Krystian D.

Krystian D. Kierownik Sprzedaży

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Call Center - 90% telemarketerów popełnia jeden najważniejszy błąd - nie słucha klienta. Rozmowa, sprzedaż przez telefon wymaga doskonałych umiejętności sprzedażowych. Ja osobiście się ciesze z tych 90% bo tym samym oddalam swoich konkurentów wraz ze swoim zespołem od jakichkolwiek szans zrobienia biznesu z klientem, z którym mamy kontakt.
Ja osobiście wysłuchuję każdego telemarketera, który do mnie dzwoni i to oni są inspiracją do wprowadzania w moim zespole innowacyjnych pomysłów. Jak czuje nie dosyt rozmów z telemarketerami sam podejmuję próbę skontaktowania się i sprawdzenia czy zmieniła się polityka call center czy tez nie. Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?

kd
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Paweł J.:
Co do pytania czy poświęci mi Pani trochę wolnego czasu, czy dogodny termin... Taki osób które umawiają się i faktycznie potem poświęcają czas na rozmowę jest chyba 1 na 10 telefonów.
Czy to i tak nie zysk, że 10% zechce wysłuchac i skupić się na tym co ma TM do zaoferowania? Czy to podstawa, by 100% wrzucać do jednego wora i d... zawracać?

Tutaj się nie zgodzę do końca ze wszyscy jesteśmy wzrokowcami.
Są:
- wzrokowcy
- słuchacze
- oraz ludzi kupujący przez zmysły
Czy ja napisałam że wszyscy? Nie, ale większość - tak.
Problem z TM jest taki, że nie ma czasu się zastanowić, bo jest się przez telefon bombardowanym mnóstwem informacji, z czego wychwytuje się pojedyncze zwroty!

Odnośnie personalizacji oferty - dobry sprzedawca dostosuje ofertę do Twoich potrzeb, ale powinien to zrobić poprzez zadawanie otwartych pytań, a na to potrzeba czasu.
Jeśli to takie proste - to czemu tak rzadko stosowane?
Dlaczego dzwoni do mnie przedstawiciel banku z ofertą na kartę kredytową i NIE WIE że nie dalej jak miesiąc temu z takiej karty zrezygnowałam?
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Krystian Dylewski:
Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy
z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na
pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Godzinę temu miałem fajną rozmowę ;-)

- Dzień Dobry, dzwonię do pana z obsługi kienta biznesowego sieci plus. Jako że jest pan w bazie naszych klientów biznesowych, mam dla pana bardzo korzystne dodatkowe opcje.
- Dzień dobry, dlaczego pan kłamie?
- Eeeeeeeeee, (kilka sekund ciszy) nie rozumiem.
- Proste pytanie, dlaczego mnie pan okłamuje
- Eeeeeeeeee, (kilka sekund ciszy) nadal nie rozumiem.
- To proste, nie jestem klientem sieci plus, pan kłamie że dzwoni do klientów z bazy biznesowych.
- A to pan nie jest klientem sieci plus.
- Nie, i dlatego wiem że pan kłamie.
- Eeeeeee, do widz.....
- Końcówki nie usłyszałem, rozłączył się ;-)

PS. Numer mam "plusowy" ale od kilku lat jestem w innej sieci ;-)))

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Kasia W.:
Paweł J.:
Co do pytania czy poświęci mi Pani trochę wolnego czasu, czy dogodny termin... Taki osób które umawiają się i faktycznie potem poświęcają czas na rozmowę jest chyba 1 na 10 telefonów.
Czy to i tak nie zysk, że 10% zechce wysłuchac i skupić się na tym co ma TM do zaoferowania? Czy to podstawa, by 100% wrzucać do jednego wora i d... zawracać?

Tutaj się nie zgodzę do końca ze wszyscy jesteśmy wzrokowcami.
Są:
- wzrokowcy
- słuchacze
- oraz ludzi kupujący przez zmysły
Czy ja napisałam że wszyscy? Nie, ale większość - tak.
Problem z TM jest taki, że nie ma czasu się zastanowić, bo jest się przez telefon bombardowanym mnóstwem informacji, z czego wychwytuje się pojedyncze zwroty!

