Rafał Pęczek

Rafał Pęczek Head of Marketing,
Blue Business Media

Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"

Dla wszystkich członków Grup CC na Goldenline, którzy via GL poproszą o program i zdecydują się na uczestnictwo - 5% zniżki!

Witam wszystkich!

Jeśli szukacie Państwo nowych inspiracji w dziedzinie zarządzania Contact Center i doświadczeń managerów z największych firm to serdecznie zapraszam na kongres

"CONTACT CENTER - NOWE TRENDY"
9-10 grudnia, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Jest to największe spotkanie praktyków zajmujących się obsługą klienta, managerów Contact Center i service providerów dla branży CC. Dotychczasowe dwie edycje tego kongresu zgromadziły ponad 250 osób!

W tym roku do wygłoszenia prelekcji udało nam się zaprosić między innymi:

- Panią Ozge Tekalp – dyrektor zarządzającą Fortis Consumer Finance – najlepszego managera CC w konkursie Europen Contact Center Awards

- Panią Caritę Vallinkoski – Expansion Managera z Competence Call Center – najlepszego lidera CC na świecie w 2006 roku (Nagroda Contact Center Word Conference)

- Pana Rafała Latkowskiego – kierownika zespołu CRM, Raiffeisen Bank

- Pana Mariusza Adamiaka – Kierownika ds. Telesprzedaży i Utrzymania Klienta, Raiffeisen Bank

- Pana Andrzeja Szczepaniaka – z-cę dyrektora ds. relacji z klientami, BZ WBK

- Panią Katarzynę Sokołowską – Dyrektor Biura Operacji, Noble Bank

- Panią Annę Szylhabel-Godałę – Dyrektor ds. Operacyjnych, Bank Pekao

- Panią Ewę Wesoły – Dyrektor Ogólnopolskiego Centrum Obsługi Klientów, UPC

- Pana Konrada Koper – zastępcę Dyrektora Departamentu Telefonicznej Obsługi Klienta, PTC Era

- Panią Annę Brzostek – kierownika ds. Obsługi Klienta, Danone

- Panią Joannę Kuzak – kierownika Biura Obsługi Klienta, Merlin

- Pana Michała Tomasza Małowieckiego – Kierownika Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej, KRUK

Program został zorganizowany w oparciu o 5 paneli tematycznych:
- Strategie rozwoju Contact Center
- Skuteczny Outsourcing
- Sprzedaż i skuteczna obsługa Klienta
- Najlepsze technologie i systemy zarządzania
- Motywacja i rozwój pracowników Contact Center

Będzie to z jednej strony okazja do zapoznania się z najbardziej aktualnymi zagadnieniami w branży Contact Center jak i szansa na nawiązanie owocnych kontaktów biznesowych!

Wszystkie zainteresowane osoby serdecznie zapraszam do kontaktu mailowego - szczegółowy program prześlę w formie elektronicznej:
rafal.peczek@informedia-poland.com

Pozdrawiam,

Rafał Pęczek
Senior Sales Manager
Informedia Polska
785 523 695Rafał Pęczek edytował(a) ten post dnia 03.11.08 o godzinie 12:01

konto usunięte

Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"

Rafał Pęczek:
Witam wszystkich!

Jeśli szukacie Państwo nowych inspiracji w dziedzinie zarządzania Contact Center i doświadczeń managerów z największych firm to serdecznie zapraszam na kongres

"CONTACT CENTER - NOWE TRENDY"
9-10 grudnia, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Jest to największe spotkanie praktyków zajmujących się obsługą klienta, managerów Contact Center i service providerów dla branży CC. Dotychczasowe dwie edycje tego kongresu zgromadziły ponad 250 osób!

W tym roku do wygłoszenia prelekcji udało nam się zaprosić między innymi:

- Panią Ozge Tekalp – dyrektor zarządzającą Fortis Consumer Finance – najlepszego managera CC w konkursie Europen Contact Center Awards

- Panią Caritę Vallinkoski – Expansion Managera z Competence Call Center – najlepszego lidera CC na świecie w 2006 roku (Nagroda Contact Center Word Conference)

- Pana Rafała Latkowskiego – kierownika zespołu CRM, Raiffeisen Bank

- Pana Mariusza Adamiaka – Kierownika ds. Telesprzedaży i Utrzymania Klienta, Raiffeisen Bank

- Pana Andrzeja Szczepaniaka – z-cę dyrektora ds. relacji z klientami, BZ WBK

- Panią Katarzynę Sokołowską – Dyrektor Biura Operacji, Noble Bank

- Panią Annę Szylhabel-Godałę – Dyrektor ds. Operacyjnych, Bank Pekao

- Panią Ewę Wesoły – Dyrektor Ogólnopolskiego Centrum Obsługi Klientów, UPC

- Pana Konrada Koper – zastępcę Dyrektora Departamentu Telefonicznej Obsługi Klienta, PTC Era

- Panią Annę Brzostek – kierownika ds. Obsługi Klienta, Danone

- Panią Joannę Kuzak – kierownika Biura Obsługi Klienta, Merlin

- Pana Michała Tomasza Małowieckiego – Kierownika Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej, KRUK

Program został zorganizowany w oparciu o 5 paneli tematycznych:
- Strategie rozwoju Contact Center
- Skuteczny Outsourcing
- Sprzedaż i skuteczna obsługa Klienta
- Najlepsze technologie i systemy zarządzania
- Motywacja i rozwój pracowników Contact Center

Będzie to z jednej strony okazja do zapoznania się z najbardziej aktualnymi zagadnieniami w branży Contact Center jak i szansa na nawiązanie owocnych kontaktów biznesowych!

