał Dąbrowa:
Bardzo fajny produkt - drogi, kustomizacje cholernie drogie,
rozbudowa droga. O wsparciu z naszego kraju koledzy mają średnie opinie ( nie chcę tu nikogo urazić - tak mówią koledzy, którzy pracują z tym rozwiązaniem ) Przez 10 lat widziałem masę rozwiązań CC w praktyce. InIn zasługuje na pozytywną opinię z zaledwie kilku użytecznych ... reszta to totalny szit.

Czy można kolegę Rafała poprosić o konkretne przykłady?

konto usunięte

Temat: Interactive Intelligence

Chcesz znać konkretne przykłady rozwiązań?

Następna dyskusja:

Marketing Intelligence 17 -...




Wyślij zaproszenie do