Odnośnie personalizacji oferty - dobry sprzedawca dostosuje ofertę do Twoich potrzeb, ale powinien to zrobić poprzez zadawanie otwartych pytań, a na to potrzeba czasu.
Jeśli to takie proste - to czemu tak rzadko stosowane?
Dlaczego dzwoni do mnie przedstawiciel banku z ofertą na kartę kredytową i NIE WIE że nie dalej jak miesiąc temu z takiej karty zrezygnowałam?

Dlaczego? Bo to działanie albo reasekuracyjne (np. może wyciąg nie dochodził i dlatego zrezygnowałaś) albo telemarketer "dostał" polecenie wykonania telefonu i zaproponowania oferty KK. Często tak jest że to komputer generuje telefon i produkt, a TM tylko wykonuje swoją pracę.

Odnośnie tego że bombardują Cię mnóstwem informacji to widać że początkujący TM albo CC nastawione na hurtową sprzedaż.

TM w zależności od produktu i nastawienia na sprzedaż CC dzwonią na 8 godzin pracy od 4 do 6 godzin rozmowy. Jeżeli CC robi projekt hurtowego produktu to i TM wykonując 1543 telefon zapomni o Tobie, o twojej rozmowie. Ja rozumiem Cię jako klienta, ale też wiem co to znaczy pracować jako TM.

Nie wiem czy już się nie pogubiłem, najwyżej poprawie i przepraszam Pani Kasiu że odpowiadam w odwrotnej kolejności.

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Kasia W.:
Krystian Dylewski:
Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy
z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na
pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.


Powiem tak, taka rotacja jest na CC, że menager, supervisor czy jak kto by ich zwał nie zdążą zareagować. :)

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Paweł J.:
Przede wszystkim problem wynika z tego, ze sa slabo wyszkoleni. Uczy sie ich produktu i tekstu ktory powoduje ze staje sie on dla telemarketera schematem. Malo kto inwestuje w tych ludzi w szkolenie typu dostosuj tempo, styl mowienia do klienta, poniewaz rotacja w tkaim call center jest bardzo duza. Ludzie sami rezygnuja po tygodniu albo sa zwalniani jezeli nie maja efektow. Poza tym niektorych ludzi rzucaja od razu na sprzedaz produktow, gdzie moim zdaniem powinni zaczac od infolinii lub sprzedazy posredniej (umawianie spotkan lub przedstawienie produktow ale niekonczy finalizacja transkacji).
Święte słowa! Sama pracowałam dwa razy jako telemarketerka. To jest tak nużąca praca, że naprawdę trudno o modulację głosu, czy mówienie za każdym razem innego tekstu - zwłaszcza, że trzeba wykonać około 100 rozmów dziennie i to jest minimum.
Szkoleń nie ma żadnych. Dostaje się kartkę z opisem sprzedawanego produktu, tego trzeba się nauczyć i mówić go ludziom. To całe szkolenie. O psychologii nie ma mowy, o jakimś profesjonalnym szkoleniu jak mówić. I fakt - rotacja jest duża. To jest trudny, nudny i kiepsko płatny zawód.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Edyta K.:
rotacja jest duża. To jest trudny, nudny i kiepsko płatny zawód.

