Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: Humor w Call Center

ja znam setki śmiesznych dialogów... :) ;)
np.

(po przeczytaniu 2 stron A4 treści umowy)

konsultant: rozumiem że jest Pan zainteresowany telefonicznym zawarciem, bo jest Pan tam, Tak?!?
klient: tak

----------------------------------------------------------------------------
konsultant: dzień dobry, nazywam się M..... K..... jestem doradcą ds. usług telekomunikacyjnych firmy .... czy rozmawiam z właścicielką nr... ?
kobieta (starsza pani): ale ja już u was byłam i kupiłam
konsultant: ale co pani kupiła?!??
kobieta: koc!
----------------------------------------------------------------------------

(moja siostra cioteczna pracowała kiedyś w CC i opowiedziała mi taką o to historię);

konsultantka: dzień dobry...
mężczyzna: dzień dobry, słucham
konsultantka: wszystkiego najlepszego z okazji imienin, chciałbym panu zaproponować prenumeratę.....
mężczyzna: wie pani co? żona mi nie złożyła życzeń! kochanka mi nie złożyła życzeń! a obca kobieta mi składa!??! to ja już kupię tą książkę!!!

----------------------------------------------------------------------------

a to z autopsji:
konsultant: dzień dobry... jestem doradcą... dzwonię z firmy... czy rozmawiam z .... ?
klient (60-80lat): halo?
konsultant (wzmocniłem siłę mikrofonu na 70%): dzień dobry... czy...
klient: halooo!! nie słyszę!!
konsultant (mikrofon na maxa): teraz Pan słyszy?
klient: halo halooo nie słyszę!

(klient odłożył słuchawkę, konsultant dzwoni jeszcze raz)

konsultant (mikrofon "normal" - 50%, normalny głos): jeśli jest Pan głuchy to po co Panu telefon?!??
klient (normalny głos): a to już moja sprawa.Piotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 10.03.10 o godzinie 18:22
Magdalena Tlałka

Magdalena Tlałka Kierownik Biura
Obsługi Klienta
Tradoro.pl

Temat: Humor w Call Center

z najśmieszniejszych zgłoszeń.... hmmm:

"niedzialamispacja" :) przesłane mailem


http://call4help.wordpress.com
Przemek Kałuża

Przemek Kałuża Fraud Prevention,
Norwegian Air
Shuttle Polska

Temat: Humor w Call Center

cd.
1. Przepraszam, znajomy wiozl corke na samolot i pojechali do Szczecina a samolot byl z Gdanska, mozemy to jakos zamienic?

2. Kiedy wznowicie loty z Monachium? Bo ja wie pan tu juz 3 miesiace siedze...

3. Place w zlotych czy w EURZE?

4. 100ml to ilr to jest? To nie jest pol litra?

5. To pani ma jakis nowy, szybki internet, bo ja to mam taki stary, po dzieciach...

6. -Dzien dobry, chce leciec do Kambodzy 26 lutego i wracac 33 marca.
-Marzec ma 31 dni niestety.
- Ale ja tu mam wyraznie napisane ze 33 marzec...

7. LH - to znaczy ze to jest lot helikopterem?

8. -Bo wie pan... Maz jest w Trondheim.. i wie pan o co chodzi? no...
- Przepraszam, ale nie bardzo.
- No wie pan o co chodzi...
-Przykro mi, ale nie za bardzo. Czy chcialaby pani poleciec do meza?
- No wie pan o co chodzi!!!

