Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: GigaCon

Jako że ze spotkania nic nie wyszło ;-), proponuje wersję alternatywną. Może jakieś spotkanie w trakcie/po GigaConie
http://callcenter.gigacon.org/prt/view/main ?
Marcin Sawicki

Marcin Sawicki Lubie nowe wyzwania
:)

Temat: GigaCon

Witam,
ja się wybieram:)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: GigaCon

To zapraszam do nas na stoisko, lub na wykład o 11:15
Beata  Witkowska-Wielan ek

Beata
Witkowska-Wielan
ek
Dyrektor
Zarządzający,
Dyplomowany Trener/,
Doradca Call ...

Temat: GigaCon

Zapraszam także do udziału w prelekcji Communication One Consulting (14:20)na temat wykorzystania aplikacji IVR w badaniach jakości obsługi klienta.
Prelegenci omówią zalety wykorzystanie aplikacji IVR w badaniach jakości obsługi klienta, a następnie przedstawią case study z przeprowadzonego badania dla branży finansowej. W prezentacji omówione zostanie także technologiczne rozwiązanie takiego zastosowania: funkcjonalność aplikacji IVR, wpływ ruchu telefonicznego, które przekładają się na praktyczne użycie aplikacji w badaniu jakości klienta.

konto usunięte

Temat: GigaCon

ja też sie wybieram :)

m.
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: GigaCon

Trochę mnie rozczarował ten Gigacon...

Kto był? Komu sie podobało a komu nie?
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: GigaCon

Michał Grabowski:
Trochę mnie rozczarował ten Gigacon...

Kto był? Komu sie podobało a komu nie?

Ja byłem... i rzeczywiście konferencja nie powaliła. Przynajmniej można było się troszkę pośmiać na prezentacji Panów z "Halo Kwadrat" :)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: GigaCon

Mnie się podobał :-). Niestety, nie byłem na żadnej z prezentacji (a jak wszedłem na jedną, to się już skończyła), ale przynajmniej publiczność dopisała. Było dużo osób zainteresowanych, a nie tzw. "apaczy". W każdym razie było znacznie ciekawiej niż na Gigaconie CRM-owym.

Następna dyskusja:

Call Center GigaCon




Wyślij zaproszenie do