IMHO nie ma "winy" w temacie wątku. Jest po prostu rzecz naturalna przy zwiększającej się ilości tego typu kampanii. Działa kilka łańcuchów, a właściwie pętli przyczynowo-skutkowych :

częściej odbiera się takie telefony > teoretyczna "atrakcyjność" takiej rozmowy spada > maleje efektywność działania telemarketerów > dla skompensowania zwiększa się ich liczbę > częściej odbiera się...

albo :

telemarketing jest postrzegany jako mało atrakcyjne zajęcie > idą tam tylko te osoby, które naprawdę muszą, niezależnie od osobistych predyspozycji > jakość prowadzonych przez nich rozmów spada > spada skuteczność > zleceniodawcy w związku z tym płacą mniej > telemarketerki zarabiają mało > telemarketing jest postrzegany jako mało...

albo :

jest duża rotacja pracowników > trudno w takiej sytuacji poświęcać wiele czasu i kosztów na ich szkolenie > pracownik słabo wyszkolony pracuje gorzej > osiąga zdecydowanie nie satysfakcjonujące dochody i nie identyfikuje się z pracą > jest duża rotacja...

itp., itd.

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Dario, dobry temat.

Zgodzę się z przedmówcami z faktem, że Telemarketerzy rozmawiają jak automaty, wyzbyci są kreatywności poprzez rutynową pracę jaką wykonują (kilkadziesiąt telefonów dziennie).

Znam kilku świetnych fachowców w tej dziedzinie.

Co ich cechuje?

Kreatywność, polot, drajv.
Nieszablonowymi rozmowami przez telefon czynią cuda.

Natomiast osoby klepiące formułę same przestają wierzyć w to co oferują, więc są skazane na porażkę ad hoc.

Nie będę rozwodził się nad słowami "samobójami", którymi posługują się TM takich jak "oferta" itd.

Konkludując Telemarketing nie dla każdego.
De facto mało osób się sprawdza na w/w stanowisku.

Szczęśliwie zdarzają się perełki, które nawet doświadczonych w sprzedaży i TM ludzi potrafią wciągnąć w rozmowę.

Miłego popołudnia!

AG
Wojtek M.

Wojtek M. Doradca
Zadrzewieniowy

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Arkadiusz G.:
Dario, dobry temat.
A "Dario" go rzucił i porzucił, by gdzie indziej rzucić inny, porzucając go tuz po wrzuceniu...
Wyrodny "ojciec"....
czy on przygląda mu się choć z daleka?...
;/Wojtek M. edytował(a) ten post dnia 24.04.10 o godzinie 18:35
Krystian D.

Krystian D. Kierownik Sprzedaży

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Paweł J.:
Kasia W.:
Krystian Dylewski:
Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy
z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na
pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.


Powiem tak, taka rotacja jest na CC, że menager, supervisor czy jak kto by ich zwał nie zdążą zareagować. :)

Nie zgodzę się z powyższą wypowiedzią dotycząca dużej rotacji to własnie od managera, supervisor zależy jak integruje zespół i powoduje że każdy widzi sens i cel pracy w call center. Dla przykładu podam, że w moim zespole od 5 miesięcy żadnej rotacji nie było - wręcz przeciwnie walcze o nowe stanowiska pracy dla tych, którzy chcą czuć odpowiedzialność za powierzone im zadanie a to czy będą tak się czuli zależy tylko i wyłącznie od tzw managera.

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Krystian Dylewski:
Paweł J.:
Kasia W.:
Krystian Dylewski:
Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy
z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na
pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.


Powiem tak, taka rotacja jest na CC, że menager, supervisor czy jak kto by ich zwał nie zdążą zareagować. :)

Nie zgodzę się z powyższą wypowiedzią dotycząca dużej rotacji to własnie od managera, supervisor zależy jak integruje zespół i powoduje że każdy widzi sens i cel pracy w call center. Dla przykładu podam, że w moim zespole od 5 miesięcy żadnej rotacji nie było - wręcz przeciwnie walcze o nowe stanowiska pracy dla tych, którzy chcą czuć odpowiedzialność za powierzone im zadanie a to czy będą tak się czuli zależy tylko i wyłącznie od tzw managera.


Ok, pytanie ile masz osób pod sobą i jaki charakter ma CC (info, sprzedaż, ...)??

Oraz jakich ludzi rekrutujesz?? Jakie wymagania trzeba spełnić by u Ciebie pracować?? - napisz w sposób ogólny jeśli możesz i nie jest to tajemnicą firmy, albo jeżeli nie chcesz to oczywiście uszanuje to.
Krystian D.

