Piotr
Głowacki
Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...
Temat: Humor w Call Center
ja znam setki śmiesznych dialogów... :) ;)np.
(po przeczytaniu 2 stron A4 treści umowy)
konsultant: rozumiem że jest Pan zainteresowany telefonicznym zawarciem, bo jest Pan tam, Tak?!?
klient: tak
----------------------------------------------------------------------------
konsultant: dzień dobry, nazywam się M..... K..... jestem doradcą ds. usług telekomunikacyjnych firmy .... czy rozmawiam z właścicielką nr... ?
kobieta (starsza pani): ale ja już u was byłam i kupiłam
konsultant: ale co pani kupiła?!??
kobieta: koc!
----------------------------------------------------------------------------
(moja siostra cioteczna pracowała kiedyś w CC i opowiedziała mi taką o to historię);
konsultantka: dzień dobry...
mężczyzna: dzień dobry, słucham
konsultantka: wszystkiego najlepszego z okazji imienin, chciałbym panu zaproponować prenumeratę.....
mężczyzna: wie pani co? żona mi nie złożyła życzeń! kochanka mi nie złożyła życzeń! a obca kobieta mi składa!??! to ja już kupię tą książkę!!!
----------------------------------------------------------------------------
a to z autopsji:
konsultant: dzień dobry... jestem doradcą... dzwonię z firmy... czy rozmawiam z .... ?
klient (60-80lat): halo?
konsultant (wzmocniłem siłę mikrofonu na 70%): dzień dobry... czy...
klient: halooo!! nie słyszę!!
konsultant (mikrofon na maxa): teraz Pan słyszy?
klient: halo halooo nie słyszę!
(klient odłożył słuchawkę, konsultant dzwoni jeszcze raz)
konsultant (mikrofon "normal" - 50%, normalny głos): jeśli jest Pan głuchy to po co Panu telefon?!??
klient (normalny głos): a to już moja sprawa.Piotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 10.03.10 o godzinie 18:22