Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

Czy to prawda że w Szewcji jest przepis który nakazuje konsultantom call center ręcznie wybierać numery?
A może takeifo przepisu nie ma lub jest w innym kraju?

Ktoś - coś - o tym wie?

konto usunięte

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

Witam

Ne ten temat nic nie wiem, ale bardzo możliwe, że jeśli tak jest to ma to związek z systemami predictive, które automatyzują pracę w kampaniach wychodzących.

W niektórych krajach predictive faktycznie jest zabroniony, ale żeby aż blokować automatyczne wybieranie z pozycji systemu…

pozdrawiam
lukasz szaniawski
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

nie chodzi mi o to z czy mma to związek z jakimi systemami bo oczywistości są nie potrzebne tylko znajomość prawa :)

konto usunięte

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

jasne, chodzi mi o to, z czym może to być związane, jeśli faktycznie tak jest, jak piszesz.

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

Piotr Głowacki:
Czy to prawda że w Szewcji jest przepis który nakazuje konsultantom call center ręcznie wybierać numery?
A może takeifo przepisu nie ma lub jest w innym kraju?

Ktoś - coś - o tym wie?

To nie prawda. Tzn nie prawda, ze jest taki przepis. Wiem z autopsji. Pracuje w szwedzkim call center i nigdy nic takiego nie slyszalem. Jezeli bylby taki przepis to wiedzielibysmy o nim.Piotr Sadowski edytował(a) ten post dnia 07.03.09 o godzinie 19:57

konto usunięte

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

Piotr Głowacki:
Czy to prawda że w Szewcji jest przepis który nakazuje konsultantom call center ręcznie wybierać numery?
A może takeifo przepisu nie ma lub jest w innym kraju?

Ktoś - coś - o tym wie?


Tak słyszałam od jednego z Klientów - Szweda ;-)więc chyba tak jest, ale raczej to kwestia dobrego zwyczaju niż regulacji prawnych.Aneta M. edytował(a) ten post dnia 08.03.09 o godzinie 15:41

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

na ile znam Szwedow to nie sa tak sentymentalni zeby kultywowac tradycji recznego wybierania numerow :)))
Katarzyna K.

Katarzyna K. właściciel w firmie
Target Grupa
badawcza

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

zastanawiam się jaki byłby cel (logiczny) takiego przepisu. :|

konto usunięte

Temat: Czy to prawda ze szwedzkie call centra...

Logika takiego zapisu prawnego (o ile jest wprowadzony w życie) jest dosyć prosta: każdy system outboundowy, niezależnie od tego czy lepszy czy gorszy jakościowo, wydzwania w danej chwili znacznie więcej rekordów niż ma dostępnych agentów (agresywność kampanii). Na podstawie skomplikowanych algorytmów, statystyki (danych historycznych) system przewiduje: ile z tych połączeń zostanie odebranych przez człowieka (vs numery zajęte, nieodebrane, poczta głosowa, itd) oraz ilu agentów będzie w tej danej chwili dostępnych (tzn. zakończy swoje toczące sie w danym momencie rozmowy - znowu statystyka). Jak widac to wszystko zawsze moze spowodowac, że nawet w najlepszym systemie mogą pojawić się tzw. nusiance calls czyli dzwoni telefon, odbierasz, a po drugiej stronie jest cisza. Dostajesz kilka takich polaczen jako klient, nie wiesz kto tak wydzwania, boisz sie zze to zlodzieje itd. wiec dzwonisz na policje itd itd. W krajach zachodnich (np. Wielka Brytania) wprowadzono już ustawowy limit takich połączeń (tzn. system outboundowy nie może mieć więcej niż 2% nuisance calls) a spowodowane to było faktem, że w poszukiwaniu max. skuteczności CC decydowały sie na max. agresywność kampanii. W tej chwili system musi sobie radzić z tym zeby z jednej strony wydzwniac max ile sie da, ale z drugiej zeby spelniac ten warunek 2%.

Podsumowujac - jak agenci wydzwaniaja recznie, to nie powinno dochodzic do powstawania nusiance calls wcale ..... wiec obywatele Szwecji nie sa narazeni na przykrosci.

I pewnie taka jest logika, chyba ze jest jeszcze jakis inny powód



Wyślij zaproszenie do