Krystian D. Kierownik Sprzedaży

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Paweł J.:
Krystian Dylewski:
Paweł J.:
Kasia W.:
Krystian Dylewski:
Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy
z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na
pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.


Powiem tak, taka rotacja jest na CC, że menager, supervisor czy jak kto by ich zwał nie zdążą zareagować. :)

Nie zgodzę się z powyższą wypowiedzią dotycząca dużej rotacji to własnie od managera, supervisor zależy jak integruje zespół i powoduje że każdy widzi sens i cel pracy w call center. Dla przykładu podam, że w moim zespole od 5 miesięcy żadnej rotacji nie było - wręcz przeciwnie walcze o nowe stanowiska pracy dla tych, którzy chcą czuć odpowiedzialność za powierzone im zadanie a to czy będą tak się czuli zależy tylko i wyłącznie od tzw managera.


Ok, pytanie ile masz osób pod sobą i jaki charakter ma CC (info, sprzedaż, ...)??

Oraz jakich ludzi rekrutujesz?? Jakie wymagania trzeba spełnić by u Ciebie pracować?? - napisz w sposób ogólny jeśli możesz i nie jest to tajemnicą firmy, albo jeżeli nie chcesz to oczywiście uszanuje to.

Pawle tylko i wyłącznie sprzedaż - na chwile obecną mam 27 osób w zespole.
Najwazniejsze 3 kryteria jakie kandydat musi spelniać:
1. Zaangażowanie (nic na siłe)
2. Cel pracy (dlaczego widziałby się w moim zespole)
3. Kreatywne myślenie (wymagam posługiwania się tzw kreatywną sprzedażą)
Te wszystkie wyzej wymienione kryteria bardzo dobrze zapamiętuje jak się decyduje zatrudnić by w późniejszym czasie łatwiej nam się współpracowało - wiemy czego chcemy - dlaczego pracujemy - co chcemy osiągnąć w przyszłości i wspólnie do tego dążymy.

kd

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Krystian Dylewski:
Paweł J.:
Krystian Dylewski:
Paweł J.:
Kasia W.:
Krystian Dylewski:
Polecam każdemu by conajmniej raz w miesiącu prowadził rozmowy
z telemarketerami by mieć porównanie i odpowiedzieiał sobie na
pytanie z którym chciałby rozmawiać ponownie i dlaczego?
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.


Powiem tak, taka rotacja jest na CC, że menager, supervisor czy jak kto by ich zwał nie zdążą zareagować. :)

Nie zgodzę się z powyższą wypowiedzią dotycząca dużej rotacji to własnie od managera, supervisor zależy jak integruje zespół i powoduje że każdy widzi sens i cel pracy w call center. Dla przykładu podam, że w moim zespole od 5 miesięcy żadnej rotacji nie było - wręcz przeciwnie walcze o nowe stanowiska pracy dla tych, którzy chcą czuć odpowiedzialność za powierzone im zadanie a to czy będą tak się czuli zależy tylko i wyłącznie od tzw managera.


Ok, pytanie ile masz osób pod sobą i jaki charakter ma CC (info, sprzedaż, ...)??

Oraz jakich ludzi rekrutujesz?? Jakie wymagania trzeba spełnić by u Ciebie pracować?? - napisz w sposób ogólny jeśli możesz i nie jest to tajemnicą firmy, albo jeżeli nie chcesz to oczywiście uszanuje to.

