Piotr Kaluba

Piotr Kaluba Research Director

Temat: infolinia: średni czas oczekiwania - wskaźnik ASA

witam Wszystkich,
mam pytanie: jaki czas kryje się pod nazwą wskaźnika ASA (avarage speed of answer)?

W momencie dzwonienia na infolinię najpierw słychać jeden/czasem dwa sygnały. Później ok. 10 sek. trwa komunikat informacyjny, po którym słychać melodyjkę (konsultant ma obowiązek odebrać telefon).

Od którego momentu liczymy średni czas oczekiwania? po komunikacie?

pozdrawiam
piotr

konto usunięte

Temat: infolinia: średni czas oczekiwania - wskaźnik ASA

Po połączeniu z IVRem, Klient zazwyczaj „błądzi” - ma dwie możliwości - albo wysłucha komunikatów IVRowych i to mu wystarczy, lub wybierze opcje "połącz z Konsultantem" - od tego momentu liczy się czas oczekiwania na połączenie.

konto usunięte

Temat: infolinia: średni czas oczekiwania - wskaźnik ASA

Piotrze,
jak dla mnie ASA jest to czas ktory klient czeka po wyjsciu z IVR'a na infolinii do momentu odebrania przez agenta.

pozdrawiam,
pawel

Następna dyskusja:

Średni czas pracy agenta




Wyślij zaproszenie do