Wszystkie zainteresowane osoby serdecznie zapraszam do kontaktu mailowego - szczegółowy program prześlę w formie elektronicznej:
rafal.peczek@informedia-poland.com

Pozdrawiam,

Rafał Pęczek
Senior Sales Manager
Informedia Polska
785 523 695Rafał Pęczek edytował(a) ten post dnia 30.10.08 o godzinie 15:53
Panie Rafale,
Zastanawiam się, jakąż to wartość merytoryczną mają prezentacje expertów, jeśli trzeba zapłacić organizatorom za możliwość dokonania prezentacji? To już chyba uczciwsze podejście ma "Siła Telemarketingu", która wybiera zgłaszane projekty wg jakiś tam kryteriów i dopuszcza prezentacje i warsztaty tych, co nie są sponsorami imprezy i nie płacą za tę możliwość.
Przykro mi, gdy widzę listę prelegentów, a jednocześnie mam cennik i wiem, że praktycznie każdy mógł zapłacić kasę i wystąpić jako expert.
Oczywiście zakładam, że experci - Ci prawdziwi - też tutaj się znajdują.
Rafał Pęczek

Rafał Pęczek Head of Marketing,
Blue Business Media

Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"

Pani Aneto,

Przede wszystkim prelekcje sponsorów to tylko pewna część programu. Większość prelegentów "nie musiała płacić za prelekcję", a są uczestnikami kongresu ze względu na swoje doświadczenie, pracę w największych firmach, w których procesy CC są wysoko rozwinięte.

Skoro już napomknęła Pani o sponsorach - jak Pani wie, pojawiają się na każdym dużym spotkaniu branżowym, również na wspomnianej "Sile telemarketingu", bo są związani z daną branżą i oprócz tego, że prezentują swoją ofertę, to od razu dają uczestnikom kongresu możliwość nawiązania kontaktów biznesowych. Kongres ten ma właśnie takie zadanie - stworzyć forum wymiany doświadczeń, kontaktów całej otoczki branży CC.

"Oczywiście zakładam, że experci - Ci prawdziwi - też tutaj się znajdują" - Pani Aneto, proszę spojrzeć na listę osób powyżej, które wygłoszą prelekcję - to zdecydowanie są eksperci. I żadna z osób z tej listy nie zapłaciła za prelekcję.

"Uczciwość podejścia" jest pojęciem względnym i chciałbym zapytać co Pani chce zarzucić temu kongresowi, bo jego forma jest podobna jak wielu innych spotkań w różnych tematach. Nie można porównywać dwóch różnych wydarzeń pod względem tematycznym, przekroju prelegentów czy głównego celu, który przyświeca organizacji tego typu eventów. "CC - Nowe Trendy" i "Siła Telemarketingu" to całkiem inne projekty i każde wnosi nową wartość do tematu rozwoju CC w Polsce.

Oczywiście bardzo chętnie prześlę Pani szczegółowy program tego kongresu - bardzo proszę o adres na który mogę to zrobić. I oczywiście bardzo proszę o kontakt w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.

Pozdrawiam,

Rafał Pęczek
Senior Sales Manager
Informedia Polska
rafal.peczek@informedia-poland.comRafał Pęczek edytował(a) ten post dnia 31.10.08 o godzinie 11:57

konto usunięte

Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"

Troszkę inaczej inaczej usłyszałam ofertę "na wystąpienie" przez telefon. Program już mam.
Pozdrawiam,
aneta
Rafał Pęczek

Rafał Pęczek Head of Marketing,
Blue Business Media

Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"

Pani Aneto,

Prawdopodobnie kontaktował się z Panią nasz dział sponsoringu, który chciał zaproponować prelekcję bądź stoisko sponsorskie. To normalne zjawisko przy tego typu eventach. Proponowano Pani możliwość podzielenia się Pani bogatymi doświadczeniami przy jednoczesnej promocji Państwa Firmy, jako że na spotkaniu mogą się pojawić potencjalni Klienci dla usług Pani Firmy.

Tak więc była to najzwyklejsza propozycja biznesowa, którą ja traktowałbym w kategoriach inwestycji, na której Pani Firma mogła tylko skorzystać.

I raz jeszcze podkreślam - przedstawiciele Firm, którzy nie są oznaczeni jako sponsorzy nie płacą za prelekcje.

Pozdrawiam i zapraszam na Kongres:)

Rafał
Rafał Pęczek

Rafał Pęczek Head of Marketing,
Blue Business Media

Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"

Witam!

Jeszcze jedna ważna informacja!

Dla wszystkich członków Grup CC na Goldenline, którzy via GL poproszą o program i zdecydują się na uczestnictwo - 5% zniżki!

Pozdrawiam i zapraszam!

Rafał Pęczek
Informedia Polska
rafal.peczek@informedia-poland.comRafał Pęczek edytował(a) ten post dnia 03.11.08 o godzinie 12:06
Rafał Pęczek

Rafał Pęczek Head of Marketing,
Blue Business Media

Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"

Witam,

Tylko do końca tego tygodnia obowiązuje obniżona cena uczestnictwa w kongresie "Contact Center - Nowe Trendy".

Przypominam również, że wszystkie zainteresowane osoby, które poproszą o program via Goldenline mogą skorzystać ze zniżki 5% w przypadku zgłaszania uczestnictwa.

W razie pytań lub chęci zgłoszenia uczestnictwa służę pomocą.

Pozdrawiam,

Rafał Pęczek
Informedia Polska

Następna dyskusja:

III Konferencja Contact Cen...




Wyślij zaproszenie do