Pawle tylko i wyłącznie sprzedaż - na chwile obecną mam 27 osób w zespole.
Najwazniejsze 3 kryteria jakie kandydat musi spelniać:
1. Zaangażowanie (nic na siłe)
2. Cel pracy (dlaczego widziałby się w moim zespole)
3. Kreatywne myślenie (wymagam posługiwania się tzw kreatywną sprzedażą)
Te wszystkie wyzej wymienione kryteria bardzo dobrze zapamiętuje jak się decyduje zatrudnić by w późniejszym czasie łatwiej nam się współpracowało - wiemy czego chcemy - dlaczego pracujemy - co chcemy osiągnąć w przyszłości i wspólnie do tego dążymy.

kd


I to nam wyjaśnia dlaczego (prawdopodobnie) twoje CC odnosi sukces. Zakładam że robisz selekcje, która prowadzi do sprawdzenia czy dana osoba spełnia twoje 3 powyższe kryteria. Poza tym mogę się założyć że proces wprowadzenia pracownika w twojej firmie jest dopracowany i nie kończy się na zapoznaniu produktu i odegrania 1 scenki telefonicznej.

W CC które znam, na jednego menagera jest 40 - 50 osób, selekcja - ?? nie wiem czy takie słowo istnieje u niektórych. Tak więc człowiek który nigdy nie znał pracy TM szybciej odchodzi niż menager jest w stanie nawet zareagować (w większości przypadków).
Moim zdaniem jest to błąd ludzi rekrutujących.Paweł J. edytował(a) ten post dnia 25.04.10 o godzinie 19:37
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Paweł J.:
Dlaczego? Bo to działanie albo reasekuracyjne (np. może wyciąg
nie dochodził i dlatego zrezygnowałaś) albo telemarketer "dostał" polecenie wykonania telefonu i zaproponowania oferty KK.
Nic z tych rzeczy. KK zwyczajnie była mi niepotrzebna. Jak... sandały w grudniu?
Często tak jest że to komputer generuje telefon i produkt, a TM
tylko wykonuje swoją pracę.
Ale ktoś programuje ten telefon, by dzwonił właśnie do mnie, przecież nie operator na "chybił trafił"

Odnośnie tego że bombardują Cię mnóstwem informacji to widać że początkujący TM albo CC nastawione na hurtową sprzedaż.
Niedoszkolony operator hurtowego banku...?

TM w zależności od produktu i nastawienia na sprzedaż CC dzwonią na 8 godzin pracy od 4 do 6 godzin rozmowy. Jeżeli CC
robi projekt hurtowego produktu to i TM wykonując 1543 telefon
zapomni o Tobie, o twojej rozmowie. Ja rozumiem Cię jako klienta,
ale też wiem co to znaczy pracować jako TM.
To nie TM ma pamiętać. To TM ma mieć system w którym to może zapisać by drugi TM miał możliwość odczytać.
Paweł, ja też troszkę znam branżę. Odrobinę.
Kasia W.:
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z
budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.
Powiem tak, taka rotacja jest na CC, że menager, supervisor czy
jak kto by ich zwał nie zdążą zareagować. :)
Rotacja managerów? Chyba żartujesz.
A jeśli chodzi o rotację operatorów to IMHO wszystko zależy od kultury firmy.

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Kasia W.:
Paweł J.:
Dlaczego? Bo to działanie albo reasekuracyjne (np. może wyciąg
nie dochodził i dlatego zrezygnowałaś) albo telemarketer "dostał" polecenie wykonania telefonu i zaproponowania oferty KK.
Nic z tych rzeczy. KK zwyczajnie była mi niepotrzebna. Jak... sandały w grudniu?
Często tak jest że to komputer generuje telefon i produkt, a TM
tylko wykonuje swoją pracę.
Ale ktoś programuje ten telefon, by dzwonił właśnie do mnie, przecież nie operator na "chybił trafił"


Kto programuje telefon, hehe tutaj wybacz ale nie mogę Ci tego powiedzieć. Ale wiem jak to działa i nie ma znaczenie operator, bo to dostawca usług.
Odnośnie tego że bombardują Cię mnóstwem informacji to widać że początkujący TM albo CC nastawione na hurtową sprzedaż.
Niedoszkolony operator hurtowego banku...?

