Krystian D. Kierownik Sprzedaży
Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?
Call Center - 90% telemarketerów popełnia jeden najważniejszy błąd - nie słucha klienta. Rozmowa, sprzedaż przez telefon wymaga doskonałych umiejętności sprzedażowych. Ja osobiście się ciesze z tych 90% bo tym samym oddalam swoich konkurentów wraz ze swoim zespołem od jakichkolwiek szans zrobienia biznesu z klientem, z którym mamy kontakt.Ja osobiście wysłuchuję każdego telemarketera, który do mnie dzwoni i to oni są inspiracją do wprowadzania w moim zespole innowacyjnych pomysłów. Jak czuje nie dosyt rozmów z telemarketerami sam podejmuję próbę skontaktowania się i sprawdzenia czy zmieniła się polityka call center czy tez nie. Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?
kd