:)
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Humor w Call Center

PRZEMEK KAŁUŻA:

8. -Bo wie pan... Maz jest w Trondheim.. i wie pan o co chodzi?
no...
- Przepraszam, ale nie bardzo.
- No wie pan o co chodzi...
-Przykro mi, ale nie za bardzo. Czy chcialaby pani poleciec do
meza?
- No wie pan o co chodzi!!!
Niedopieszczona kobieta w domu siedzi, a konsultant nie może zrozumieć, że firma musi zadbać o pełne usatysfakcjonowanie klienta... ;-)

Temat: Humor w Call Center

Krzysztof W.:
PRZEMEK KAŁUŻA:

8. -Bo wie pan... Maz jest w Trondheim.. i wie pan o co chodzi?
no...
- Przepraszam, ale nie bardzo.
- No wie pan o co chodzi...
-Przykro mi, ale nie za bardzo. Czy chcialaby pani poleciec do
meza?
- No wie pan o co chodzi!!!
Niedopieszczona kobieta w domu siedzi, a konsultant nie może zrozumieć, że firma musi zadbać o pełne usatysfakcjonowanie klienta... ;-)


Ten Pan wie o co chodzi :D

Pada pytanie, czy u Państwa w domu jest internet?
- Nie ma, wyszedł.
Agnieszka Wojtuń

Agnieszka Wojtuń Talent Acquisition
Lead

Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: Humor w Call Center

<klient> Bardzo mi przykro ale ja niczego nie lykam?
<konsultant> Nie lubi Pani łykać? Ale dlaczego?
<klient> Poprostu ja nic nie biore do buzi.

Moja rozmowa. Projekt sprzedarzy suplementow diety
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: Humor w Call Center

Agnieszka W.:
http://niepoprawni.pl/blog/164/sondaz-2011-jesli-teraz...


Haha, świetne :)

nr. 1

konto usunięte

Temat: Humor w Call Center

Jarosław Milnikel:
Agnieszka W.:
http://niepoprawni.pl/blog/164/sondaz-2011-jesli-teraz...


Haha, świetne :)

nr. 1
przecież to fake jak w pysk strzelił. No nie mów że to na poważnie wziąłeś, ziooom! I nie świetne tylko lekki suchar

konto usunięte

Temat: Humor w Call Center

PRZEMEK KAŁUŻA:
5. To pani ma jakis nowy, szybki internet, bo ja to mam taki stary, po dzieciach...

:)


LOL! :D
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: Humor w Call Center

Mateusz Jurczyk:
Jarosław Milnikel:
Agnieszka W.:
http://niepoprawni.pl/blog/164/sondaz-2011-jesli-teraz...


Haha, świetne :)

nr. 1
przecież to fake jak w pysk strzelił. No nie mów że to na poważnie wziąłeś, ziooom! I nie świetne tylko lekki suchar


Uhm, mi się podobało. I oczywiście ,że to fake.

konto usunięte

Temat: Humor w Call Center

ROTFL... Piękne (żaden tam suchar)! Do złudzenia przypomina sondaż SMG/KRC :)
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Humor w Call Center

Konrad Różycki:
ROTFL... Piękne (żaden tam suchar)! Do złudzenia przypomina sondaż SMG/KRC :)

Po podejściu do tego czegoś widać jedynie, kto jak będzie w niedzielę głosował...

konto usunięte

Temat: Humor w Call Center

<konsultant>: " Prosze powiedzieć, jak w tej chwili zachowuje się modem?"
<klient>: "A jak Pan myśli?! Chodzi po podłodze !!

konto usunięte

Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Humor w Call Center

Przenoszę tutaj :-), zgodnie z sugestią.

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8184973,Zona_mi...

"Brytyjka zatrzaśnięta w toalecie; ojciec chłopca, który nie chce myć włosów; pani mająca kłopot z palcem i kabiną prysznicową... Wakacje to czas nietypowych zgłoszeń pod numery alarmowe!

- No to ile mam tej mąki rozsypać? - spytała starsza pani z Krakowa. Dyżurnemu czuwającemu pod numerem alarmowym 112 wydawało się, że się przesłyszał, ale słuch go nie mylił. - Bo wie pan, do mojego mieszkania notoryczne włamują się złodzieje. W końcu sąsiad mi poradził, żebym rozsypała mąkę pod drzwiami, wtedy włamywacz zostawi tam odciski swoich butów i policji będzie łatwiej go złapać - kontynuowała krakowianka.