TM w zależności od produktu i nastawienia na sprzedaż CC dzwonią na 8 godzin pracy od 4 do 6 godzin rozmowy. Jeżeli CC
robi projekt hurtowego produktu to i TM wykonując 1543 telefon
zapomni o Tobie, o twojej rozmowie. Ja rozumiem Cię jako klienta,
ale też wiem co to znaczy pracować jako TM.
To nie TM ma pamiętać. To TM ma mieć system w którym to może zapisać by drugi TM miał możliwość odczytać.
Paweł, ja też troszkę znam branżę. Odrobinę.
Kasia W.:
Polecam każdemu managerowi, by 1x/m-c dopisał się do listy wydzwanianych i posłuchał jak pracują JEGO TM.
Albo nawet zadzwonił do swojego CC z nieznanego numeru np. z
budki telefonicznej.
Bardzo pouczająca lekcja.
Powiem tak, taka rotacja jest na CC, że menager, supervisor czy
jak kto by ich zwał nie zdążą zareagować. :)
Rotacja managerów? Chyba żartujesz.
A jeśli chodzi o rotację operatorów to IMHO wszystko zależy od kultury firmy.

Kasiu napisałem że rotacja ludzi POD menagerem. Menager jest "ostatni" do zwolnienia jak to sie mówi. Odnośnie wykonywanych telefonów KK do Ciebie są 2 przypadki dlaczego właśnie do Ciebie zadzwonili z tą ofertą. Albo telefon był wykonany z oddziału albo prawdziwego CC firmy.

Kasia nie podważam tego czy coś wiesz czy nie wiesz na temat CC i TM, ale czy siedziałaś w tym od wewnątrz?? Z twoich wypowiedzi (to jest tylko opinia - popraw mnie jeżeli mylę się) wynika, że miałaś mało z tym doczynienia albo nigdy nie pracowałaś w CC.

Świat TM jest moim zdaniem brutalny, jesteś dobry albo znajdź sobie pracę Tobie odpowiadającą.
Przepraszam jeżeli kogoś obraziłem, nie miałem zamiaru.
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Paweł J.:
Kto programuje telefon, hehe tutaj wybacz ale nie mogę Ci tego
powiedzieć. Ale wiem jak to działa i nie ma znaczenie operator,
bo to dostawca usług.
Nie, no rzeczywiście, zbyt duże uproszczenie.
Programuje się centralę telefoniczną na wybieranie kolejnych numerów ze wskazanej listy. Jedna z funkcji ACD
Również wiem jak to działa.
Kasiu napisałem że rotacja ludzi POD menagerem. Menager jest "ostatni" do zwolnienia jak to sie mówi.
Jeśli rotacja jest na nieakceptowalnym poziomie - znaczy coś złego dzieje się w firmie.
Jeśli manager/supervisior nie "wyłapuje" takich sytuacji -znaczy nie nadaje się na to stanowisko!
Odnośnie wykonywanych
telefonów KK do Ciebie są 2 przypadki dlaczego właśnie do Ciebie zadzwonili z tą ofertą. Albo telefon był wykonany z oddziału albo prawdziwego CC firmy.
Jeśli połączenia są realizowane z 2 ośrodków - znaczy CC źle działa albo firma nie wie o co chodzi w CC!
Poto właśnie w CC zatrudniają i szkolą ludzi, by nie było zirytowanych klientów!

Kasia nie podważam tego czy coś wiesz czy nie wiesz na temat CC
i TM, ale czy siedziałaś w tym od wewnątrz?? Z twoich wypowiedzi (to jest tylko opinia - popraw mnie jeżeli mylę się)
wynika, że miałaś mało z tym doczynienia albo nigdy nie pracowałaś w CC.
Mylisz się i to grubo. Siedziałam, i wewnątrz, i na zewnątrz. Tu się jednak nie chwalimy doświadczeniem.

Świat TM jest moim zdaniem brutalny, jesteś dobry albo znajdź
sobie pracę Tobie odpowiadającą.
Nie każdy się urodził z umiejętnością. Można się jednak tego nauczyć. Szybciej lub wolniej - ale można.
Wrzucanie ludzi na głęboką wodę (czytaj: na słuchawki) oznacza, że kadra managerska nie na się na tym.
I całe szczęście - tak długo ja mam pracę i klientów.