- Takie telefony to, niestety, chleb powszedni w tej pracy. Operatorzy numeru alarmowego 112 nauczyli się odsiewać niepoważne zgłoszenia czy żarty, a do niektórych pomyłek nawet przywykli. Na przykład, gdy ktoś dzwoni, że ukradziono mu samochód spod galerii, radzą najpierw sprawdzić, czy ta osoba nie zapomniała, gdzie zostawiła auto albo pomyliła poziomy postojowe - opowiada Monika Frenkiel z biura prasowego wojewody małopolskiego.

W wakacje szczególnie dużo jest dziwacznych zgłoszeń od turystów. Kilkanaście dni temu operatorzy "112" przyjęli interwencję od obywatelki Wielkiej Brytanii, która zatrzasnęła się w toalecie jednego z krakowskich klubów. Niestety, nie potrafiła podać nazwy lokalu. Operatorzy ustalili potencjalne miejsca jej pobytu przez logowanie połączenia wykonanego z jej telefonu do masztu bazowego telefonii komórkowej. Po wyznaczeniu obszaru, gdzie pechowa turystka mogła się znajdować, wysłali na poszukiwania strażników miejskich. Ci sprawdzili kilkanaście klubów, aż udało im się znaleźć i uwolnić spanikowaną cudzoziemkę.

Podobnego pecha miała mieszkanka Krakowa, której mąż zadzwonił do krakowskiej straży pożarnej. Mężczyzna twierdził, że jego żona zaklinowała rękę w odpływie wody pod prysznicem, skąd próbowała wyłowić upuszczoną podczas kąpieli obrączkę. - Strażacy musieli rozkręcić całą podstawę prysznica, żeby wyswobodzić dłoń kobiety - wspomina Filip Czyż ze straży pożarnej.

Fala nietypowych zgłoszeń nie omija też policjantów. Na komisariat jednej z podkrakowskich miejscowości zadzwonił niedawno mężczyzna, by pożalić się, że jego syn odmawia umycia włosów. - Dyżurny poprosił do słuchawki chłopca i przekonał go, że higieny nie można zaniedbywać - relacjonuje Anna Zbroja z zespołu prasowego małopolskiej policji. Inny krakowski dyżurny odebrał telefon od pani, która szukała porady, jak pomóc podtrutemu psu. Na komendę zgłosił się też pan, który chciał złożyć zeznania na temat kradzieży kaczki ze swojego gospodarstwa. Dokładny rysopis zwierzęcia i okoliczności kradzieży przedstawiał policjantowi przez ponad godzinę...

Mundurowi podkreślają jednak, że wiarygodności niektórych zgłoszeń nie można zweryfikować przez telefon. - Strażnicy tracą czas, podejmując niepoważne interwencje, zamiast zająć się realnymi problemami. Jak w przypadku zgłoszenia o dwóch samobójcach pragnących rzucić się z wieżowca, którzy okazali się monterami anteny satelitarnej - mówi Marek Anioł z krakowskiej straży miejskiej."
Grzegorz Kwiatkowski

Grzegorz Kwiatkowski HR Projects,
Analytics, Workforce
Balancing

Temat: Humor w Call Center

końcówka rozmowy sprzedażowej:
<konsultant>: "... przyzna Pani, że jest to atrakcyjna oferta."
<klientka>: "Taaa... A macie do tego jakieś minuty DAREMNE??
Mikołaj Popławski

Mikołaj Popławski Head of External
Distribution
Channels & Business
Develop...

Temat: Humor w Call Center

Może już niektórzy słyszeli, ale co tam:

operator (mężczyzna): Chciałbym Panią zaprosić...
<tu przerywa Klient>
Klient: Jestem mężczyzną...
operator:
<chwila konsternacji> a.. to mi przykro..
Klient: mi też...
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Humor w Call Center

http://www.youtube.com/watch?v=mxXlDyTD7wo
Długie, ale z napisami :-)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do