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Kasia W.:
Nie każdy się urodził z umiejętnością. Można się jednak tego nauczyć. Szybciej lub wolniej - ale można.
Wrzucanie ludzi na głęboką wodę (czytaj: na słuchawki) oznacza, że kadra managerska nie na się na tym.
I całe szczęście - tak długo ja mam pracę i klientów.

Zgadzam się Kasiu, ale dodam że berak umiejętności można nadrobić oczywiście szkoleniami oraz DWT - Dobrym Wychowaniem Telefonicznym oraz talentem, ale niestety ludziom którzy posiadają talent trzeba odpowiednio zapłacić... a firmy CC to najczęściej firmy, które zamiast pieniędzy mają wiatr w kieszeniach i bardzo nisko wynagradzają swoich pracowników, czyli sprawdza się w praktyce Nasze polskie przysłowie " jaka płaca taka praca..."

Pzdr Dario
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Dariusz Szul:
Zgadzam się Kasiu, ale dodam że berak umiejętności można nadrobić oczywiście szkoleniami oraz DWT - Dobrym Wychowaniem
Telefonicznym oraz talentem, ale niestety ludziom którzy posiadają talent trzeba odpowiednio zapłacić... a firmy CC to
najczęściej firmy, które zamiast pieniędzy mają wiatr w kieszeniach i bardzo nisko wynagradzają swoich pracowników, czyli sprawdza się w praktyce Nasze polskie przysłowie " jaka
płaca taka praca..."

Pzdr Dario
Racja Darku
Przyznasz jednak, że posiadanie sprawdzonego zespołu TM pozwala na osiąganie skuteczności kampanii.
Tak długo jak kliencie będą patrzeć przez pryzmat li tylko niskich kosztów - tak długo będą mieć niską skuteczność.
A przygotowanie kampanii kosztuje i to sporo...

Inaczej również mają się jednorazowe, krótkie kampanie, a inaczej CC nastawiona na długą współpracę z klientem (np. banki)

konto usunięte

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać z konsultantami CC ?

Kasia W.:
Dariusz Szul:
Zgadzam się Kasiu, ale dodam że berak umiejętności można nadrobić oczywiście szkoleniami oraz DWT - Dobrym Wychowaniem
Telefonicznym oraz talentem, ale niestety ludziom którzy posiadają talent trzeba odpowiednio zapłacić... a firmy CC to
najczęściej firmy, które zamiast pieniędzy mają wiatr w kieszeniach i bardzo nisko wynagradzają swoich pracowników, czyli sprawdza się w praktyce Nasze polskie przysłowie " jaka
płaca taka praca..."

Pzdr Dario
Racja Darku
Przyznasz jednak, że posiadanie sprawdzonego zespołu TM pozwala na osiąganie skuteczności kampanii.
Tak długo jak kliencie będą patrzeć przez pryzmat li tylko niskich kosztów - tak długo będą mieć niską skuteczność.
A przygotowanie kampanii kosztuje i to sporo...

Inaczej również mają się jednorazowe, krótkie kampanie, a inaczej CC nastawiona na długą współpracę z klientem (np. banki)

Jeżeli chodzi o banki, to popełniają one największy błąd na świecie zlecając swoje kampanie firmom CC!
Każdy bank powienien mieć swój profesjonalny super zespół świetnie przeszkolonych sprzedawców telefonicznych i swoje własne CC.
Oddawanie tak trudnego sprzedawania indywidualizownych produktów bankowych przez telefon w obce i przypadkowe ręce, to wielce ryzykowna zabawa dla amatorów. A tam gdzie w grę wchodzą pieniądze banku i jego potencjalni klienci zespół powienien być zintegrowany i zatrudniony w banku...dopiero wtedy bank może mieć efekt.

Pzdr Dario

Następna dyskusja:

Dlaczego oddzwanianie nie d...




Wyślij zaproszenie do